تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۷:۱۱
کد مطلب : ۴۲۷۱۰۶
در آیینی با حضور مسئولان بیمه ایران صورت گرفت؛

قدردانی مدیرعامل بیمه ایران از «مدیریت بیمه ایران کهگیلویه و بویراحمد» / دستیابی بیمه ایران کهگیلویه و بویراحمد به رشد 41 درصدی / ساختمان جدید بیمه ایران در گچساران افتتاح شد

۳
کبنا ؛
آئین افتتاح ساختمان بیمه ایران شعبه گچساران در آستانه هشتاد و پنجمین سالروز تاسیس شرکت بیمه ایران با حضور مدیریت شعب بیمه ایران استان و به صورت ویدئو کنفرانس با اعضا هیئت مدیره بیمه ایران و دکتر محمد رضایی مدیرعامل بیمه ایران برگزار گردید.
به گزارش کبنا از گچساران، رضایی مدیرعامل بیمه ایران در نشست ویدیو کنفرانس گشایش ۳ ساختمان جدید در استان‌های فارس، لرستان و کهگیلویه و بویراحمد در سخنانی، با تبریک ایام مبارک هفته وحدت و قدردانی از اهتمام و تلاش مدیران شرکت در احداث ساختمان شعب بیمه ایران در استان‌های مختلف، افتتاح این ساختمان‌ها را در راستای ارائه خدمات بهینه به مردم عزیز کشور در محیطی مناسب و با امکانات بهتر عنوان کرد و اظهار داشت: خدمت به مردم و تکریم آنان، توفیق بزرگی است که خداوند به همکاران بیمه ایران عنایت کرده است.
 به گفته دکتر رضایی، استراتژی بیمه ایران بر مبنای برتری عملیاتی، رهبری محصول و کرامت مشتری پایه گذاری شده است. منظور از برتری عملیاتی در واقع ارائه محصولات بیمه‌ای با قیمت مناسب همراه با خدمات فنی و پس از فروش با کیفیت است؛ به همین جهت بوروکراسی اداری کمتر شده و تلاش می‌کنیم مشتریان بیمه ایران در کوتاهترین زمان ممکن و در محیط مناسب خدمات مورد نیز خود را دریافت کنند.
 مدیرعامل بیمه ایران با اشاره به عملکرد بیمه ایران در سال جاری اضافه کرد: وضع شرکت از لحاظ نقدینگی و سرمایه گذاری در بهترین شکل ممکن قرار گرفته به طوری که در ۶ ماهه اول امسال ۴۲ درصد سهم بازار بیمه‌ای کشور در اختیار بیمه ایران قرار گرفت و با برنامه‌ریزی صورت گرفته و تلاش همکاران و همه ارکان بیمه ایران در ۳ ماهه سوم این رقم بیشتر هم خواهد شد.
 رضایی در ادامه گفت: آمار عملکرد بیمه ایران در ۷ ماهه سال جاری بسیار بهتر از آمار شش ماهه است و در حال حاضر ۴۴ درصد رشد در بخش تولید حق بیمه داریم، در حالی که سهم صنعت بیمه کشور در این شاخص ۳۳ درصد است، بنابراین ۱۱ درصد در این بخش از صنعت جلوتریم.

به گزارش کبنا نیوز؛ همچنین در این آیین دکتر رضایی مدیرعامل بیمه ایران ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد ۶ ماهه مدیریت شرکت سهامی بیمه ایران استان کهگیلویه و بویراحمد به ارائه آماری از عملکرد بیمه ایران در استان پرداخته و عملکرد استان و شعبه ی گچساران را مثبت ارزیابی کرد.
رضایی افزود: میانگین رشد حق بیمه کشوری در 6 ماهه اول سال در بیمه ایران ۳۵ درصد بوده، این  رشد در بیمه ایران استان کهگیلویه و بویراحمد 41 درصد است، که 6 درصد از میانگین حق بیمه کشوری بیشتر است.
 رضایی در ادامه گفت: آمار عملکرد بیمه ایران در ۷ ماهه سال جاری بسیار بهتر از آمار شش ماهه است و در حال حاضر ۴۴ درصد رشد در بخش تولید حق بیمه داریم، در حالی که سهم صنعت بیمه کشور در این شاخص ۳۳ درصد است، بنابراین ۱۱ درصد در این بخش از صنعت جلوتریم.
 رضایی اظهار کرد: به دلیل افزایش رشد، بیمه ایران استان کهگیلویه و بویراحمد با نظر معاونت فنی مدیر عامل بیمه و رئیس ودبیر کارگروه جهش تولید حق بیمه، شرکت سهامی بیمه ایران مورد تقدیر قرار گرفت.
  
