تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۰۵
کد مطلب : ۴۲۴۱۷۳
عضو شورای روستای بادنگان علیا از توابع شهرستان دنا خبر داد؛

پل نیمه کاره جاده روستای بادنگان علیا حادثه‌ساز شد / باید خانواده‌ای داغدار شود تا پیگیری کنند؟ / این چه خدمتی است که فقط موقع انتخابات انجام می‌شود؟

۰
کبنا ؛اکبر پایگذار عضو شورای روستای بادنگان علیا در این خصوص اظهار کرد: جاده ارتباطی بادنگان علیا که مسیر رفت و آمد سه روستا است از سال 92 تا الان که 7 سال می‌گذرد هنوز تکمیل نشده است. هر بار فرماندار و هر مسئولی بازدید می‌کند و می‌گوید تأمین اعتبار شده، الان یک پیمانکاری آمده، پایه‌ی پل‌ها را زده و رها کرده، پشت پل‌ها خالی است، کسی که با جاده آشنا نباشد، شب یا روز هیچ فرقی نمی‌کند، داخل این گودی می افتد. کسی که سرعت داشته باشد متوجه نمی‌شود که این پل‌ها سر ندارند.
وی افزود: 9 دهنه پل هست که الان 7 سال است آماده نمی‌شود، چرا مردم زحمتکش روستایی اینقدر باید رنج و عذاب بخاطر این جاده بکشند، و بدون کمترین امکاناتی در این روستاها به سر ببرند؟ فقط به خاطر اینکه مسئولان رسیدگی نمی‌کنند، مگر باید خون ریخته شود و کسی در این جاده‌ی نیمه کاره بمیرد تا مسئولان به فکر بیفتند؟ چقدر ما نامه نگاری کردیم ولی فایده‌ای نداشته.
پایگذار اظهار کرد: تا الان یک دستگاه تراکتور، و چند موتور داخل این گودی افتاده‌اند و دست و پایشان شکسته است. هر بار یک پیمانکار معرفی می‌شود، یکی زیرسازی کرده، یکی بازگشایی کرده، یکی پل زده، ولی هنوز این طرح روی زمین مانده است.
پایگذار گفت: موقع انتخابات که می‌شود مانور می‌دهند، یک قسمتی را انجام می‌دهند، بعد از انتخابات همه چیز را رها می‌کنند، هر چه ماشین آلات هست می‌برند، این چه نوع خدمتی است که فقط موقع انتخابات انجام می‌شود؟
این عضو شورای روستا بیان کرد: اگر این جاده زده شود، مردم ما از جاده اصلی استفاده نمی‌کنند، الان بر اثر استفاده از جاده اصلی چند نفر کشته شده است، چند جوان و پیرزن هم در جاده اصلی تصادف کرده‌اند و فلج شده هم داریم. اگر جاده درست شود مورد استفاده روستاهای ده شیرین بادنگان، آب سپا، تنگ تمنک قرار می‌گیرد و علاوه بر اینکه تصادفات جاده‌ای کمتر خواهد شد، مسیر هم کوتاه‌تر می‌شود.
پایگذار گفت: قبل از انتخابات پیمانکار آمد و روی پل‌ها کار کرد، بعد از انتخابات جمع کرد، هر چقدر پیگیری کردیم، خودم چند بار نامه نگاری کردم و به فرمانداری مراجعه کردم. فرمانداری می‌گوید اعتبار آمده، پیمانکار می‌گوید پول نداده‌اند. الان موقع تخصیص و تأمین اعتبارات است، آقای استاندار گفتند اولویت با پروژه‌های نیمه کاره است، الان این پروژه نیمه کاره مانده و 80 درصد هم پیش رفته است، چرا جواب درستی نمی‌دهند و کار را تمام نمی‌کنند؟
این عضو شورای روستا تصریح کرد: سال 92 پروژه را شروع کردند، پیمانکاری به اقای فروغی داده شد، بعد از آن هم پیمانکاری را به پارس برد دادند، پارس برد پایه‌های پل‌ها را نصب کرده ولی جاده خطرناک است، شن و بیس داخل جاده ریخته شده، و وضعیت پل‌ها هم وضعیت خوبی نیست، مسدود است. حتماً باید خانواده‌ای داغدار شود تا پیگیری کنند، چندین بار به استان و فرمانداری مراجعه کردیم، استانداری و فرمانداری تقاضای کمک داریم که پیگیری کنند.
جاده بادنگان علیا حادثه آفریده‌اند ولی در فکر نیستند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

خلیفه
Iran, Islamic Republic of
مسولین به داد اکبر پایگذار برسید
علی داوودی
Iran, Islamic Republic of
از شورای محترم و فعال روستا که خیلی وقت پیگیر این مشکل هستند تشکر میکنیم و در ادامه صحبتهای ایشان به عرض مسئولین میرسانم که بنده مدیر راهنمایی این روستا هستم و بارها شاهد تصادفات در این جاده خاکی بودم و برای خودم مخاطراتی پیش آمده و خدا به خیر گذرانده و چون در این جاده بنده دچار خسارتهایی شدم و بارها ماشینم خراب شده هست و سالانه کلی از حقوقی که باید خرج خانواده ام کنم صرف استهلاک ماشینم میکنم و از ادامه خدمت در این روستا به دلیل مشکلات و هزینه هایی که به دلیل نامساعد بودن جاده منصرف شده ام و چون در مقطع راهنمایی همکاران انتقالی گرفتند و از این روستا رفتند نزدیکترین (بومی ترین) گزینه برای این پست من بودم که به این دلیل بعد از من باید دنبال یک نیروی غیر بومی دیگری باشندو .... . این نمونه ای از مشکلات عدم این جاده اسفالته بین روستایی مورد نظر هست و هزاران مشکلات توجیه کننده دیگری که میشه از آنها کتابی درست کرد.
بنابراین از مسئولان استدعا داریم در خصوص رفع این مشکل اقدامات لازم را مبذول فرمایند. ضرب المثلی ژاپنی میگه :
ه خاطر میخی نعلی افتاد
،به خاطر نعلی اسبی افتاد
،به خاطر اسبی سواری افتاد
،به خاطر سواری جنگی شکست خورد
به خاطر شکستی مملکتی نابود شد
و همه این ها به خاطر کسی بود که میخ را خوب نکوبیده بود.
Iran, Islamic Republic of
اخ سی اکو بنازمت
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

«شهرداری دیگر مماشات نکند و منابعی که در اختیارشان گذاشتیم را هرچه سریع‌تر برای رفع نقص ...
1