تاریخ انتشار
جمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۸
کد مطلب : ۴۲۷۷۴۴
استاندار کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

( فیلم و تصاویر ) تشریح محدودیت‌های کرونایی از روز شنبه در کهگیلویه و بویراحمد به مدت 14 روز

۰
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد محدودیت‌های کرونایی را در مناطق قرمز، نارنجی و زرد استان، تشریح کرد.
به گزارش کبنا، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در برنامه تلویزیونی شبکه دنا به تشریح محدودیت‌های کرونایی در سه منطقه قرمز، نارنجی و زرد استان پرداخت و اظهار داشت: یاسوج و کهگیلویه در وضعیت قرمز قرار دارند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: شهرستان‌های گچساران و چرام و باشت در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های لنده و بهمئی و دنا در وضعیت زرد هستند.
این مسوول در خصوص فعالیت مشاغل در هر یک از این سه وضعیت گفت: باید لیست مشاغل را در شهرها نصب کنند تا مردم بدانند که منظور کدام مشاغل است.
وی گفت: در وضعیت زرد مشاغل گروه یک در هر سه رده مشاغل فعال است و ۲۴ ساعته هیچ محدودیتی ندارند در زرد مشاغل ۱ و ۲ و ۳ فعالیت می‌کنند و اگر مراجعین پروتکل‌ها را رعایت کنند به آن‌ها خدمات داده شود و فقط فعالیت دسته چهارم مشاغل ممنوع است تردد در منطقه زرد آزاد است و محدودیتی نیست.
این مسوول افزود: در شهرهایی که وضعیت زرد دارند ادارات با دو سوم نیروها سر کار می‌آیند و فرمانداران نظارت کامل دارند و دقیقاً باید قانون اجرا شود در این مناطق هیچ ساعتی ممنوعیت تردد نداریم و تنها مشاغل گروه چهار تعطیل هستند اما نباید اجازه تشییع جنازه و عروسی آن چنانی داده شود تا کلیپ‌ها در کشور دست به دست شود و با آبروی استان بازی شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در وضعیت نارنجی مشمول ممنوعیت تردد می‌شوند از ۲۱ تا ۴ بامداد به غیر از کشیک‌ها و کارهای اداری تردد ممنوع است فقط گروه شغلی یک حق فعالیت دارند و گروه شغلی دو و سه و چهار کاملاً در این ۱۵ روز ممنوع است و اگر جواب نداد و به نقطه مطلوب ستاد ملی نرسید تمدید می‌شود.
وی گفت: کارکنان ادارات در وضعیت نارنجی و قرمز شباهت‌هایی دارند و در وضعت قرمز فقط گروه شغلی یک فعال و در نارنجی یک و دو فعال هستند در نارنجی کارمندان با ۵۰ درصد نیرو سر کار می‌آیند.
  
کلانتری گفت: ورود خودروها با پلاک غیر بومی به منطقه و خروج آن در منطقه نارنجی ممنوع است در باشت و گچساران نمی‌توانند برای مثال به بهبهان بروند یعنی نه حق ورود و نه حق خروج دارند.
وی ادامه داد: ورود پلاک‌های غیر بومی ممنوع و جریمه‌های سنگین ۵۰۰ هزار تومانی و یک میلیونی دارد اما خیلی‌ها که پلاک غیر بومی داشته و شهروند استان هستند با کارت ملی و شناسایی تردد کنند اما اگر کسی کارت ملی جای دیگر بود و پلاک ماشین هم غیر بومی باشد بحث دیگری است.
استاندار افزود: کارت‌هایی برای آن‌هایی که در حال تردد هستند پیش بینی شده است مشکل و موانع برای تردد کسانی که از محل کار به منزل بروند وجود ندارد امروز با قاطعیت می‌گوییم اعمال این محدودیت ها و بستن این مشاغل قطعا نظر حاکمیت و نظر ستاد و رییس جمهور نیست ابزاری است که عده ای به دلیل عدم رعایت تحمیل کرده و اگر رعایت نشود فاجعه تاریخی رخ می‌دهد.
کلانتری به طرح ارزشمند محله محور به نام حاج قاسم اشاره کرد و گفت: در همه شهرستان‌ها فرمانده میدان فرمانده سپاه است که با حضور همه دستگاه‌ها ۷ راهبرد دارد این طرح بسیار ارزشمند است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه از همکاری صمیمانه نماینده ولی‌فقیه در استان قدردانی کرد و گفت: ائمه جمعه و جماعات نقش بسزایی در فرهنگ‌سازی مقابله با کرونا در استان داشته‌‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
فایل های مرتبط
1