تاریخ انتشار
يکشنبه ۴ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۱
کد مطلب : ۴۲۶۸۸۴
با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد انجام شد

افتتاح مرکز شبانه روزی فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی کهگیلویه و بویراحمد ( + تصاویر )

۰
کبنا ؛مرکز شبانه روزی فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذار استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد.
در این مراسم سالار حسین‌پور رئیس سازمان صمت کهگیلویه و بویراحمد به تسلیت شهادت امام حسن عسکری (ع) به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای حمایت از بخش تولید اشاره کرد و اظهار داشت: دولت برای رفع مشکل واحدهای تولیدی برنامه‌های در نظر گرفته است. تفاوت این مرکز با ستاد تسهیل و رفع موانع تولید این است که در آنجا به صورت هفتگی مشکلات واحدها بررسی می‌شد اما در این مرکز به صورت شبانه‌روزی نمایندگان دستگاه‌های اجرایی حضور دارند و مشکلات واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاری را در کمترین زمان مورد بررسی قرار می‌دهند.
سالار حسین‌پور  اظهار کرد: با توجه به اینکه امسال مزین به نام جهش تولید شده نیاز به بررسی بیشتر وضعیت واحدهای تولیدی و سرمایه گذاری در استان داریم.
رئیس سازمان صمت استان ادامه داد: ابتدا کارگروه رفع موانع تولید را در استان داشتیم و هر هفته یک بار کارگروه برگزار می‌شد اما تصمیم‌گیری طولانی و وقفه در کار ایجا می‌شد اما اینجا همه دستگاه‌ها حضور دارند و سرمایه‌گذار و صاحبان واحدهای مشکل‌دار می‌توانند با شماره تلفن ۳۳۳۳۹۰۱۸ تماس بگیرند و اگر واحدی مشکل ستادی و مرکزی هم داشته باشند تماس گرفته شود تا مشکل را بررسی کرده و در دستور کار قرار دهند.
حسین‌پور خاطرنشان کرد: مزیتی که این اورژانس دارد نمایندگان دستگاه‌ها حضور دارند تا در راستای رفع مشکل اقدام کنند، البته  ۹۸ درصد مشکلات واحدهای تولیدی و همچنین سرمایه‌گذاری درون استانی است و می‌توان مشکلات را همینجا برطرف کرد و مرکز فوریت‌ها به همین دلیل پایه‌ریزی شده است.
جبار کیانی رئیس اتاق بازرگانی یاسوج بعد از شنیدن سخنان سالار حسین پور رئیس سازمان صمت کهگیلویه و بویراحمد، سئوالی از او پرسید و اظهار کرد: سرمایه گذار وقتی به طور مثال می‌رود اداره کل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد برای دریافت استعلام، می‌نویسد به شرط اینکه معارضات اجتماعی را سرمایه گذار برطرف کند، ما می‌خواهیم بدانیم که این مرکز فوریت‌های واحدهای تولیدی چه کمکی می‌تواند به سرمایه گذار کند. آیا این مرکز می‌تواند بروکراسی پر پیچ و خم را از پای سرمایه گذاران بردارد و یا خیر؟ حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد از سالار حسین پور خواست که در این باره توضیح دهد.
در ادامه این آئین، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد به بیان خاطراتی از دوران جنگ و فرماندهان آن دوران پرداخت و اظهار داشت: در آن زمان فرماندهان با دست خالی، اما با تدبیر و فکر و کار جهادی و انقلابی دشمن تا دندان مسلح را از پا درآوردند و کلافه می‌کردند. الان هم مدیران ما باید با نیروی جهادی موانع را از سر راه سرمایه گذاران و واحدهای تولیدی بردارند.
وی تاکید کرد: اگر مدیران با کار جهادی در راستای رونق واحدهای تولیدی و برداشتن موانع سد راه سرمایه گذاران قدم برندارند، عذر آنها را می‌خواهم.
وی به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از واحدهای تولیدی و رونق تولید اشاره کرد و گفت: راه اندازی مرکز شبانه فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از کارهای خوبی دولت برای حمایت از تولید است. و سرمایه گذاران و واحدهای تولیدی در فوریت مشکلات آنها رسیدگی می‌شود.
  استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم با بیان اینکه مهمتر از تولید مسئله دیگری در کشور وجود ندارد، راه‌اندازی این مرکز را به فال نیک گرفت و گفت: همه دستگاه‌های اجرایی با صمت همکاری داشته باشند و خروجی این همکاری و تعامل باید ملموس دیده شود.
 
