تاریخ انتشار
شنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب : ۴۲۵۷۱۵
حجت الاسلام پناهی مدیر جدید حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد؛

در پذیرش مسئولیت دو دل بودم / کاری به خط و ربط سیاسی افراد ندارم / اگر عمر بنده کفاف دهد تا پایان این حکم تلاش شبانه روزی می کنم + تصاویر

۲
کبنا ؛
مراسم تودیع و معارفه مدیران حوزه علمیه سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد.
در این مراسم که با حضور آیت الله اعرافی رئیس حوزه‌های علمیه سراسر کشور برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین شیخ صفدر پناهی مدیر جدید حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد در ابتدا با اشاره به اینکه در پذیریش این مسئولیت به دلیل شرایط سختی که وجود داشت دو دل بودم، اظهار داشت: عقل محاسبه گر به من می گفت این مسئولیت را به دلیل شرایط کرونایی شرایط بودجه ای نپذیرم ولی هر گاه خواستم نه بگویم احساسی در درون مرا مورد سرزنش قرار می داد که عنایت ولی عصر عج را چرا فراموش می کنی. نتوانستم نه بگویم و شما هم به بنده کمک کنید.
وی گفت: در شرایطی که حوزه های علمیه نیاز به تحول جدی و بنیادی دارند، باید جایگاه و سیادت حوزه ها، در  در علمیت و در معنویت ظهور و بروز پیدا کند، لذا «دست از طلب برآرم تا کام من برآید» عهد می بندم که اگر عمر بنده کفاف دهد تا پایان این حکم تلاش شبانه روزی می کنم، دست همه عزیزان حوزه را ببوسم، صبورانه هر انتقادی و هر نقطه نظری را بشنوم و دلسوزانه و بصورت شبانه روزی در حوزه های زیرساخت تلاش کنم.
حجت الاسلام پناهی افزود: مدیریت استان مدیریت یکدست و جهادی و همراهی است، اگر ببینند کسی دلسوزانه دنبال کار است حتما کمک خواهند کرد.
این شخصیت روحانی شناخته شده در استان گفت: قول می دهم هر چقدر خدا به بنده توان داده است، از وجود امام زمان کمک بگیرم، توان بیشتری به بنده داده شود، به همکاران فرصت همکاری خواهم داد، کاری به خط و ربط سیاسی افراد ندارم، ولی اگر کسی برای جبران عقب ماندگی ها نتوانست عمل کند، انفعالی عمل نخواهم کرد ولی این اطمینان را دارم که همه عزیزان با همه سلایق با حمایت هایی که حوزه علمیه قم خواهد داشت شبانه روزی تلاش خواهیم کرد.
حجت الاسلام پناهی در خصوص فعالیت مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در زمان جنگ تحمیلی اظهار کرد: در زمان جنگ نه تنها از نظر اعزام نیروی نظامی اول بودیم، گاهی از نظر کمک مالی هم اول بودیم، با اینکه بسیاری از مردم استان از نظر معیشتی پایین تر از متوسط هستند.
وی گفت: از مدیران قبل از خودم، آقای پایدار، آقای عبودی، آقای موسوی تقدیر و تشکر دارم، یقیناً از تجارب آنها استفاده خواهیم کرد.
به گزارش کبنا، همچنین در این آئین حجت الاسلام سید عبدالمومن موسوی ضمن تشکر از ائمه جمعه، مسئولان استانی و لشکری و کشوری گفت: بنده با حکم آیت الله اعرافی و با حمایت قاطعانه آیت الله ملک حسینی در این سمت مشغول شده بودم و به استان دعوت شدم.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

چرا فقط شعار؟؟؟شما کاری به ربط سیاسی افراد ندارید؟شما در مسئولیت قبلیتون برای هدایت خواه و منتظریان حسابی استفاده کردید
Iran, Islamic Republic of
سما کاری به ربط سیاسی افراد ندارید واقعا؟؟؟!
Iran, Islamic Republic of
منتظر تحولات عظیمی در ترویج عدالت وحاکمیت مردمی باشیم
Iran, Islamic Republic of
محضر مبارک حضرت حجت الاسلام و المسلمین شیخ صفدر پناهی مدیر محترم حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمددامت توفیقاته
سلام علیکم
با صلوات بر محمد و آل محمد و با تقدیم احترام وضمن تبریک هفته دفاع مقدس ،انتخاب حضرتعالی به عنوان مدیرحوزه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمدصمیمانه تبریک می گویم.دوام توفیقات شما را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی وقشر شریف علما و روحانیت معزز، تحت توجهات حضرت ولی عصر عج الله تعالی فرجه الشریف و رهنمودهای مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید از درگاه ایزد منان مسألت دارم. طاعت پور
علی
Iran, Islamic Republic of
زارع پور اونجا چکاره هست
انقلابی
Iran, Islamic Republic of
سلام علیکم.
مسائل انتخاباتی با این مسئولیت خیلی فرق داره.
تجربه نشون داده حاج آقا پناهی هر حرفی زده روش وایساده. ان‌ شاءالله که سیاسی برخورد نمیکنن.
خداوند پشت و پناه همه خادمام نظام باشه.
Iran, Islamic Republic of
درود بر پناهی فقط هر جا ببیند حق هست حمایت میکنه
Iran, Islamic Republic of
ا... اکبر ا... اکبر خدایا پناه برتو حاج اقای پناهی تو را به این ماه عزیز خدا قسمت میدهم
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1