تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۱۲
کد مطلب : ۴۲۵۰۱۲
کبنا گزارش می دهد

بازدید نماینده کهگیلویه بزرگ از بافت تاریخی دهدشت ( + تصاویر )

۱
کبنا ؛عصر امروز ( دوشنبه 10 شهریور ماه 99 ) نماینده کهگیلویه بزرگ، مدیر کل میراث فرهنگی و صنایع دستی، اعضای شورای تأمین شهرستان از بافت تاریخی دهدشت بازدید کردند.
نماینده کهگیلویه بزرگ در این دیدار اظهار کرد: اگر این بافت متعلق به استان دیگری بود الان شرایطش  متغییر بود، این مجموعه  از نظر تاریخی و ... بسیار ارزشمند است.
سید محمد موحد بیان کرد: ما به جای پرداختن به حاشیه باید دست به دست هم دهیم و این مجموعه را به سمتی حرکت دهیم که بتوانیم از ابعاد مختلفی که در آن نهفته است استفاده شود و هر کسی هر توانی دارد در این زمینه گام بردارد.
وی با اشاره به پیگیری‌های خود در ابتدای این دوره  نمایندگی، گفت: اعتبار بافت ۳ میلیارد پیش بینی شده بود، در ردیف بودجه تلاش کردم و به ۱۰ میلیارد آن را افزایش دادم.
نماینده شهرستان‌های چهارگانه مطرح کرد: الان در همینجا عرض می‌کنم به متولیان، اگر چه آنچه تخصیص داده شد در حد نسبی قابل قبول است اما تلاش کنید این ۱۰ میلیارد کامل تخصیص داده شود تا در سال آینده بتوانیم با یک اعتباری قابل قبولی برای برون رفت بافت از این وضعیت و دفاع از مظلومیت این مجموعه در بودجه ببینیم و بتوانیم به نحوی تغییر بدهیم تا به  نقاط گردشگری که سرمایه‌ای برای شهرستان است بدل شود.
موحد ادامه داد: زحمات صورت گرفته متولیان قابل تحسین است و اما به گونه‌ای که  ضرورت داشت آن حرکت انجام نگرفت.
موحد افزود: باید متحد شویم تا تحول اساسی ایجاد شود، وزیر را به بافت بیاوریم تا ابعاد مختلف را ببینید و گامی برای برون رفت منطقه و بافت از این وضعیت شود.

مدیرکل میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این بازدید گفت: در ابتدای مدیریت، اولین بازدید جهت سامان دهی بافت تاریخی دهدشت بود که هویت استان و شهرستان است و دارای ظرفیت‌های مختلف گردشگری و میراث است.
مجید صفایی عنوان کرد: ۱۰ میلیارد تومان اعتبارات به بلادشاپور اختصاص داده شد که  تا کنون حدود ۲ میلیارد و هفتصد تومان به این بافت اختصاص داده شد.
صفایی افزود: ۷۰ درصد بناهای تاریخی دراین شهرستان‌هاست.
وی ضمن قدردانی از پیگیری‌های موحد ادامه داد: از شما استدعا دارم که وقت دیداری با وزیر بگیرید تا به همراه استاندار و شما  سامان دهی اساسی بافت را به سرانجام برسانیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

مجید
Iran, Islamic Republic of
اگه اقای موحد بداند که شما درسال ۸۷ زمان مدیرکلی اقای مرادی ومعاونتی اقای صفایی چقدر در حق کهگیلویه وبافت دهدشت جفا کرده اید اینجور راحت در دهدشت وبه همراه نماینده کهگیلویه سیر و سفر نمی کردید تمام اعتبارات بافت دهدشت را فقط صرف دستمزد حقوق ومزایا وبیمه ۴۰ نفر از کارگران استخدام شده توسط شما در گچساران و یاسوج می کرده ایدوبقیه را هم صرف جشنواره ها و برنامه های بی خواص جهت خودنمایی وخودستانی خود و دوستان خود می کرده اید.
محمد
Iran, Islamic Republic of
مدیرکلی باشد دیگه آن سازمان را بخوانیم اخه / به درد مدیرکلی می خورد بابا جمع کن این بساط را
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1