تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۱
کد مطلب : ۴۲۵۸۹۷
در دومین مرحله کمک مؤمنانه ویژه مدارس:

توزیع 9 هزار بسته ورزشی کمک مومنانه بین دانش آموزان مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد

۰
کبنا ؛آیین توزیع 9 هزار بسته لوازم ورزشی کمک مؤمنانه سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شد.
 به گزارش کبنا، صبح امروز ( پنج شنبه 3 مهر ماه 99) آیین توزیع کمک‌های مؤمنانه ویژه مدارس مناطق محروم استان کهگیلویه و بویراحمد که به تمثال سردار شهید سلیمانی مزین بود با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح، حجت الاسلام حکمتی نیک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح، معاونین فرمانده سپاه فتح، مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار، فرماندهان و مدیرکل آموزش و پرورش استان برگزار شد.
   
فیلم اختصاصی کبنا از توزیع هزار بسته لوازم ورزشی بین دانش آموزان

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این آیین گفت: با توجه آغاز سال تحصیلی جدید و نیازمندی مدارس و دانش ۀموزان به برخی امکانات و تجهیزات در نشستی با مسئولان آموزش و پرورش این موضوع مورد بحث و گفت و گو قرار گرفت و متناسب با نیازهای مدارس و دانش آموزان بسته‌های آموزشی و فرهنگی تدارک دیده شد.
 سردار سرتیپ دوم پاسدار حمید خرم دل ابراز داشت: در مرحله قبلی رزمایش کمک مؤمنانه دو هزار بسته شامل کیف و لوازم التحریر به ارزش 500 میلیون تومان بین دانش آموزان نیازمند این استان توزیع شد و امروز نیز 9 هزار بسته‌های ورزشی شامل توپ، کفش و لباس بین دانش آموزان مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد توزیع خواهد شد.
 وی ضمن تقدیر از زحمات و خدمات سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح، بسیج دانش اموزی سپاه فتح، آموزش و پرورش استان، گروه‌های جهادی و همه کسانی که در این حوزه‌ها در استان فعالیت دارند تقدیر کرد و گفت: در هفته‌های آینده نیز بسته‌های آموزشی و تجهیزات آزمایشگاهی تهیه و بین دانش اموزان مناطق محروم استان توزیع می‌شود.
فرمانده سپاه فتح ابراز داشت: هر چند حوزه فعالیت سپاه و بسیج بیشتر نظامی و امنیتی است اما در حوزه نیازمندی‌های مردم و انقلاب نیز پای کار است و هر کجا نیازی باشد در کنار مردم و مسئولان خواهیم بود.
 
یک میلیارد تومان مواد ضدعفونی کننده، ماسک و ... بین مدارس توزیع کرده‌ایم / از خدمات بی ریا و خالصانه سپاه فتح تقدیر می‌کنم
 مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین گفت: در شرایط کرونایی با رهنمودهای مقام معظم رهبری پویش‌هایی در سطح کشور به نام کمک مؤمنانه و با محوریت سپاه پاسداران شکل گرفت و مردم ایران اسلامی و همچنین استان کهگیلویه و بویراحمد کمک‌های نقدی و غیرنقدی خوبی را داشتند.
 هادی زارع پور ابراز دشت: در حوزه آموزش و پرورش نیز سپاه همکاری و حمایت ویژه‌ای داشت و تاکنون بیش از دو میلیارد تومان لوازم التحریر، لوازم ورزشی و فرهنگی و آزمایشگاهی را بین دانش اموزان مناطق محروم استان توزیع کرده است که از این خدمات بی ریا و خالصانه سپاه فتح تقدیر می‌کنم.
 وی بیان کرد: با توجه به اینکه روزانه باید مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد را ضدعفونی کنیم و تاکنون نیز یک میلیارد تومان مواد ضدعفونی کننده، ماسک و ... بین مدارس توزیع کرده‌ایم اما همچنان مشکلاتی وجود دارد و امیدواریم خیرین در این زمینه ما را کمک کنند.
 مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: پویش سلامت دانش آموزی به منظور جمع آوری کمک‌های خیرین برای خرید مواد ضدعفونی کننده و بهداشتی در استان راه اندازی کرده‌ایم و تا پایان سال ادامه دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
فایل های مرتبط
1