تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۲۹
کد مطلب : ۴۲۴۰۹۱
کبنا گزارش می دهد

برگزاری آیین تکریم رئیس دادگستری گچساران+تصاویر

۰
کبنا ؛آیین تکریم رئیس دادگستری شهرستان گچساران با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.
معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان در این آیین اظهار داشت: بخشی از نارضایتی مردم از اطاله دادرسی است و رئیس محترم قوه قضایبه به طور جد و تمام قد وارد شدند و استان ها را مامور کردند که پرونده های معوق نیز تعیین تکلیف شود.
حسینعلی فاتحی افزود: قریب ۷۸درصد پرونده های معوق قبل از یکم دی ماه ۹۷ تعبین تکلیف شد و در دادگاه های تجدید نظر استان پرونده معوق نداریم.
فاتحی عنوان کرد: یکی از مشکلات دادگستری همین مقوله ابلاغ بود که به هردلیلی اشکالاتی داشت و بحث ابلاغ الکترونیک ابزاری برای مبارزه با اطاله دادرسی شد که ۹۷درصد ابلاغ ها به صورت ابلاغ الکترونیک است .
وی افزود: بنابراین در سطح استان از ۸۹درصد به ۹۴درصد رسیده است و رتبه سوم کشور را در این خصوص  داریم.
فاتحی بیان کرد: استان ما در بحث امتیاز عملکرد قضایی در کشور اول است ،در حالی که زیر ساخت های لازم و مخابراتی که در برخی استان ها است را نداریم اما تلاش و همت همکاران اداری و قضایی استان در بحث استفاده از ظرفیت الکترونیک قضایی، اول کشور هستیم.
معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان تصریح کرد: در موضوع خروجی پرونده ها دادسرای مرکز استان رتبه اول تا سوم کشور است و این عوامل حاصل تلاش و مجاهدت شبانه روزی همکاران است با توجه به زیرساخت ها البته آنکسی که بحث محرومیت را از استان برداشت ،خداوند خفه اش کند.
فاتحی عنوان کرد: در بحث اقدامات اجرایی که در انتخابات مجلس یازدهم صورت گرفت استان ما ساختار عشایری و ایلی و قبیله ای دارد  و دارای روحیات و رسوم روستایی و عشایری هستیم، اینکه انتخابات به خوبی برگزار شد و کمترین تنش را داشتیم حاصل زحمات همه دستگاه ها بوده است و در دادگستری استان در بحث انتخابات تشکیل ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم اختصاص داده شد.
وی خاطر نشان کرد:جلسه امروز تکریم از خدمات و تلاش های برادران جناب دکتر غریب پور،رئیس سابق دادگستری گچساران و نیز جناب دکتر لک معاون قضایی سابق این شهرستان است که برای هر دو عزیز در مسئولیت های جدید آرزوی موفقیت را داریم.
 
در ادامه رئیس سابق دادگستری گچساران اظهار داشت:بیش از نصفی از دوران خدمتم را در استان کهگیلویه و بویراحمد سپری کرده ام و امروز این جلسه خداحافظی بر اساس وظیفه است و اگر قصوری هم شکل گرفته همه عزیزان به بزرگواری خودشان ببخشند.
رضا غریب پور افزود:روز خبرنگار را تبریک عرض می کنم و در این مدت از همه خبرنگاران شهرستان غیر از خوبی هیچ ندیدم و سختی های کار خبرنگاران و زحمات این عزیزان را ارج می نهم.
غریب پور تصریح کرد:در پایان از زحمات همه همکاران،مسئولین، نهادها،دستگاه های اجرایی ،ادارات و نیز از زحمات جناب آقای تاجگردون نماینده سابق گچساران  و باشت هم تشکر و قدردانی  می کنم.
 
گفتنی است: دکتر رضا غریب پور به یکی از محاکم قضایی تهران(معاون مجتمع قضایی تهران) خواهد رفت و جایگزین وی در شهرستان گچساران به زودی معرفی خواهد شد و حسین لک معاون قضایی سابق شهرستان (که بیش از 17 سال در دادگستری گچساران قضاوت کرده بود) به دادگستری شهر شیراز منتقل شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

عبداله زاده
Iran, Islamic Republic of
بنظرم یکی از بهترین قضات کشور همین اقای لک باشن..ان شالله در هر پست و مقامی که باشن موفق و موید باشد
Iran, Islamic Republic of
میگم / رییس دستگاه آموزشت و پرورشت نیستش که


😂
حتما رفته گل بچینه واسه مشاوران جوانش😂🤣😂🤣🤣
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1