تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب : ۴۲۳۲۸۷
در دیدار مدیرکل تعزیزات حکومتی با فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

جولان مطب‌های غیرقانونی پوست و مو و زیبایی و پزشکان بدون مجوز در یاسوج

۲
۰
کبنا ؛مدیرکل تعزیرات حکومتی استان با همراه تعدادی از همکاران با سردار حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸ سپاه فتح استان دیدار و گفت‌وگو کردند.
به گزارش کبنا، این دیدار که به مناسبت اعطای درجه سرداری فرمانده تیپ ۴۸ سپاه فتح از طرف مقام معظم رهبری، برگزار شد موضوعات مهم و راهبردی در این شرایط جنگ اقتصادی تبادل نظر شد.

صالحی مدیر کل تعزیرات استان کهگیلویه و بویراحمد اعطای درجه را نشان از ولایت پذیری، اخلاص، صداقت این فرمانده دانست.
سردار حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸ سپاه فتح هم ضمن خوش آمد گویی به مدیرکل و همراهان و عرض خداقوت از حضور این مجموعه، وی از زحمات بی شائبه مدیرکل خدوم تعزیرات استان و همکاران که میدانی در بازار هستند تشکر کرد و گفت: در این برهه حساس جنگ اقتصادی هر کجا تعزیرات خلعی احساس کرد تیپ ۴۸ سپاه فتح را در کنار خود ببیند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به فعالیت غیرقانونی برخی پزشکان در زمینه پوست و مو گفت: مطب این پزشکان تا زمان اخذ مجوز از دانشگاه علوم پزشکی ممنوع است.
فعالیت‌ غیرقانونی مطب‌های پوست و مو و زیبایی در یاسوج

 طی سال‌های اخیر و با اقبال مردم به پزشکان پوست و مو و زیبایی، برخی از این فرصت استفاده کردند و با سوء استفاده از نام برخی پزشکان برجسته در این حوزه در تلاش برای جذب مشتری هستند.
این افراد بدون هیچ گونه مجوزی فعالیت می‌کنند و وقتی تجویزاتی که برای بیماران می‌کنند درست از آب در نمی‌آید نه به اعتبار خود بلکه به اعتبار پزشکان برجسته‌ای که به دروغ دنبال خود یدک می‌کشند لطمه وارد می‌شود و مردم نسبت به این افراد بی‌اعتماد می‌شوند که نیاز است حوزه دانشگاه علوم پزشکی و نظام پزشکی در این خصوص ورود جدی داشته باشد.
در همین خصوص براتعلی صالحی می‌گوید: در گشت‌های تعزیرات حکومتی که معاونت دانشگاه و دادستان مرکز استان حضور داشتند این موضوع را مورد بررسی قرار دادیم در یکی از مطب‌های سطح شهر یاسوج خود پزشک مجوز فعالیت از دانشگاه را داشت اما تکنسینی که در مطب این پزشک کار می‌کرد فاقد مجوز بود که مانع ادامه فعالیت وی تا زمان اخذ مجوز از دانشگاه علوم پزشکی استان شدیم.
اولتیماتوم تعزیرات به پزشکان بدون مجوز
مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه فعالیت در این زمینه بدون مجوز از دانشگاه غیرقانونی و بازی با سلامت مردم است و تخلف و جرم محسوب می‌شود عنوان کرد: تعزیرات حکومتی بازرسی از تمام واحدها را در دستور کار دارد هر جایی مردم تخلفی در این خصوص مشاهده کردند و به ما اطلاع دهند یا اینکه در بازرسی‌ها این موارد را ببینیم در دستور کار قرار داده و رسیدگی می‌کنیم.
وی ادامه داد: همچنین در بازرسی‌ها به مطب دو پزشک در سطح شهر یاسوج برخوردیم که بدون مجوز در زمینه پوست و مو و زیبایی فعالیت داشتند، تذکر لازم به این مطب‌ها داده شد و خود پزشکان اعلام کردند تا زمان اخذ مجوز از دانشگاه فعالیتی نخواهند داشت.
این مسوول خاطرنشان کرد: تعزیرات حکومتی با تمام توان بازرسی از تمامی واحدها خصوصا مطب‌های پوست، مو و زیبایی را در دستور کار دارد و مانع فعالیت‌های پزشکان و افراد بدون مجوز که بازی با سلامت مردم است می‌شود.
صالحی عنوان کرد: ما در وهله اول تذکر لازم را می‌دهیم و سپس به فرد مهلت اخذ مجوز می‌دهیم اما در صورتی که بدون اخذ مجوز به فعالیت خود ادامه دهد پلمپ می‌شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

حق
Iran, Islamic Republic of
والا راست میگن یه عده از خانمها هم بایه هفته کلاس رفتن میان و کارای زیبایی و پوست رو انجام میدن در گچساران و به خودشون هم لقب دکتر میدن اینارو باید همشونو جمع کنن
پاریسا
Iran, Islamic Republic of
درود
اگر مسولین محترم استان از جمع آوری سد معابر در جلوی مغازه‌ها مخصوصا میوه فروشی ها که اجناس خود را در پیاده‌رو و خیابان پهن کرده اند که خود باعث ترافیک خودروها و راهبندان میشود و در بعضی از پیاده‌روها باعث راهبندان افراد میشود که این امر بیماری های تنفسی و واگیردار را چند برابر می‌کند. در خیابان شهید قرنی آخر آسفالت تا ابتدای خیابان تختی به علت سد معبر چند مغازه میوه فروشی در ساعات ۸ الی ۱۱ غروب بیشترین ترافیک را مغازه‌ها و خودروهای میوه فروشان ایجاد میکنند
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1