فیلم افتتاح ساختمان بیمه ایران گچساران

نوروزی مدیرکل بیمه ایران در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: این شعبه با اعتباری بالغ بر هشتاد وسه میلیارد ریال، در زمینی به متراژ ۱۰۰۰ متر با زیر بنای ۵۷۰ متر  در یکی از بهترین نقاط شهر به بهره برداری رسید.
وی گفت: ارزش تقریبی ساختمان کنونی 400 میلیارد ریال برآورد شده است.
نوروزی بیان کرد: ساختمان قبلی بیمه ایران در فضای بسیار کم و نامناسب و متراژ 140 متر بوده که شرایط نامطلوبی برای ارائه خدمات ایجاد می‌کرد.
وی افزود: جا دارد در این شرایط سخت کرونایی و اقتصادی از مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، مدیریت  پشتیبانی شرکت، که حمایت ویژه‌ای به عمل آوردند تا این ساختمان به بهره برداری برسد کمال تشکر و قدردانی را بجای آورم.
نوروزی اضافه کرد: شهرستان گچساران با دارا بودن جمعیت بالغ بر ۱۳۰ هزار نفر در منطقه گرمسیری استان قرار دارد که از نظر موقعیت جغرافیایی با استانهای خوزستان، بوشهر و فارس هم مرز است و به واسطه فاصله سایر شهرستان‌های مناطق گرمسیری استان با مرکز استان، خدمات بیمه‌ای خود را در این شهرستان (گچساران )دریافت می‌کنند.
نوروزی بیان کرد: تعداد بیمه نامه‌های صادره استان کهگیلویه و بویراحمد 299 هزار و 298 فقره  و حق بیمه تولیدی ۶۴۴ میلیارد ریال است.
وی در ادامه گفت: میزان خسارت پرداختی ۴۵۷ میلیارد ریال بوده که با توجه به تجزیه و تحلیل آمار و عملکرد 6 ماهه اول سال ۹۹ و مقایسه آن با اهداف تعیین شده در قالب بودجه ابلاغی براساس هدف فروش، ۴  درصد فراتر از بودجه تعیین شده محقق گردید که از سوی مدیر کل امور استانها و شعب کل کشور  استان کهگیلویه و بویراحمد مورد تقدیر قرار گرفته است.
اشکان نیکنام رئیس شعبه بیمه ایران در گچساران در این آیین گفت: بیمه ایران شعبه گچساران با توجه به موقعیت استراتژیکی خود در منطقه به 6 شهرستان با جمعیت قریب 400 تا 500 هزار نفر ارائه خدمات بیمه‌ای می‌کند.
وی بیان کرد: با توجه به اینکه ساختمان بیمه ایران از سال 85 تاکنون بصورت استیجاری بود، خوشبختانه با همت مدیرعامل محترم و اعضای هیئت مدیره، ساختمانی در شأن و منزلت بیمه ایران ساخته و در فضایی مساعد به ارائه خدمات بیمه‌ای به بیمه شدگان عزیز می‌پردازد.
به گزارش کبنا، بیمه ایران شعبه گچساران از سال ۷۷ تا کنون به هم استانی‌های گرامی خدمات ارائه می‌دهد که در جلسه افتتاح ساختمان جدید شعبه گچساران مدیر عامل بیمه ایران جناب دکتر رضایی عملکرد استان و شعبه گچساران را مثبت ارزیابی کرد و از مدیریت و همکاران استان تشکر و قدردانی کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
جانی پور تو تصویر خوابش برده
خخ
رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
فایل های مرتبط
1