تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۲۴
کد مطلب : ۴۲۲۰۷۹
در شورای برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

۱۳ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار عمرانی به کهگیلویه و بویراحمد ابلاغ شد

۱
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد اعتبار عمرانی امسال استان را ۱۳ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال عنوان کرد.
 وی گفت: این میزان اعتبار به نسبت مدت مشابه سال گذشته تغییری نکرده است و مبلغ چهار هزار و ۴۸۰ میلیارد ریال آن از محل اعتبارات استانی است.
حسین کلانتری اظهار داشت: این اعتبار بین هشت شهرستان به تفکیک فصل و برنامه و براساس شاخص‌ها توزیع شده است که فصل‌های خدمات روستایی و عشایر، منابع آب و حمل و نقل به ترتیب دارای بیشترین منابع هستند.
 وی تصریح کرد: براساس شاخص‌های توزیع سهم شهرستان بویراحمد یک هزار و ۱۹۰ میلیارد ریال، کهگیلویه ۷۵۰ میلیارد، گچساران یک هزار و ۱۴۰ میلیارد، دنا ۳۰۰، بهمئی ۳۱۰، چرام ۲۶۰، باشت ۲۷۰ و شهرستان لنده ۲۲۰ میلیارد ریال اعلام شد.
  استاندار کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: پروژه‌های اقتصاد مقاومتی و مؤثر در جهش تولید برای تکمیل شدن در اولویت قرار دارند.
  حسین کلانتری افزود: ۳۴ پروژه در دست اجرا است که پیش بینی می‌شود با بهره برداری از این پروژه‌ها برای ۱۳ هزار و ۸۰۰ نفر اشتغال ایجاد می‌شود.
وی ابراز داشت: ۱۷ پروژه با اعتبار ۲ هزار و ۳۳۰ میلیارد ریال ملی استانی و ۲۱ پروژه با عتبار ۵۲۰ میلیارد ریال پروژه‌های تعهد استان است که باید تا پایان امسال به بهره برداری برسد.
 استاندار بیان کرد: ۱۰ درصد اعتبارات استانی بیش از ۳۳۰ میلیارد ریال نیز برای پروژه‌های با مشارکت عمومی و بخش خصوصی در نظر گرفته شده است.
 کلانتری میزان اعتبار پروژه‌های ملی استان را سه هزار و ۱۴۰ میلیارد ریال عنوان کرد.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد، تاکید کرد: در مدیریت هزینه اعتبارات الزامات قانونی بودجه رعایت شود.
 وی بر در اولویت قرار گرفتن تکمیل پروژه‌های تعهد استان تاکید کرد و افزود: پروژه‌های مؤثر در اقتصاد مقاومتی و پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی بالا نیز در اولویت باشد.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: هیچ پروژه جدید تعریف نشود مگر اینکه با مشارکت خیرین و یا بخش خصوصی باشد.
 کلانتری بیان کرد: مبلغ ۹ هزار میلیارد ریال از مرکز کشور تقاضا کرده‌ایم تا پروژه‌های مهم و اثر گذار استان را تکمیل کنیم و در این رابطه تاکیداتی شده و پیگیری‌های لازم در حال انجام است.
 وی تصریح کرد: مبلغ ۶۰۰ میلیارد ریال به پروژه ملی پاتاوه- دهدشت اختصاص داده شد که با احتساب ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتباری که پیش از این به پروژه اختصاص یافته بود جمعاً اعتبار امسال این طرح به سه هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال می‌رسد.
 استاندار گفت: همه تلاش‌ها بر این است تا این پروژه‌ها امسال تکمیل و به بهره برداری برسد.
 وی یادآور شد: سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکن محرومان در استان تا پایان سال باید تکمیل شود و ۱۶۱ روستای بالای ۲۰ خانوار استان به شبکه اینترنت پر سرعت متصل خواهد شد. 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی در خصوص جذب اعتبارات خزانه، فروش اموال مازاد دستگاه‌ها وتوجه جدی به سیاست‌ها و برنامه جهش تولید تاکید کرد.
کلانتری خواستار جدی گرفتن کرونا شد و عنوان کرد: انتظار می‌رود مردم نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی توجه ویژه‌ای داشته باشند.
  وی بر عدم برگزاری و حضور در اجتماعات و مراسمات ترحیم و عروسی‌ها تاکید کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1