تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۴۰
کد مطلب : ۴۲۴۱۸۹
ایوب مقیمی در جمع خبرنگاران؛

آقای دشتی حرفش را زده است ولی قطعا فصل الخطاب قانون است/ 30 درصد افرادی که به تاجگردون رای نداده اند از شرایط فعلی ناراضی هستند / سال آینده قطعا پروژه ها به این سرعت پیش نخواهد رفت

۰
کبنا ؛
به مناسبت روز خبرنگار آیین تجلیل از خبرنگاران شهرستان گچساران به همت اداره آموزش و پرورش این شهرستان در باشگاه فرهنگیان برگزار شد.
در این نشست ایوب مقیمی ضمن تجلیل از خبرنگاران، به اثرات مثبت شغل خبرنگاری در جامعه اشاره کرده و اظهار کرد: در جامعه ای که خبرنگار نباشد یقینا فساد در هر بُعدی ورود خواهد کرد و آرام آرام باعث از هم پاشیده شدن جامعه می شود.
همچنین در این نشست مقیمی به برخی از سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
مقیمی در اشاره به میزان ثبت نام دانش آموزان در سال جدید تحصیلی گفت: در سامانه سناد بالای ۹۰ درصد دانش اموزان، در حدود ۲۲ هزار نفر ثبت نام کرده اند، پیش بینی می شود حدودا ۲۵ هزار دانش اموز برای سال تحصیلی جدید ثبت نام کنند.
رئیس آموزش و پرورش گچساران در خصوص اینکه در سال جدید نوسازی زیرساخت ها چگونه پیش خواهد رفت؛ اظهار کرد: سازمان نوسازی متولی ساخت و سازهای جدید است، کارشناسان ما با سرکشی از همه مدارس کمبود تجهیزات را حل می کنند، به لحاظ فیزیکی بالای ۹۵ درصد مدارس گچساران مشکلی از لحاظ تجهیزات ندارند.
مقیمی به اثرگذاری نماینده نداشتن گچساران در پروژه های نوسازی اشاره کرده و گفت: قطعا نبودن اقای تاجگردون تاثیر می گذارد، سال گذشته ۷ زمین چمن مصنوعی در اختیار مدارس گچساران گذاشته شد، و زمین چمن ها از نظر فیزیکی پیشرفت ۵۰ درصدی داشته اند، ولی سال آینده قطعا کارها به این سرعت پیش نخواهد رفت.
وی افزود: مدرسه ۱۲ فروردین شرایط خوبی ندارد، قرار بر این بود سه مدرسه سربیشه، ۱۲فروردین، چاربیشه از اول اردیبهشت ماه تخریب و بازسازی شوند. پیش بینی کرده بودم که مدرسه ۱۲ فروردین با بهترین کیفیت تا مهر ۱۴۰۰ ساخته و تکمیل شود، اما با این شرایطی که نماینده نداریم، پروژه ها به شکلی که باید پیش برود، نمی رود.
مقیمی در خصوص کمبود معلم در سال جدید گفت: نزدیک به ۴۰ معلم مقطع ابتدایی کم داریم، که مدیرکل آموزش و پرورش آقای زارع پور در این خصوص گفته اند کمبود نیروی انسانی قبل از آغاز سال تحصیلی حل می شود. تمام مدارس روستایی، و حتی مدارسی که ۳ دانش اموز داشته باشند، معلم برایشان فرستاده می شود.
وی در پاسخ به یک سوال درباره حواشی مسائل سیاسی روز که؛ نظرشما درباره واکنش آقای دشتی رئیس دفتر نماینده اسبق گچساران به نمایندگی اقای موحد برای حوزه گچساران و باشت چیست، گفت: آقای دشتی فی نفسه فرد مودبی هستند، ایشان بسیار پخته رفتار می کنند، دو دوره رئیس دفتر اقای تاجگردون بودند و از نزدیک با گرمی و سردی شرایط شهر دست و پنجه نرم کرده اند، شاید برایشان سخت است که یکباره ببیند که فردی از سمت دیگری ادعای نجات شهر داشته باشد، آقای دشتی حرفش را زده است ولی قطعا فصل الخطاب، قانون است.
رئیس آموزش و پرورش گچساران بیان کرد: اگر آقای زینل زاده، حسینی یا هر فرد دیگری در انتخابات برنده می شدند هیچ وقت تلاش نمی کردم که نماینده را پایین بکشم، الان 30 درصد افرادی که به اقای تاجگردون رای نداده اند از شرایط فعلی و بی نماینده بودن ناراضی هستند، هر چند که ممکن است اگر ایشان دوباره برای انتخابات ثبت نام کنند هیچ وقت آقای تاجگردون را انتخاب نکنند ولی از بی نماینده بودن و شرایط فعلی ناراضی هستند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

کرمی
Iran, Islamic Republic of
ایوب در مورد آموزش بگو چیکار کردی؟

زندی لک
Iran, Islamic Republic of
اقا شنیدم میخای با اجازه بزرگترا وارد میدون رقابت نمایندگی بشی
خخخخ😂🤣


خواب دیدی خیر باشه

نود درصد فرهنگیان حالشون .
گچساران
Iran, Islamic Republic of
آقای مقیمی شما در جایگاهی نیستی که بخواهی برای نظر مردم در رابطه با نماینده اظهار ونظر کنی
احمد
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای مقیمی شما اگر کاردانی فکر به حال دور بر خودت بکن ببین آموزش &رسانده ای.
Iran, Islamic Republic of
مدیران اسانسوری ومافوق سرعت هرچه زودترباید پیاده شوند وکاررابه کاردان بسپارند انشاالله
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1