تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۴۸
کد مطلب : ۴۲۲۷۲۸
در شورای اداری شهرستان دنا مطرح شد

روشنفکر: از تمام ظرفیت‌ها حتی مخالفانم جهت پیشرفت سرزمینم کهگیلویه و بویراحمد استفاده خواهم کرد / مردم مسؤولان را به چالش بکشند

۲
کبنا ؛شورای اداری شهرستان دنا با حضور مهدی روشنفکر نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در محل سالن شهید نجفی سی‌سخت برگزار شد.
به گزارش کبنا، در ابتدای این جلسه عبدالحمید پناهی فرماندار دنا، گفت: امروز دومین جلسه شورای اداری را برگزار کردیم چرا که تا کنون به دلیل بیماری کرونا نتوانستیم این جلسات را برگزار کنیم.
پناهی عنوان کرد: از روزی که به سمت فرماندار شهرستان دنا معرفی شدم همراه با شیوع ویروس کرونا شد که از همان ابتدا تا کنون عزم خود را جزم کرده و با همکاری ادارات و نهادهای مردمی به مقابله با شیوع این ویروس مرگبار پرداختیم.
پناهی گفت: علاوه بر استقرار ایستگاه در ورودی پل کتا که یک گلوگاه برای ورود مسافران بود ایستگاهی در شهر سی سخت مستقر کردیم و از همان روز های اول جز اولین شهرهایی بودیم که به دفعات شهر واماکن عمومی را ضد عفونی کردیم و بیش از 110 هزار عدد ماسک توانستیم در سطح شهرستان دنا در بین مردم به صورت رایگان توزیع کنیم.
وی در ادامه گفت: همکاری مردم و مسؤولان باعث شد که شهرستان دنا در بین تمامی شهرستان‌های استان مقام های اول را کسب کرده و در وضعیت سفید باقی بماند.
وی گفت: مشکل دیگری که با شیوع ویروس کرونا در سطح شهرستان داشتیم بحث بی اعتمادی و ترس مردم جهت خرید نان از نانوایی بود که توانستیم با افزایش 20 تنی آرد این مشکل را حل کنیم.
پناهی در رابطه با آتش سوزی های اخیر گفت: شهرستان دنا توانست در بحث آتش سوزی در همان ساعت های اولیه موفق به خاموش کردن آتش شود.
فرماندار دنا این را هم گفت: امروز روز صنعت است و تمام کسانی که در حوزه تولید شهرستان فعال هستند این چند ماه روزهای پرکاری داشتند.
مهدی روشنفکر نماینده بویراحمد و دنا نیز در جلسه امروز ( سه شنبه 10 تیرماه 99)، اظهار داشت: انقلاب زنده است، مردم در صحنه حضور دارند، کسانی که می‌گویند  مردم بریده‌اند در حقیقت  خود از انقلاب بریده‌اند.
 وی با تاکید بر اینکه تشیع باشکوه وتاریخی سردار سلیمانی درحقیقت رفراندم انقلابی گری و ولایتمداری ملت ایران بود، عنوان کرد: مردم از اسلام خسته نمی‌شوند، از انقلاب جدا نشده‌اند بلکه مدیران ناکارامد هستند که حوصله مردم را سر برده‌اند.
 روشنفکر ابراز کرد: امروز تورم، کوچک شدن سفره مردم، بی برنامگی و عدم نظارت مردم را نگران کرده و باید دست به دست هم داد و مشکلات را حل کرد زیرا هیچ مشکل لاینحلی در کشور نداریم و همه مشکلات به دست مردم قابل حل است.
 نماینده مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: انقلاب از نفس نیفتاده بلکه برخی انقلابیون بریده از مردم مدت‌هاست که نفس بریده‌اند و با آدرس‌های غلط نسخه تسلیم می‌پیچند و امروز رو اتکا به درون و تکیه به توان جوانان داخلی و برنامه ریزی و تلاش شبانه روزی است.
