تاریخ انتشار
جمعه ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۴۷
کد مطلب : ۴۲۴۶۵۸
یادداشت ارسالی:

نقدی بر نشست خبرنگاران با نماینده کهگیلویه؛ کج سلیقگی یا...

۰
کبنا ؛وقتی معاون امنیتی سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اجتماع مردمی دهها نفر برای مراسم تشییع جوان ناکامی را مورد نکوهش قرار می‌دهد، برای اجتماع صد نفره سالن بسته ارشاد دهدشت که رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی طرح می‌ریزد، تا نماینده نیز صرفاً به رزومه ۸۴ روزه‌اش و تشریح پیگیری و تماس‌های تلفنی‌اش بپردازد؛ این بار احد جمالی مدیران زیر مجموعه دولتی‌اش را چه خطاب و برای اصحاب بیدار جامعه چه توجیحی دارد؟ آن‌ها را چه خواند! اینان را چه خطاب می‌کند؟ آیا تبعیض قائل می‌شود؟
بیش از ده‌ها نفر در این همایش کوچکترین پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند؛ اما مگر فرهنگ سازی از ارشاد و فرهنگ اسلامی آغاز نمی‌شود تا به پستوهای ملت برسند؟ این چه بلوایی است که صدها نفر را در سالنی بسته و در این وضعیت و با این بدفرهنگی دعوت می‌کنید؟
شهردار مستعفی دهدشت که این بار با حمایت نماینده خود را در جایگاه قائم مقامی یکی از مدیران کل می‌بیند، در حالیکه حتی یک بار وقت و وقعی به خبرنگار نداده است و بی توجه ترین شهردار به اصحاب رسانه نیز بوده است، این بار از ملازمان و همراهان نماینده کهگیلویه و یکی از اشخاصی است که از یاسوج شهری که این روزها در وضعیت قرمز کرونایی به سر می‌برد، در حالیکه پرسنل اداری دیگری نیز از مرکز شهرستان و حتی چرام هم اینک قرمز، ایشان را همراهی می‌کنند؛
اگر ایشان و سایر افراد مدعو از نقاط مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد حامل ویروس باشند، آیا مدیریت ارشاد که با همین روش مدیریتی‌اش قصد ورود به جایگاهی بسی پر ترددتر از حیث اداری و کاری چون شهرداری را داشت، پاسخگوی خانواده‌های خبرنگاران در صورت ابتلا و همینطور انتشار ناآگاهانه ویروس به شهرستان می‌شود؟
وقتی رئیس دولت به دلیل ترس از ازدهام در مجلس شورای اسلامی حاضر نمی‌شود، مدیران شهرستانی چرا و به چه دلیل دست به چنین اجتماعات نامیمون و غیرلازمی می‌زنند؟
اگر در شهرستان نگاهی بیندازیم و شرایط سیاسی‌اش به جز خوش خدمتی هیچ واژه دیگری نمی‌توان مدلل گذاشت.
طبق نظر متخصصین بیماری‌های عفونی و گرمسیری خطر انتقال کرونا در فعالیت فضای باز بسیار کم است، اما خطر انتقال آن در تجمع‌ها و فضاهای محصور و سربسته مانند دفاتر، سالن‌های سینما یا تئاتر بسیار زیاد است.
اکنون به محیط بسته سالن فرهنگ و ارشادی می‌رویم که با پنج دقیقه صحبت کردن در آن محیط، هزار ذره ویروس به راحتی منتشر می‌شود؛ جالب‌تر آنکه در همین اجتماع به روایت تصویر بسیاری از حضار حتی نماینده و مدیر ارشاد نیز بهنگام سخنرانی ماسک بر صورت ندارند!
آیا دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد پیشتر هشدار نداده بود، رستوران‌ها، محل کار، مدارس، محل تجمع‌ها مانند همایش‌ها، تالارهای عروسی، مهمانی‌ها خطر بسیار بالایی دارند و قرار گرفتن در مکان‌های محصور بدون تهویه مناسب و با تراکم و تعداد افراد بالا و نیز حضور در تماس طولانی با افراد خطر سرایت ویروس کرونا را افزایش می‌دهد؟
باید دید ویروس منحوس ناشناخته کرونا و دعوت خبرنگاران از تمامی شهرهای کوچک و بزرگ استان کهگیلویه و بویراحمد و همزمان گسیل به دهدشت در وضعیت هشدار و سالن بسته ارشاد چه تبعاتی برای کهگیلویه خواهد داشت و باید پرسید آیا مدیر بهداشت و در رأس آن فرمانداری کهگیلویه چرا برای چنین برنامه و همایشی، کوچک‌ترین ممانعتی بوجود نیاوردند؟ و در پایان چرا هیچ یک از خبرنگاران کوچکترین هشداری در این مورد نداد؟
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
بر اساس مصوبه ستاد کرونای استان کارکنان دولت که پروتکلهای بهداشتی را رعایت نکنند به تخلفات اداری معرفی خواهند شد.آیا قانون فقط برای مراسم عروسی،تالارها و مغازه ها می باشد؟
Iran, Islamic Republic of
این دوتا خبرنگار یعنی می خوان شناخته بشن که ماسک نزدن?
مهدی مسلمی زاده
Iran, Islamic Republic of
کاظمی یکی از بهترین مدیران شهرستان کهگیلویه است لطفاً به خاطر اهداف پلید سیاسی خود و بهانه کرونا سعی بر تخریب مدیران موفق و دلسوز کهگیلویه نکنیم
خواهشاً دست بر دارید از این رفتارهای مغرضانه
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
بسیار دقیق و صحیح و منطقی فرمودین....مسئولین لطفا جواب صحیح و منطقی و فارغ از فرافکنی ارائه دهید
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
فعلا شما بسوزید تا ۴سال دیگه خدابزرگه
مجید پارسالی
Iran, Islamic Republic of
تصاویر به اون شدتی که گفتین نبود، فرمودین حداقل ها رعایت نشده بود اما فاصله صندلی ها رعایت شیده بود فقط 2-3 مورد ماسک هم همینطور، در ضمن زطپست نبرخه چارت سازمانی نداره و به قولا پستش تشخیص مصلحتی هستش
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1