تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۴۹
کد مطلب : ۴۲۵۵۴۵
به منظور بررسی مشکلات شهرداران استان کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت

نشست شهرداران بویراحمد، دنا و مارگون با معاون وزیر کشور / وعده‌های جمالی‌نژاد به روشنفکر + تصاویر

۰
کبنا ؛نشست مهدی روشنفکر نماینده بویراحمد، دنا و مارگون با حضور شهرداران شهرهای سی‌سخت، مادوان، چیتاب، لوداب، مارگون و پاتاوه با معاون عمرانی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور برگزار شد.
 
به گزارش کبنا، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس، مهدی روشنفکر نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در این نشست که روسای شوراهای اسلامی این شهرها نیز حضور داشتند، اظهار داشت: ساماندهی نیروهای شهرداری‌ها در دستور کار مجلس بوده و امیدوارم منتج به نتیجه شود.
 وی اضافه کرد: کلیات ساماندهی نیروهای شهرداری کل کشور در کمیسیون اجتماعی تصویب شده و امیدوارم در صحن نیز مورد تأیید نمایندگان قرار گیرد.
 وی نبود درآمد پایدار در شهرداری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد را یکی از مهمترین مشکلات کنونی شهرداری‌های استان کهگیلوبه و بویراحمد دانست و افزود: کمبود ماشین آلات سنگین، سبک و زباله در شهرداری‌ها نیز مشهود است.
 روشنفکر ادامه داد: تسهیل شرایط انتقال نیروهای رسمی و پیمانی به سایر ادارات و افزایش حقوق و مزایای کارکنان به نسبت سایر ادارات و تزریق منابع به شهرهای مهاجرپذیر بابت جمعیت اضافه شده در طول سال‌های قبل از سال پایه سرشماری از خواسته‌های بحق شهرداران از سازمان شهرداری‌ها است.
 وی خواستار برقرار نمودن کدهای درامدی شهرداری از طریق مکاتبه و یا اعتراض به رأی دیوان شد و گفت: انتظار می‌رود شهرداری و دهیاری‌های کهگیلویه و بویراحمد به صورت ویژه دیده شود.
 نایب رئیس فراکسیون آسیب‌های اجتماعی مجلس شورای اسلامی یاد آور شد: ضروری است دستگاه‌های دمنده در اختیار دهیاران قرار گیرد تا هنگام آتش سوزی جنگل‌ها و مراتع در کمترین زمان ممکن مهار انجام شود.
 روشنفکر از رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور دعوت کرد تا به شهرها و روستاهای محروم استان سفری داشته باشند.
 
رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور نیز در این نشست گفت: شهرداری‌های شهرهای سه شهرستان بویراحمد، دنا و مارگون هر کدام یک پروژه همرانی تعریف کنند و ما نیز قول می‌دهیم به صورت کمک بلاعوض حمایت کنیم.
 
جمالی‌نژاد برای پرداخت تسهیلات مناسب و ارزان قیمت به شهرداری‌ها اعلام آمادگی کرد و افزود: در نیمه دوم امسال قیر رایگان در اختیار شهرداری‌ها قرار می‌گیرد.
 وی همچنین قول داد: در آینده‌ای نزدیک در صورت انعقاد تفاهم نامه با استانداری هر تعداد ماشین آلات لازم باشد در اختیار شهرداری‌ها قرار می‌گیرد که یک سوم منابع مورد نیاز توسط سازمان شهرداری‌ها، یک سوم استانداری و یک سوم توسط شهرداری پرداخت می‌شود.
 جمالی‌نژاد تاکید کرد: در زمینه تبدیل وضعیت نیروهای شهرداری‌ها و تسهیل انتقال آنان به دستگاه‌های اجرایی از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنم.
نام شما

آدرس ايميل شما

حسین
Iran, Islamic Republic of
بسیار عاااالی. به راحت ادامه بده مرد بزرگ.
مجید
Iran, Islamic Republic of
به رای خودمون افتخار می‌کنیم دکتر عزیز.
Iran, Islamic Republic of
گذشته هر تعصبی آقای روشنفکر تا الان فوق العاده ظاهر شدن.
حخخ
Iran, Islamic Republic of
تا بخواهد پروژه تعریف کنه دولت تمامه
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1