تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۵۰
کد مطلب : ۴۲۴۴۴۷
با حضور مسئولان کهگیلویه و بویراحمد:

15000 متر مربع از اراضی ملی «دهنو» بویراحمد از سودجویان پس گرفته شد / ملک‌حسینی: برای رفع تصرفات اراضی ملی به هیچ‌وجه کوتاهی نمی‌کنیم ( + تصاویر )

۱
کبنا ؛مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد از 15000 هزار متر مربع رفع تصرف اراضی ملی با همکاری دستگاه قضایی در منطقه دهنو شهرستان بویراحمد خبر داد.
 
به گزارش کبنا، پایگاه خبری اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد نوشت: «غلامحسین حکمتیان اصل» با اشاره به وظایف متعدد و کارهای سخت حفاظت و نگهداری از اراضی ملی و جنگلی نیروهای منابع طبیعی و آبخیزداری، افزود: یکی از مهم‌ترین اقدامات ما در چند وقت اخیر با توجه شیوع بیماری ویروس کرونا به طور شبانه روز حفظ و صیانت انفال، جلوگیری از تصرف اراضی ملی بوده است.
وی تصریح کرد: عده‌ای سودجو هستند که می‌خواهند به اراضی ملی دست رسی و تصرف کنند ولی با همت و تلاش شبانه روزی نیروهای منابع طبیعی و آبخیزداری و دستگاه قضایی در استان کهگیلویه و بویراحمد از تصرف این افراد جلوگیری و با آنها برخورد قانونی صورت می‌پذیرد.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد به سایر اقدامات از جمله رفع تصرف‌ها و مقابله با سودجویان اشاره کرد و گفت: امروز با همکاری دستگاه قضایی وبه همت زحمات نیروهای منابع طبیعی و آبخیزداری استان و شهرستان بویراحمد در راستای رفع تصرف اراضی ملی به استناد تبصره یک ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع کشور نهال‌های غرس شده در عرصه‌های منابع ملی جمع آوری و این اراضی به مساحتی بالغ بر 15000 هزار متر مربع در «منطقه دهنو شهرستان بویراحمد» رفع تصرف شد.
حکمتیان اصل افزود از ابتدای امسال تاکنون اراضی رفع تصرف شده در قالب تبصره یک ماده ۵۵ مورد اراضی ملی بالغ بر ۱۵۰ هکتار صورت گرفت وهمچنین 46 هکتار هم باحکم دستور قضایی رفع وتصرف شد.
مدیر کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان از دستگاه قضایی ونیروی انتظامی که در راستای حفظ وصیانت عرصه‌های ملی همکاری لازم را دارند تقدیر و تشکر کردند.
 
در ادامه سید علی ملک حسینی دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: تخلفاتی که در «منطقه دهنو شهرستان بویراحمد» صورت گرفته علاوه بر تصرفات منابع طبیعی، تصرفات در بستر رودخانه بشار و تصرفات حریم رها می‌باشد که مهم‌ترین شاخصه رفع تصرفات درمنطقه دهنو شهرستان بویراحمد این است که با توجه به کار کارشناسی وبا برنامه ریزی که صورت گرفته برای اولین بار دراستان با کمترین حاشیه باهمکاری واستقبال خود متخلفان دستگاه‌های لازم برای رفع تصرفات آماده شد اقدامات رفع تصرفات اراضی ملی صورت پذیرفت.
ملک حسینی گفت: دراستای رفع تصرف اراضی ملی قول به مردم استان  کهگیلویه و بویراحمد می‌دهیم که در دستگاه قضایی درخصوص تصرفات اراضی ملی و بستر رودخانه‌ها با قاطعیت برخورد خواهیم کرد وبه هیچ وجه کوتاهی صورت نمی‌گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

طاها
Iran, Islamic Republic of
اینقد ازین زمینا گرفتن، خواهیم دید .
کشاورز
United States
درخت سبزز را به جرم نگهداری از جنگلها جلوی لنز دوربینها قطع می کنند
عامل و بانی آتش سوزی جنگلها در سطح استان این گونه برخوردهای اشتباه منابع طبیعی می باشد
مامورین منابع طبیعی این چند سال کجا بودند که این همه درخت کاشته شده و دیوار کشی شده یا کار این کشاورز به حق بوده و اکنون رای به ناحق صادر شده در هر صورت سیستم دولتی مقصر موضوع می باشد
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
پس زمینایی که در تصرف //هستند‌کی بازگردانی میکنین؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
سلام.سپاس بیکران از زحمات بیکران بزرگواران، خواهشی داریم مناطق آبشار یاسوج رو هم محکی بزنن که کامل شده ویلا باغ و باغ درختی ، بازم سپاس از زحمات عزیزان
محمدعلی
United States
سلام
از جناب ملک حسینی عزیز تقاضا میشود سری به چشمه نباتی که بیخ گوش دادگستری هست بزنند که توسط سودجویان به یغما رفته و دست اندازی ها همچنان ادامه دارد.بخصوص در ضلع غربی
لازم به توضیح است که کانال در وسط محوطه قرار داشت که ضلع غربی به یغما رفته
موسوی
Iran, Islamic Republic of
با سلام و تشکر از دادستان عادل و مقتدر و برادر همیشه در صحنه سپاه و بسیج
لطفا به فکر زمین خوابهای متعدد در تپه آفتابگردان شهر گچساران باشید برادران عزیز
Iran, Islamic Republic of
اقدامی نو و خوب است به شرط تداوم مثمر ثمر خواهد بود
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1