تاریخ انتشار
دوشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۲۷
کد مطلب : ۴۲۴۷۷۷
به مناسبت هفته دولت؛

دیدار فرماندهان سپاه استان با استاندار کهگیلویه و بویراحمد + تصاویر

۰
کبنا ؛
استاندار کهگیلویه وبویراحمد با تشکر و تقدیر از سپاه فتح استان گفت: در فضای کاری استان، سپاه تمام قد پای کار آمدند و در عرصه انتخابات با بی طرفی، امانت داری و در سلامت انتخابات به تکلیفی که بر دوش داشتند به خوبی عمل کردند.
به گزارش کبنا نیوز؛ حسین کلانتری با بیان اینکه ما همه سربازان فدائی نظام مقدس جمهوری اسلامی زیر سایه پرچم اباعبدالله الحسین(ع)، افتخار داریم که در خدمت مردم هستیم، گفت: ما روی همکاری، ظرفیت، صداقت و صمیمیت سپاه حساب کرده ایم و همیشه در شرایط سخت به امکانات و تجهیزات سپاه تکیه داشتیم.
وی افزود: سپاه در کنار دستگاه های اجرایی، حوزه قضائی، نیروهای انتظامی و امنیتی و در کنار مردم به خوبی حضور داشته است و با هم یک مجموعه ای هماهنگ، صمیمی و در تعامل هستیم.
به گفته استاندار، جایگاه سپاه در جمهوری اسلامی واقعا همین بوده و هست که در سخت ترین و بدترین شرایط در همه عرصه ها حضور داشته و در یک فضای همدلی با وحدت به طور موثر و مفید عمل کرده است.
کلانتری با گرامی داشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: هفته دولت یادآور رشادت های شهیدان رجایی و باهنر است و ما که افتخار خدمتگذاری مردم را پذیرفته ایم باید ادامه دهنده راه این شهیدان باشیم.
وی با بیان اینکه، خدمات دولت ها خدمات و دستاوردهای نظام بوده و باید به خوبی برای مردم اطلاع رسانی شود، گفت: کمبودها و نواقص به خوبی مطرح می شود که یک امر پسندیده است اما متاسفانه اقدامات به خوبی اطلاع رسانی نمی شوند.
استاندار ابراز داشت: در حالی که دشمن برای ناامید کردن مردم و ناکارآمد و ناتوان جلوه دادن نظام در تلاش است اما کارها و اقدامات در جمهوری اسلامی راهبردی و هدفمند اجرا می شوند.  
استاندار ابراز داشت: از سال ۹۲ تاکنون تعداد تخت های بیمارستانی در استان ۲ برابر شده است، پتروشیمی گچساران و جاده پاتاوه –دهدشت، سد بزرگ چم شیر مراحل نهایی را طی می کنند، پتروشیمی دهدشت وارد مرحله اجرا شده و ۳۳۲ میلیون یورو فقط اعتبار ارزی آن است، جاده گچساران- خیرآباد با ۲۰۰ میلیارد تومان، بیمارستان نرگسی گچساران و بهمئی آماده افتتاح است اما به اندازه تغییر یک معاون مدیرکلی اطلاع رسانی نمی شوند.
کلانتری گفت: در بحث پروژه های جهش تولید اولین استان بودیم که لیست ارائه دادیم و تخصیص اعتبار بالایی گرفتیم و این پروژه ها با میانگین پیشرفت بیش از ۸۰ درصدی افزون بر ۱۳ هزار نفر شغل ایجاد می کند.
وی یادآور شد: استکبار برای هر حرکت و اقدامی در کشور یک موانع بزرگ بین المللی ایجاد می کند و با وجود تمام شرایط سخت، فشارها و تهدیدها در کنار آنهایی هم که خود را حامی فلسطین می دانند از روبرو و از پشت خنجر می زنند و این جمهوری اسلامی است که موفق عمل می کند.
کلانتری بیان کرد: اگر آمریکا با همه دشمنی های تمام عیارش در جایی دست به اقدامی خصمانه نمی زند نه اینکه نمی خواهد بلکه نمی تواند و می داند که برایش سنگین تمام می شود و بسیار هزینه دارد.
استاندار گفت: با این همه مشکلات و موانع، جمهوری اسلامی راه نجات را در راستای حرکت اباعبدالله الحسین(ع) ادامه می دهد و ما هم برای انجام وظیفه و تعهدی که بر عهده داریم راهی به جز فرهنگ و تفکرعاشورایی نداریم.
وی با بیان اینکه آمریکا با همه شرایط در برابر کرونا زمین گیر شده است، خاطرنشان کرد: مردم ما در شرایط تحریم ها، مشکلات ناشی از بیماری کرونا اما با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی عزادار حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران با وفایش به سوگ نشسته اند.
کلانتری گفت: با همه مشکلات و فشارهای حداکثری دشمنان، سراسر ایران اسلامی به هر خانه یک حسینه تبدیل شده و یک شور الهی و عشق حسینی در وجودشان متجلی است.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار ضمن گرامیداشت هفته دولت و تسلیت به مناسبت ایام محرم گفت: کشور و نظام اسلامی ما در شرایط کنونی تحت شدید ترین تحریم ها قرار دارد و مسئولین و کلیت نظام با تلاش شبانه روزی در این عرصه با دشمنان مقابله می کنند.
 سردار سرتیپ دوم پاسدار حمید خرم دل گفت: سپاه فتح و تیپ ۴۸ فتح استان به رسم ادب هفته دولت را که به مناسبت شهادت دو تن از یاران صدیق امام ره نامگذاری شده است را به استاندار، معاونین و مجموعه استانداری تبریک عرض می نماید.
وی بیان کرد: مجموعه سپاه و بسیج متعلق به نظام است و در کنار استاندار و مدیران و مسئولان خواهند بود و در قبال همه مسائل استان احساس مسئولیت می کنند و هر جایی که بتوانیم در جهت حل مشکلات و همچنین توسعه استان کمک خواهیم کرد.
سردار خرم دل گفت: همدلی و وفاقی بسیار خوبی در سیستم اداری استان و سپاه فتح وجود دارد که بخشی عمده ای  مرهون  تلاش های استاندار ، معاونین و مدیران و مسئولان استان است.
وی افزود: در حوزه کمک های مومنانه استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان استان در دو مرحله از مجموعه سپاه حمایت کردند که قدردانی می کنیم.
در این دیدار سردار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح استان از استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اهداء لوح سپاس تقدیر کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1