تاریخ انتشار
چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۰
کد مطلب : ۴۲۷۹۲۲
به مناسبت هفته بسیج

دیدار سرپرست جهاد کشاورزی گچساران با فرمانده سپاه ناحیه شهرستان(+تصاویر)

۱
کبنا ؛دیدار سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان گچساران و روسای ادارات تابعه (دامپزشکی ، تعاونی روستایی و منابع طبیعی) با فرمانده سپاه ناحیه  گچساران انجام گردید.
به گزارش کبنا نیوز: در این دیدار ابتدا سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان گچساران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و اسوه بسیجیان سردار سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی،هفته مقدس بسیج  را به فرمانده سپاه ناحیه گچساران و همه بسیجیان جان برکف شهرستان گچساران تبریک و تهنیت گفت.
لیلا عطازاده  عنوان کرد: افتخارم این است که خود نیز عضو کوچکی از جامعه بزرگ بسیج و جامعه مهندسین متعهد بسیجی در حوزه کشاورزی هستم و بنده و همکارانم در سازمان جهاد کشاورزی شهرستان و ادارات تابعه آمادگی هرگونه همکاری و همراهی با سپاه و بسیج را داریم.
عطا راده بیان کرد:  تا به امروز سپاه و بسیج  با تمام توان یار و یاور مردم بوده  و در تمامی صحنه های مورد نیاز در خط مقدم گره گشایی از مشکلات مردم و همچنین در بحران ها، حوادث و .... حضور چشمگیر و بی نظیری داشته است.
 سرپرست  جهاد کشاورزی شهرستان گچساران خاطر نشان کرد: هرگاه  دشمنان قسم خورده انقلاب و مردم ولایتمدار هدف و قصد ضربه زدن به این نظام الهی  را داشتند  نقشه های شوم آنها با بصیرت سپاهیان و بسیجیان جان بر کف نقش بر آب شده است.
 وی افزود:  امروز که این افتخار خدمت در نهاد مقدس و انقلابی جهاد کشاورزی نصیب بنده شده است به عنوان یک بسیجی و خادم مردم و جامعه کشاورزی انتظار دارم ضمن ارائه رهنمودهای لازم به بنده و همکارانم در امر خطیر خدمت به مردم ما را یاری فرمایید .
 عطازاده در ادامه گفت: از زحمات برادر عزیزم و جانباز سرافراز جهادی جناب آقای مهندس پورالحسینی  مدیر سابق جهاد شهرستان  تشکر و قدردانی می کنم.
در ادامه فرمانده سپاه ناحیه گچساران ضمن تبریک هفته مقدس بسیج  انتصاب مهندس عطازاده را به سرپرستی جهاد کشاورزی گچساران تبریک گفت.
 سرهنگ سید علی اصغر نورایی نسب در ادامه رهنمودهای لازم را در زمینه پیشبرد اهداف نظام وانقلاب اسلامی و همچنین استفاده از پتانسیل ها و ظرفیت‌های کشاورزی متناسب با اقلیم منطقه در امر تامین و امنیت غذایی شهرستان اشاره کردند.
نورایی نسب در این نشست عنوان کرد:   سپاه و بسیج  همچون گذشته  آمادگی لازم جهت همکاری در زمینه های مختلف و کمک به تولیدکنندگان را دارد.

گزارش: حبیب الله قلندری اصل
 
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1