تاریخ انتشار
چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۵۲
کد مطلب : ۴۲۶۰۹۸
مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

ارسلان‌جو: امید آفرینی مهمترین رسالت رسانه‌ها در شرایط کنونی است / نشست هم اندیشی و بصیرتی سیاسی فعالان رسانه‌ای یاسوج ( + تصاویر )

۰
کبنا ؛مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: هدف استکبار جهانی در مذاکرات برجام تقابل و سیطره همه جانبه بر ملت ایران است.
 
به گزارش کبنا، سرهنگ جمشید ارسلان جو روز چهارشنبه ( 9 مهر ماه 99) در نشست هم اندیشی و بصیرتی سیاسی فعالان رسانه‌ای یاسوج، اظهار داشت: دشمنان در مذاکره به دنبال هیچ گونه تعاملی نیستند و علاج کشور ایران تنها مقاومت است.
 وی افزود: ملت ایران در هر کجا که مقاومت کرد نتیجه گرفت پس بر اساس رهنمودهای رهبری علاج کشور مقاومت است.
 مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: هم اینک قوه قضاییه، مجلس و دیگر ارگان‌ها توسط دشمن مورد هجمه قرار گرفته است.
 سرهنگ ارسلان جو ابراز داشت: امید آفرینی مهمترین رسالت رسانه‌ها در شرایط کنونی است و فضای مجازی و رسانه‌ها باید بستری برای ترمیم شکاف‌ها باشند و شکاف‌ها را تشدید نکنند.
 وی بیان کرد: نشر برخی خبرها حیثیت یک قوم و استان را خدشه دار می‌کند و لزومی به انعکاس آن‌ها نیست.
 مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بر انجام کارهای خبری عمیق در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب تاکید کرد و گفت: در این باره مقام معظم رهبری افق‌های بلندی را تدوین کرده است.

رسانه‌ها مراقب عملیات روانی دشمن باشند

معاون سیاسی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از رسانه‌ها به عنوان افسران فضای حقیقی و مجازی خواست امید را به جامعه تزریق کنند.
سرهنگ حمید ظهرابی به تحلیلی از مسائل منطقه پرداخت و گفت: در هر نقطه‌ای از منطقه که ناآرامی ایجاد می‌شود پای رژیم صهیونیستی و آمریکا در میان است و هدف آنها هم جمهوری اسلامی ایران است.
معاون سیاسی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خطاب به رسانه‌ها گفت: رسانه‌های استان هوشیار بوده و مراقب عملیات روانی دشمن باشند، عملیات روانی دشمن هم شیوه‌های مختلفی از جمله تحریف و ...دارد.
وی عنوان کرد: رسانه‌ها به عنوان افسران فضای حقیقی و مجازی در موضع‌گیری‌هایشان امید را به جامعه تزریق کنند.
این مسوول گریزی هم به وضعیت کنونی و انتخابات سال آینده زد و گفت: چهارمین کشور پر ظرفیت جهان هستیم اما سوء مدیریت‌ها باعث بروز مشکلاتی شده است متاسفانه کالا‌ها در گمرک می‌ماند که این عین سوء مدیریت است.
 ظهرابی با بیان اینکه با نگاه غرب‌گرایانه مشکلات حل‌ شدنی نیست گفت: کسی در آینده می‌تواند رئیس جمهور این کشور شود که به مشکلات و دست‌اندازی‌های این کشور آگاه بوده و نگاه اقتصادی هم داشته باشد.
معاون سیاسی سپاه فتح با بیان اینکه در اقتصاد سیاسی‌کاری و سیاسی‌بازی جایی ندارد، گفت: رسانه‌ها وظیفه دارند چالش‌ها، مشکلات و مواردی که در کشور وجود دارد را بررسی و گزینه‌ای حمایت شود که بتواند مشکلات را حل و فصل کند.
با حضور خبرنگاران در این نشست همچنین سید فرشاد رجایی فر مدیر کانون بسیج رسانه شهر یاسوج معرفی شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1