کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در روز عید قربان صورت گرفت؛

توزیع گوشت قربانی توسط موسسه دارالمهدی (عج) گچساران

10 مرداد 1399 ساعت 19:07

موسسه دارالمهدی (عج) شهرستان گچساران با جمع آوری نذورات مردم و خیرین و معتمدین در روز عید قربان اقدام به قربانی کردن یک راس گوسفند به نیت سلامتی و فرج امام زمان عجل الله کرده است.


پیمان یزدان کیش مدیر موسسه دارالمهدی (عج) شهرستان گچساران گفت: موسسه دارالمهدی عج شهرستان گچساران همزمان با عید قربان در پی لبیک به فرمان ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای مبنی بر کمک مومنانه در رزمایش همدلی و کمک به نیازمندان و آسیب دیده گان از ویروس منحوس کرونا ، با جمع آوری نذورات مردم و خیرین و معتمدین اقدام به قربانی یک راس گوسفند به نیت سلامتی و فرج امام زمان عجل الله کرده است.
به گزارش کبنا؛ یزدان کیش افزود: این قربانی به نیت سلامتی و فرج امام زمان عجل الله و همچنین رفع بلا و گرفتاری از کشور عزیزمان ایران انجام شده است. باشد که دعای حضرت ولی عصر عجل الله شامل حال بانیان این امر خیر و همچنین تمام مردم ایران شود و به برکت این قربانی بلا و گرفتاری از مردم دور شود و در فرج امام زمان عجل الله تعجیل شود..
یزدان کیش اظهار کرد: موسسه دارالمهدی عج شهرستان گچساران از سال ۹۵ در گچساران فعالیت های مهدوی و فرهنگی خود را آغاز کرده است.
وی در خصوص سنت قربانی کردن بیان کرد: سنت قربانی کردن از سنت های الهی است که حضرت ابراهیم علیه السلام بعد از امتحان قربانی کردن فرزند خود ، به مقام امامت رسید و سر بلند بیرون آمد و در روایات اهل بیت علیهم السلام هم توصیه های موکدی در زمینه قربانی دادن  آمده است.
وی گفت: رهبر معظم انقلاب حفظه الله تعالی فرموده اند؛ خدمت مؤمنانه‌ای را که در آستانه‌ِی ماه رمضان شروع شد باید رشد پیدا کند، سعی بشود نیازمندی از قلم نیفتد.


 


کد مطلب: 423856

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/423856/2/توزیع-گوشت-قربانی-توسط-موسسه-دارالمهدی-عج-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1