 روشنفکر خاطرنشان کرد: مشکل این مملکت اسلام و ولایت فقیه نیست بلکه مشکل مغزهای وابسته‌ای است که چهل سال است به امید دست اجنبی نشسته‌اند، مگر می‌شود دست روی دست بگذاریم تا دیگران ما را نجات دهند.
 وی تاکید کرد: مدیریت در شرایط فعلی کشور یعنی ایثار، یعنی کار شبانه روزی، یعنی جهاد برای خدا، یعنی مردم داری با همه وجود، یعنی خستگی ناپذیری، یعنی استفاده حداکثری از همه ظرفیت‌ها و اگر مدیری این نگاه را قبول ندارد باید خود از مسئولیت کناره گیری کند زیرا انقلاب اسلامی مدیر بی حال نمی‌خواهد.
 روشنفکر با بیان اینکه سی‌سخت ظرفیت تبدیل به قطب گردشگری جنوب کشور را دارد، اظهار داشت: باید زیرساخت‌ها را برای این مهم فراهم کرد و در زمینه زیرساخت‌ها  تکمیل محور مواصلاتی یاسوج به سی‌سخت  اولویت باشد.
 وی از اعضای شورای اداری شهرستان دنا خواست: در مناطق روستایی به میان مردم بروند و مشکلات را احصا کرده و پاسخگویی مناسب به ارباب رجوع و جلوگیری از سردرگمی آنها و  رعایت تعاملات بین دستگاهی برای تسریع پیشرفت کار را مد نظر داشته باشند.
 روشنفکر با تاکید بر اینکه مدیران باید مبارزه همگانی با فساد از جمله جلوگیری از هرگونه تصرف و تعرض به منابع ملی را در دستور کار قرار دهند، ادامه داد: مدیران انعطاف پذیری در راستای حل مشکل مردم را مد نظر داشته باشند و با مردم صادق باشند و از دادن وعده بی سرانجام خوداری کنند.
 وی با اشاره به بیان برخی مشکلات مردم سی سخت در زمینه مشکلات شهرداری و بخش کشاورزی، تصریح کرد: 3 میلیارد ریال اعتبار برای اصلاح خط انتقال پیش بینی شده و برای بهسازی قنات‌ها (لهوس) اعتبار لازم در نظر گرفته شده و بزودی بهسازی می‌شوند.
 روشنفکر با اشاره به اینکه شهرداری‌های استان متکی به درآمدهای دولتی هستند و به سراغ درآمد پایدار نرفته‌اند، افزود: بزودی با حضور معاون عمرانی وزیر کشور و رئیس سازمان همیاری شهرداری‌ها و شهرداران شهرهای سه شهرستان بویراحمد، دنا و مارگون مشکلات حوزه شهری بررسی می‌شود.
مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا هم گفت: ارادت خدمت مردم با فرهنگ شهرستان دنا و مردم شهر برف و آفتاب داریم، مردمی که هر چه از خوبی، میهمان نوازی، تحصیل و تهذیب آنها بگوییم کم گفته‌ایم.
روشنفکر گفت: مردم ایران شایسته بهترین خدمات هستند چرا که این مردم به خصوص مردم استان از ابتدا تا کنون در کنار رهبری بوده‌اند و به آرمانها، ارزشها و شهداء وفادار بوده و هستند که نمونه بارز این پایبندی حضور حماسی مردم در تشیع شهید سردار سلیمانی بود.
روشنفکر گفت: کسانی که می‌گویند مردم  از انقلاب فاصله گرفته‌اند در حقیقت خودشان از انقلاب فاصله گرفته‌اند چرا که مردم آگاه هستند و هیچ گاه از امام و انقلابشان فاصله نمی‌گیرند و در حقیقت مردم از مدیران ناکارامد فاصله گرفته‌اند.
