تاریخ انتشار
سه شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۶
کد مطلب : ۴۲۴۸۰۴
کبنا گزارش می‌دهد

10 پروژه عمرانی برق گچساران با اعتبار بالغ بر 7 میلیارد ریال به بهره برداری رسید

۰
کبنا ؛پروژه‌های عمرانی اداره برق گچساران با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار گچساران و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.
به گزارش کبنا از دوگنبدان، قبل از ظهر امروز و در سومین روز از هفته دولت با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد پروژه‌های عمرانی اداره برق گچساران افتتاح شد.
بهره‌برداری از 20 پروژه توسعه‌ای حوزه صنعت برق در کهگیلوه و بویراحمد
قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال به مناسبت هفته دولت 20 پروژه توسعه برق با اعتباری به مبلغ 190 میلیارد ریال در سطح استان به بهره‌برداری رسید.
نادر جانی‌پور در حاشیه آیین  افتتاح  پروژه توسعه و احداث شبکه برق پشت فنس سپاه گچساران گفت: امسال به مناسبت هفته دولت 20 پروژه با اعتباری به مبلغ 190 میلیارد ریال در سطح استان افتتاح شد.
 وی گفت: چهار پروژه از جمله اصلاح و بهنیه سازی شبکه برق شهری تپه آفتابگردان و شهرک نفت و توسعه و احداث شبکه برق شهری پشت فنس سپاه با اعتباری به مبلغ 33 میلیارد و 700 میلیون ریال به بهره برداری رسید.
قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به مشخصات پروژه توسعه و احداث شبکه برق شهری پشت فنس سپاه اشاره و عنوان کرد: یک هزار و 71 متر طول شبکه فشار متوسط، 3700 متر طول شبکه فشار ضعیف، 17 اصله پایه فشار متوسط، 84 اصله پایه فشار ضعیف و تعداد 3 دستگاه ترانسفور ماتور نصب شده است.
جانی‌پور با اشاره به اینکه این طرح از منابع داخلی تامین اعتبار شد، خاطرنشان کرد: در این پروژه 11 میلیارد ریال هزینه شده است.

علی خوان‌پایه فرماندار گچساران نیز در حاشیه این آیین، اظهار داشت: پروژه توسعه و احداث شبکه برق شهری (پشت فنس سپاه)، اصلاح و بهینه سازی شبکه برق شهری تپه آفتابگردان، اصلاح و بهینه سازی شبکه برق شهری شهرک نفت، با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسیدند.
در این آیین، 10 پروژه شرکت توزیع برق شهرستان گچساران با اعتبار 76 هزار و 400 میلیون ریال اعتبار استانی و اعتبار شرکت ملی توزیع برق به بهره برداری خواهند رسید.
پروژه های اداره برق گچساران «توسعه و احداث شبکه»، پشت فنس سپاه با میزان اعتبار 11 هزار میلیون ریال، پروژه «اصلاح و توسعه شهری» تپه آفتابگردان با میزان اعتبار 13 هزار و 700 میلیون ریال، پروژه «اصلاح و بهینه سازی شبکه» منطقه شهرک نفت با میزان اعتبار 9 هزار میلیون ریال، همگی در سال 98 آغاز شده، و از اعتبارات داخلی شرکت ملی توزیع برق هزینه شده اند.
همچنین پروژه «توسعه شهری نقاط مختلف» با میزان اعتبار 1700 میلیون ریال، پروژه «توسعه و احداث شبکه» فلکه نرگس با اعتبار 9 هزار و 500 میلیون ریال، پروژه «روشنایی بلوار تاجگردون و بلوار بعثت» با میزان اعتبار 7 هزار میلیون ریال، در سال 98 آغاز شده و از اعتبارات داخلی شرکت ملی توزیع برق هزینه شده اند.
همچنین 4 پروژه ی اداره برق، از اعتبارات عمرانی استانی تامین شده است.
این 4 پروژه شامل پروژه «روشنایی مسکن مهر» با میزان اعتبار 5 هزار و 200 میلیون ریال، «توسعه فیدر خیابان ترابری» با میزان اعتبار 7 هزار میلیون ریال، «اصلاح و بهینه سازی شبکه روستای رودبال» با میزان اعتبار 3 هزار و 700 میلیون ریال»، «روشنایی نقاط مختلف شهری» با میزان اعتبار 8 هزار و 600 میلیون ریال، است که همگی در سال 99 شروع به کار شده اند.
نام شما

آدرس ايميل شما

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
1