تاریخ انتشار
جمعه ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۱۰
کد مطلب : ۴۲۴۶۳۴
کبنا گزارش می‌دهد

در نشست خبرنگاران با «موحد» نماینده کهگیلویه بزرگ چه گذشت؟ / پروژه یا استخوان در گلو ( + تصاویر )

۰
کبنا ؛عصر روز پنجشنبه ( 30 مرداد ماه 99) آئین تجلیل از خبرنگاران شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده با کوشش دفتر نماینده مردم این شهرستان‌ها در مجلس شورای اسلامی  در دهدشت برگزار شد.
به گزارش کبنا، خلیل مهرجو، رییس انجمن خبرنگاران کهگیلویه در این آئین خواستار رسیدگی نماینده شهرستان‌های چهارگانه برای رفع مشکلات خبرنگاران و همچنین تعامل دوسویه بین مسوولان با خبرنگاران شد.
مهرجو خطاب به خبرنگاران نیز گفت: انتخابات نفسگیر تمام  شد، شایسته است خبرنگاران
نقد منصفانه داشته باشند و  دست از تخریب و مطالب حاشیه‌ای بردارند  تا شاهد پیشرفت شهرستان‌ها باشیم.
وی در ادامه با اشاره به فعال بودن پروژه‌های شهرستان گفت: از نماینده مردم انتظار داریم از طریق بودجه فر هنگی این پروژه‌ها مشکلات بیمه‌ای خبرنگاران را حل کند.
ودر ادامه کیوان سروش مقدم، خبرنگار کبنا نیوز نیز اظهار کرد: خبرنگاران باید حقایق را بیان کنند و از سخن چینی و بدگویی خودداری کنند.
وی در ادامه، نداشتن امنیت شغلی و درآمد، بیمه، شکایت از سوی مسوولان، نداشتن کمترین تجهیزات از جمله دوربین و لپتاپ و... را از اهم مشکلات خبرنگاران دانست و خواستار پیگیری نماینده شد.
سروش مقدم عدم ارتباط دوسویه از طرف نماینده‌های گذشته شهرستان‌ها با خبرنگاران اشاره و گفت: این موضوع باعث فاصله گیری خبرنگاران از دفتر نماینده ۴ شهرستان  بودیم، پیشنهاد می‌کنیم نماینده جدید فردی را انتخاب کند تا ارتباط بین خبرنگاران و دفتر بیشتر شود تا اشتباهات دیروز تکرار نشود.

در ادامه علی یاری زاده، خبرنگار کبنا نیوز از چرام نیز با اشاره به موضوع کرونا، گفت: کرونا نشان داد در بحث حوزه سلامت مشکلات زیادی داریم، در حوزه ۴ شهرستان اگر بیمارستان دهدشت نبود معلوم نبود چه به روز مردم می‌آمد.!
وی ضمن تشکر از سید محمد موحد و تقوی نژاد که از پروژه بیمارستان چرام بازدید کردند، اظهار کرد: این پروژه در روز کلنگ زنی بدون هیچ کار اداری و برگزاری مناقصه کار به پیمانکار داده شد که همین موضوع باعث شد از برنامه زمانبندی عقب بیفتد و سالها بلاتکلیف بماند، اگرچه پیمانکار خوبی دارد.
یاری زاده مطرح کرد: درست است فسفات چرام، جاده‌ها آماده نیست، اما بیمارستان چرام در  اولویت است.
وی ادامه داد: بحث اشتغال در استان  و شهرستان‌های ما از راه پتروشیمی  به زودی قابل حل نیست، برنامه کوتاه مدت و بلند مدت می‌خواهد، نگاه به گردشگری و کشاورزی را می‌طلبد.
وضعیت جاده‌ها را ببینید که سالهاست چگونه است، هر کسی یک کلنگ می زند  و می‌رود، معلوم نیست بعدش چه می‌شود؟
خبرنگار کبنا مطرح کرد: چند طرح است چون استخوانی در گلو شده بحث سیمان سپو، پتروشیمی دهدشت، فسفات چرام و... بیایید برای یکبار هم که شده فکری به حالش کنید، معادن سرفاریاب را معلوم نیست کجا می‌برند خام فروشی می‌شود.
 این همه معاون در چرام بهمئی، دیشموک و... داریم که توجه شما و مسوولان را می‌طلبد.
که  موحد در پاسخ یاری زاده گفت تمامی آنچه به ذهن شما خطور می‌کند، ریز و درشت پروژه‌ها را بارها از جایگاه‌های مختلف پیگیری می‌کنم و موانع را رفع می‌کنم.
یاری زاده افزود: دو نوع خبرنگار داریم برخی فاقد شغل و بیمه هستند، برخی نیز که شاغل در ادارات هستند در صورت نقد کردن توسط مدیر یا دوستان تمکار تهدید به قطع حقوق، تبعید و... می‌شود.
وی با اشاره به اهمیت و جایگاه رسانه مطرح کرد: در انتخابات اسفندماه کار تیمی و خبری را دیدیم، در انتخابات اخیر به باور خیلی از دوستان  و حتی مخالفان شما، نقش تیم رسانه‌ای شما بسیار تأثیر گذار بود، ۵۰ درصد موفیت شما  مدیون رسانه‌های شماست.
خبرنگاران در گرم کردن فضای انتخابات زحمات زیادی کشیدند.
یاری زاده خواستار راه انداری دفتر توسعه عمرانی برای شهرستان را خواستار شد تا از پیشنهادات همه افراد با گرایش‌های سیاسی مختلف در پیشبرد جامعه سهیم باشند که سید محمد موحد در پاسخ به خودتخریبی که در استان ما به عادتی مألوف تبدیل شده که مانع رشد و ا تقا می‌شود اشاره کرد و گفت: مدت‌ها پیش کلید این کار را زده بودم.
در ادامه بنی هاشمی یکی از خبرنگاران لنده نیز خواستار بیشتر شدن اعتبار پروژه بیمارستان لنده شد که سید محمد موحد در پاسخ به وی گفت: تا از سرانجام و اعتبار پروژه‌ای مطمئن نباشم کلنگ بی حاصل نمی‌زنم و همین امروز با اقای تقوی نژاد با بنیاد مستضعفان در خصوص اعتبار پروژه صحبت داشتیم که انشالله نتیجه می‌دهد.
به گزارش کبنا از دهدشت، این آیین  با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، در ابتدای ورود به سالن بسته‌های بهداشتی بین حضار توزیع، همچنین پایگاه اطلاع رسانی موحد در حضور خبرنگاران رونمایی شد، در پایان ازخبرنگاران شهرستان‌های چهارگانه نیز تجلیل به عمل آمد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مهقلی
Iran, Islamic Republic of
سنگ مفت گنجشک مفت حرف مفت
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1