وی گفت: در طی این سال‌ها مدیرانی بر منصب قدرت استان کهگیلویه و بویراحمد نشستند و با وجود این همه سرمایه در استان کهگیلویه و بویراحمد متاسفانه هیچ کاری برای مردم استان انجام ندادند و ما باید این مدیران ناکارامد را به چالش بکشیم و امروز مدیون به مردم و انقلاب هستند و باید جوابگو باشند.
روشنفکر گفت: مردم باید من مسؤول را و دیگر مسؤولان را به چالش بکشند و از روند کاری ما آگاه شوند، ما باید به مردم جوابگو باشیم چرا که مردم استان ما کارنامه درخشانی در این انقلاب دارند و شایسته بهترین‌ها هستند.
نماینده مردم در مجلس گفت: باید دست به دست هم دهیم و مشکلات مردم را حل کنیم و به جوانان و تحصیل کرده ها اتکاء کنیم چرا که مشکل این مردم به دست همین مردم حل می شود و مشکل امروز جامعه و نظام و انقلاب اسلامی و حکومت نیست، مشکل مردم مغزهای فاسد به ظاهر متفکری هست که از پشت به مردم خنجر می‌زنند و با بیگانه همکاری می کنند.
وی در پایان گفت: اگر عمری باقی ماند از تمام ظرفیت های استان حتی مخالفانم جهت پیشرفت سرزمینم کهگیلویه و بویراحمد استفاده خواهم کرد و مدیران دست پاک و در تراز مردم  را به کار خواهم گرفت.
به گزارش کبنا، همچنین مهدی روشنفکر در جمع مردم روستای ده برآفتاب نیز گفت: نباید اصول و ارزش‌ها را فدای مسائل جزئی کرد، من از جنس مردم هستم و افتخار می‌کنم در جبهه به سن تکلیف رسیدم و جدایی با شماها ندارم.
 وی تاکید کرد: دست خود را به سوی تمامی نخبگان با هر سلیقه و گرایشی برای کمک به توسعه استان و رفع کمبودها دراز می‌کنم.
نام شما

آدرس ايميل شما

United States
درود به این همت و درود به این روحیه ی جهادی و درود بر همت خستگی ناپذیر مرد انقلابی
نبوی
United States
احسنت که از رهبر فرزانه انقلاب شجاعانه دفاع کردین
United States
دعای همه ما پشت سرت خواهد بود مرد بزرگ این تلاش ها از چشم ما پنهان نخواهد ماند
میرمحمدی
United States
بنازمت سفرهای منطقه آیت داره شبیه سفرهای استانی احمدی نژاد میشه.
انشالله ک موفق باشی
تروند
United States
ما بت رای ندادیم ولی الان نماینده همه مایی.
انشالله ک موفق باشی در کارت.
United States
درود بر سایت وزین کبنا
انشالله ک فعالیت های هر شخص دلسوز و پر تلاشی از نگاه رسانه شما پنهان نخواهد موند.
روشنفکر داره صادقانه و خالصانه قدم برمی‌داره.
خدا عزتش بده
جلیل
Iran, Islamic Republic of
به نظر افراد ضعیف مانند رئیس آموزش و پرورش عشایر باید هرچه زودتر برکنار بشن
مردم در اولویت
Iran, Islamic Republic of
درود بر هر انسانی که صادق و متعهد هست نسبت به مردم و خدمت به آنها همچنین شما جناب آقای روشنفکر..
دعای خیر همه مردم نیازمند پشت سر شما ان شاءالله
ایل نوئی
Iran, Islamic Republic of
دکتر تو سی همو طرفدارلت هم بتری کار کنی هنره گپ گپو نزن
Iran, Islamic Republic of
ایشون ضعیفن و در حد مجلس نیستن
اله کرم
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر روشنفکرمنجی دیار اریوبرزنمان لطفا دانشگاه/هم مثل گوشت قربونی تقسیم شده بین/ مدیران فامیلی ازیک منطقه ی روستای دشتروم ودلی واستان فارسی که ناکارامدی پیشکش نارضایتی از انان /دربین کارکنان وهیات علمی وحتی دانشجویان بیداد می کند
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1