تاریخ انتشار
سه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : ۴۲۶۰۵۹
در شانزدهمین نشست شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

قدردانی شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از «یزدان‌پناه» / بشارت: پروژه بیمارستان چرام هنوز در خاک مانده است ( + تصاویر )

۰
کبنا ؛شانزدهمین نشست شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور پرویز یزدان پناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برگزار شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، صبح امروز (سه شنبه 8 مهر ماه 99) شانزدهمین نشست شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست رضا دلشادیان و با حضور پرویز یزدان پناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در محل این شورا برگزار شد.
در این جلسه رضا دلشادیان رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: از کادر درمانی، پرستاران و پزشکان و دستاندرکاران حوزه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد که در راستای مبارزه با ویروس کرونا ایثارگری و فداکاری می‌کنند، خاضعانه قدردانی می‌کنم.
وی افزود: یقیناً تلاش‌های بی وقفه آقای یزدان پناه رئیس دانشگاه یاسوج، آقای پورانفر و سایر همکاران وی ستودنی خواهد بود و این هم یک دفاع مقدس برای سلامت جان مردم جامعه محسوب می‌شود.
   
فیلم ) قدردانی شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از کادر درمانی
دلشادیان در ادامه به وضعیت پروژه بیمارستان‌های شهر سی سخت و پاتاوه اشاره کرد و اظهار داشت: از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی می‌خواهیم که با توجه به اهمیت سلامت جامعه این پروژه‌ها پیگیری شوند که سریعتر به بهره برداری برسند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: مردم تقاضا دارند که مرکز درمانی لوداب تجهیز شود و به صورت شبانه روزی فعالیت کند.
وی افزود: پاتاوه نیز به لحاظ مراکز درمانی رنج می‌برد که امیدوارم در بحث بیمارستان و کلینیک پاتاوه نیز توجه ویژه‌ای شودذ.
ابوالفتح بشارت عضو شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و عضو شورای اسلامی شهر چرام نیز به وضعیت حوزه سلامت و بهداشت شهرستان چرام اشاره کرد و گفت: پروژه رها شده بیمارستان چرام، مشکل اصلی مردم شهرستان چرام است بیمارستان‌هایی که با بیمارستان چرام کلنگ زنی شده‌اند، الان دوسال از افتتاح آن‌ها می‌گذرد. اما متاسفانه هنوز نقشه ساختمانی بیمارستان چرام در خاک پیاده نشده است.
وی در ادامه افزود: بهداشت و درمان شهرستان چرام نسبت به ویروس کرونا عملکرد قابل قبولی داشته است.
عضو شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: خدمات ارزشمنده آقای بهزادی رئیس درمانگاه چرام و همچنین شبکه بهداشت به مدیریت آقای مرادی در چند سال گذشته بی نظیر بوده است.
بشارت در ادامه تاکید کرد: کمبود نیرو، پزشک متخصص، عدم تجهیزات، مشکلات آزمایشگاهی و کمبود آمبولانس از ضرورت‌های اولیه شبکه بهداشت ودرمان شهرستان چرام است.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000426/nf00426059-1.jpg
به گزارش کبنا، در پایان این جلسه اعضای شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اهداء لوح تقدیری از پرویز یزدان پناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج قدردانی کرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

«شهرداری دیگر مماشات نکند و منابعی که در اختیارشان گذاشتیم را هرچه سریع‌تر برای رفع نقص ...
1