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه، مرکز فوریت‌های شبانه روزی بررسی مشکلات واحدهای تولیدی را یکی از ضرورت‌هایی دانست که راه اندازی آن احساس می‌شد تا مشکلات سد راه واحدهای تولیدی استان در اسرع وقت و در مرکزی با حضور همه دستگاه‌های متولی مرتفع شوند.
کلانتری افزود: با توجه به راه اندازی این مرکز در همه استانهای کشور، استان کهگیلویه و بویراحمد جزو پنج استان پیشرویی است که این مرکز را امروز و با حضور مدیران ارشد اقتصادی استان در بخشهای خصوصی و دولتی راه اندازی می‌کند.
  استاندار کهگیلویه و بویراحمد به شیوه فعالیت این مرکز اشاره کرد و گفت: نمایندگان دستگاه‌های متولی به صورت ۲۴ ساعته با اختیار تام در این مرکز حضور دارند و پاسخ گوی مشکلات سرمایه گذاران و واحدهای تولیدی هستند.
حسین کلانتری با بیان اینکه واحدهای تولیدی نیمه فعال یا فعالی که با مشکلی مواجه می‌شوند دراین مرکز مشکلات آنها به فوریت بررسی و پس از ۴۸ ساعت برطرف می‌شود.
وی به برسی مشکلات واحدهای تولیدی استان به فوریت تاکید کرد و گفت: هر واحد تولیدی که موردی داشته باشد منعکس می‌کنند و سریع برای رفع مشکل اقدام شود.
کلانتری رفع موانع تولید و حل مشکلات و جذب سرمایه گذاران را از مهمترین اولویت‌های حال حاضر خواند و افزود: باید از تمام ظرفیت‌ها برای رونق تولید و فعالیت کسب و کار استفاده کرد.
استاندار خاطر نشان کرد: مدیران باید جهادی عمل کنند و هرگونه کم کاری و قصوری از سوی هیچکس پذیرفته شده نیست و با مدیری که در این راه سنگ اندازی یا کاهلی کند برخورد می‌شود.
حسین کلانتری خاطرنشان کرد همه دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان باید برای تسهیل رونق تولید و کمک به سرمایه گذاران و تولید کنندگان پای کار باشند و در راستای هدف مهم این مرکز شبانه روزی و رفع مشکلات تولیدکنندگان فعال باشند.
وی همچنین از بانکها خواست برای تحقق این امر مهم بیش از پیش همکاری کنند.
کلانتری در پایان گفت: سرمایه گذاران و واحدهای تولیدی مشکل دار به صورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته از طریق شماره تلفن و سامانه ۳۳۳۳۹۰۱۸ پیگیر مشکلات و موانعی سد راه خود باشند.
به گزارش کبنا، صبح امروز (یکشنبه 4 آبان ماه 99) با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاون هماهنگی امروز اقتصادی و مدیران بخشهای خصوص و دولتی اقتصادی استان مرکز فوریت‌های شبانه روزی بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذار استان با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و توجه به پروتکل‌های بهداشتی آغاز به کار کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

دنا نشین
Iran, Islamic Republic of
جناب استاندار
با سلام
این حرکتها خوب هستند ولکن تأثیر و نتیجه ملموسی ندارند.
بعنوان مثال دو شرکت تعاونی بزرگ در شهر سی سخت با جمعیتی قریب به 8500 عضو نزدیک به دو ساله که دنبال مجوزها و تسهیل موانع هستند.
هر اداره ای ساز خودشو میزنه، اغلب ادارات ادعای مالکیت دارند و طلب پول می کنند. جو عمومی رسانه استان هم پرداختن به مسائل و اخبار سیاسی است. لزوم تولید و رونق تولید برای هیچکدام ضروری نیست.
شهرستان دنا تنها شهرستان فاقد شهرک و ناحیه صنعتی استف معدود فعالیتهای صنعتی یا تولیدی هم با سنگ اندازی اداری طرف است. دنا نشینان را دریابید.
سی سختی
Iran, Islamic Republic of
تعاونی و استفاده از ظرفیت آن بعنوان یکی از سه رکن اصلی تعریف شده در اقتصاد ایران، در استان ما مغفول غفلت ، ندانم کاری و بی محلی ادارات استان است. رسانه ها هم کمترین توجهی ندارند. چه کسی باید جلوی سنگ اندازی های اداری را بگیرد الله اعلم.
سی سخت شهر بدون صنعت استان
Iran, Islamic Republic of
ابلاغ سیاست و شعار رونق تولید یک ضرورت و اقدام ملی است.
جمیع رسانه های استان بعنوان ارکان توسعه ، کمترین توجهی به این مبحث و پیگیری آن ندارند و فقط چسبیده اند به اخبار سیاسی و انتشار اخبار برخی همفکران خود.
کبنا هم از این روند مستثنی نیست و منتشر هم نمی کند.
نوشتم که بخواند.
Iran, Islamic Republic of
اداره صمت در کنترل افسار گسیخته قیمتهادر شهر یاسوج مانده . درخواب خرگوشی به سر میبرند یا با بازار ودللالان هم دست هستند
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای استاندار محترم مرکز شبانه روزی نیاز نیست چون بیشتر سرمایه گذاران حداقل 8ساعت خواب هستند به جای مرکز شبانه روزی موانع تولید به فکر مشکلات شبانه روزی بیمارستان ها و نیروی های امنیتی باشید
ممنونم
صنعتگر
Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار ومجموعه دستگاههای اجرایی استان
اکثر واحدهای تولیدی استان براساس تسهیلات بانکی تا الان زنده بوده اند که بعضی از آنها منتظر هستن یا یک مصوبه جدید بیاد ،استاندار عوض شه ، مدیرکل عوض شه ، دولت عوض شه و...
انباشت بدهی مثل متجلابیه که هرقدم بردارند ،قدم بعدی بیشتر در منجلاب فرو میروند .
دولت محترم بیاد بجای اینکارها سود بانک ها را مثل اکثر دنیا کته تا مشکلات سرمایه کذاران با بانک براحتی حل شود .خدا میداند از سال 94 تا الان چقدر جلسه ومصوبه رد وبدل شد ومصوبات بانکی بین سرمایه گذار وبانک حل نشده.مگر دستگاههای اجرایی چقدر توان دارند که هرروز یک مصوبه جدید صادر میشه .در این وضعغیت بد کرونایی تا الان چند جلسه کارگروه تسهیل گرفته شد . بیشتر سرمایه گذاران مصوبات جلسات را که به نفع شان نیست را قبول ندارند. پیچ خم اداری وعدم پاسخ استعلامات به موقع توسط برخی از دستگاههای اجرایی را هم فکری به حالش کن
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1