تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۳۱
کد مطلب : ۴۲۶۸۰۸
نشست تعیین تکلیف استخدام فرزندان شهدای کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

جمالی: خیلی‌ها با رانت در ادارات دولتی استخدام‌ می‌شوند / ضایع شدن فرزندان ایثارگران درد آور است

۰
کبنا ؛احد جمالی با بیان اینکه، کم کاری در زمینه استخدام فرزندان شهدا توجیه پذیر نیست تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی در جذب قانونی سهمیه نیروهای ایثارگر به تعهدات خود عمل کنند.
به گزارش کبنا، احد جمالی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در نشست تعیین تکلیف استخدام فرزندان شهدای استان در نهادهای دولتی افزود: هرگونه کم کاری از سوی مدیران اجرایی این استان در زمینه بکارگیری فرزندان شهدای استان در نهادهای دولتی به هیچ وجه توجیه پذیر و قابل چشم پوشی نیست.
جمالی تاکید کرد: مدیران اجرایی این استان موظفند در زمینه بکارگیری فرزندان شهدای استان در نهادهای دولتی تلاش و اقدام کنند و عمل نکردن آنها به تعهدات خود نوعی تخلف اداری محسوب و با آن برخورد می‌شود.
وی افزود: مکاتبه با مدیران اجرایی در زمینه اقدام‌ها و فعالیت‌های آنان برای بکارگیری فرزندان شهدای این استان در نهادهای دولتی هر چه زودتر انجام شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: آن عده از مدیران اجرایی استان که به تعهدات خود در این زمینه عمل نکرده‌اند باید پاسخگو بوده و توضیحات لازم را به طور مستند و مکتوب ارائه دهند.
جمالی عنوان کرد: چناچه مشکلی در سهمیه جدب و تعهدات دستگاهی وجود دارد اعلام کنند تا در مرکز کشور پیگیری شود.
وی ابراز داشت: بکارگیری فرزندان شهدا در دستگاه‌های اجرایی علاوه بر آنکه قانون است جزو حقوق مسلم آنان نیز محسوب می‌شود.
جمالی گفت: خیلی‌ها در کهگیلویه و بویراحمد بدون ضابطه و از طریق رانت، سفارش و یا پارتی بازی در دستگاه‌های اجرایی مشغول به کار شده‌اند و از سوی دیگر نیز حق برخی فرزندان شهدای استان در این زمینه ضایع می‌شود که ناراحت کننده و دردآور است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هم گفت: سال ۱۳۹۶ تاکنون قرار است ۱۰۰ نفر از فرزندان شهدای این استان به صورت کار معین در نهادهای دولتی بکار گرفته شوند اما برخی مدیران اجرایی استان به تعهدات خود عمل نکرده‌اند.
سید منصور موسوی افزود: این موضوع در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، قانون بودجه و قانون برنامه پنجم و ششم توسعه کشور مورد اشاره و تاکید قرار گرفته است.
موسوی بیان کرد: لازم است که مدیران اجرایی این استان موانع و مشکلات موجود بر سر راه بکارگیری فرزندان شهدای این استان در نهادهای دولتی را از طریق مکاتبه و رایزنی با سازمان‌ها یا وزارتخانه‌های مربوطه پیگیری و برطرف کنند.
وی ابراز داشت: تعدادی از این سهمیه‌ها تاکنون در دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد مشغول به کار شده‌اند و مابقی نیز انجام نشده است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
جناب اقای جمالی بعضی با پارتی میرن سر کار بعضی هم مثل این عزیزان با سهمیه میرن سر کار فقط میمونه فرژندان کارگران.بیکاران.کشاورزان .فرزندان بازنشستگان اینها را هم یه فکری بحالشون کنید
بابا حیدر
Iran, Islamic Republic of
تمام مملکت را دو قبضه بنام فرزندان ایثارگران کردید .فکر نکنم این کشور دیگر دینی به این خانواده ها داشته باشد .
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
1