تاریخ انتشار
جمعه ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۷
کد مطلب : ۴۲۳۸۵۶
در روز عید قربان صورت گرفت؛

توزیع گوشت قربانی توسط موسسه دارالمهدی (عج) گچساران

۰
کبنا ؛پیمان یزدان کیش مدیر موسسه دارالمهدی (عج) شهرستان گچساران گفت: موسسه دارالمهدی عج شهرستان گچساران همزمان با عید قربان در پی لبیک به فرمان ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای مبنی بر کمک مومنانه در رزمایش همدلی و کمک به نیازمندان و آسیب دیده گان از ویروس منحوس کرونا ، با جمع آوری نذورات مردم و خیرین و معتمدین اقدام به قربانی یک راس گوسفند به نیت سلامتی و فرج امام زمان عجل الله کرده است.
به گزارش کبنا؛ یزدان کیش افزود: این قربانی به نیت سلامتی و فرج امام زمان عجل الله و همچنین رفع بلا و گرفتاری از کشور عزیزمان ایران انجام شده است. باشد که دعای حضرت ولی عصر عجل الله شامل حال بانیان این امر خیر و همچنین تمام مردم ایران شود و به برکت این قربانی بلا و گرفتاری از مردم دور شود و در فرج امام زمان عجل الله تعجیل شود..
یزدان کیش اظهار کرد: موسسه دارالمهدی عج شهرستان گچساران از سال ۹۵ در گچساران فعالیت های مهدوی و فرهنگی خود را آغاز کرده است.
وی در خصوص سنت قربانی کردن بیان کرد: سنت قربانی کردن از سنت های الهی است که حضرت ابراهیم علیه السلام بعد از امتحان قربانی کردن فرزند خود ، به مقام امامت رسید و سر بلند بیرون آمد و در روایات اهل بیت علیهم السلام هم توصیه های موکدی در زمینه قربانی دادن  آمده است.
وی گفت: رهبر معظم انقلاب حفظه الله تعالی فرموده اند؛ خدمت مؤمنانه‌ای را که در آستانه‌ِی ماه رمضان شروع شد باید رشد پیدا کند، سعی بشود نیازمندی از قلم نیفتد.


 
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1