تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۴۰
کد مطلب : ۴۲۷۱۳۹
کبنا گزارش می‌دهد

بخشداران سرفاریاب و چاروسا تغییر می‌کنند / رئیس جهاد کشاورزی دیشموک معارفه شد

۰
کبنا ؛تغییر و تحولات در ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد بعد از انتخابات اسفند 98 آغاز شده و رفته رفته مدیران استانی و شهرستانی در حال تغییر هستند.
به گزارش کبنا، در آخرین تغییر و تحولات استان کهگیلویه و بویراحمد، بخشداران استان تغییر پیدا کردند. احمد احمدی‌کیش امروز ( دوشنبه 12 آبان ماه 99) با حضور شاهرخ کناری فرماندار شهرستان بویراحمد و فرهنگ دوست نماینده استانداری کهگیلویه و بویراحمد، به عنوان بخشدار مرکزی شهرستان بویراحمد معارفه شد.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000427/nf00427120-2.jpg
معارفه احمد احمدی کیش به عنوان بخشدار مرکزی بویراحمد

همچنین شرمت‌الله داربام به عنوان بخشدار چاروسا معرفی شده که مراسم معارفه وی روزهای آینده برگزار می‌شود. داربام جایگزین علی محمودی بخشدار فعلی چاروسا می‌شود. داربام کارمند فرمانداری کهگیلویه است.
علی محمودی نیز با حکم استاندار کهگیلویه و بویراحمد بخشدار سرفاریاب می‌شود.
همچنین امروز، بخش دیشموک شاهد تغییر و تحولات بود. آئین تودیع و معارفه  رئیس سابق و سرپرست جدید اداره جهاد کشاورزی دیشموک به صورت داخلی و با حضور حکمت‌اله نریمانی رئیس جهاد کشاورزی شهرستان کهگیلویه و مسئول حراست شهرستان در دیشموک برگزار شد.
حکمت‌اله نریمانی رئیس جهادکشاورزی شهرستان کهگیلویه در این جلسه اظهار کرد: تغییر باعث تحول و شکوفایی و رشد و به ثمر رسیدن بهتر مطالبات مردم خواهد شد.
وی با بیان اینکه، محرومیت در دیشموک مشهود است، افزود: می‌طلبد تمام مسئولان با اتحاد پای کار باشیم تا بار مشکلات مردم کم و باعث بهبود روند شود.
نریمانی به اهمیت آموزش کشاورزان اشاره و گفت: کشاورزان منطقه دیشموک و چاروسا اطلاعات خود را با کمک کارشناسان ارتقاء دهند.
وی تصریح کرد: کارها وخدمات خوبی از سوی مرکز دیشموک و سازمان جهادکشاورزی به برکت نظام و انقلاب و مجموعه همکاران ارائه شده است.
نریمانی بیان کرد: وظیفه ما خدمت به مردم است و منتی بر کسی نداریم.
اصغر جریده رئیس جدید جهادکشاورزی دیشموک از اعتماد رئیس سازمان جهادکشاورز استان و شهرستان تقدیر و تشکر کرد و گفت: همه باید دست به دست هم بدهیم تا مشکلات رفع و توسعه بخش کشاورزی ایجاد شود.
جریده گفت: معتقد به برخوردهای اخلاق محور و مشورت هستم و توسعه بخش کشاورزی در جهات مختلف را از برنامه‌های خویش می‌دانم و اجرای طرح پمپاژ آبیاری رودسمه و تکمیل طرح گردپی –آجم را در اولویت پیگیری قرار می دهم.
در پایان در این جلسه از زحمات محمد جواد رحیمی تقدیر و اصغر جریده به عنوان سرپرست جدید معرفی شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1