تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۱۴
کد مطلب : ۴۲۰۵۱۴
کبنا گزارش می‌دهد

بازدید «روشنفکر» از کارخانه آرد؛ ضرورت حذف قوانین دست و پاگیر و مانع تولید ( + تصاویر )

۰
کبنا ؛منتخب مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدوارم حذف و اصلاح قوانین دست و پاگیر و مانع تولید و رشد اقتصادی در دستور کار مجلس آینده قرار گیرد.
به گزارش کبنا از یاسوج، مهدی روشنفکر در بازدید  از کارخانه آرد، نشاسته و گلوکز با تبریک هفته کارگر اظهار داشت: برخی قوانین دست و پا گیر سد راه رونق تولید و رشد اقتصادی بوده که انتظار می‌رود مجلس آینده با تعامل و همفکری با کارشناسان و صاحبنظران و همچنین متولیان امر در اجرا، نسبت به حذف و اصلاح این قوانین اقدام کند.
وی با تاکید بر اینکه ثروت آفرینی و اشتغال پایدار با توجه به تولید امکان پذیر است، عنوان کرد: یکی از موانع جهش تولید نبود امنیت شغلی و دستمزدهای ناچیز برای کارگران بوده تا جایی که در بسیاری کارگاه‌های تولیدی حواشی سیستم را از کار انداخته و کارآیی و اثربخشی را کاهش می‌دهد.
روشنفکر با اشاره به اینکه بسیاری از کارگران دغدغه دریافت به موقع حقوق را دارند، ابراز کرد: حفظ آرامش و امنیت شغلی کارگران باید به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار مدیر یک مجموعه اقتصادی-تولیدی باشد.
روشنفکر ابراز کرد: برخی بنگاه‌های اقتصادی نقشی در جهش تولید و اشتغال پایدار نداشته و دچار برحی حواشی می‌شوند که در واقع دستاوردی جز هدرروی و اتئلاف وقت و هزینه به همراه ندارند و معتقدم درب این مجموعه‌ها بسته شود بهتر است.
منتخب مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: از هرگونه پیشنهاد و راهکار کارشناسی شده و علمی برای توسعه استان در بخش‌های مختلف بویژه حوزه اقتصادی استقبال می‌کنم.
روشنفکر خواستار تشدید نظارت قوه قضائیه از جمله سازمان بازرسی بر منابع و تسهیلات با عنوان تولید شد و ادامه داد: امیدوارم در مجلس یازدهم با اصلاح قانون کار شاهد حمایت بیش از پیش از قشر کارگر باشیم زیرا مجلس با ارائه طرح‌های جدید و یا اصلاح قوانین قبلی می‌تواند در حمایت از این قشر نقش بسزایی داشته باشد.
وی تاکید کرد: در سال‌های اخیر مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد و تلاش برای ایجاد تحول در این بخش را مورد تاکید قرار می‌دهند تا بلکه شاهد کاهش وابستگی به نفت باشیم و امسال نیز در این راستا شعار «جهش تولید» را انتخاب کردند که یکی از مهمترین وظیفه مسئولان از جمله نمایندگان مجلس تلاش برای تحقق این دغدغه حضرت آقا است.
نام شما

آدرس ايميل شما

بویراحمد واحد
Iran, Islamic Republic of
اقای روشنفکر ضمن خسته نباشید به شما به جهت سرکشی به ادارات وسازمانها وشرکتها در استان ومرکز اما این بازدیدها به نوعی واز زاویه ای دیگر شروع بدعتی هست که فقط جنابتان میتوانستی پایه گذار ان باشید .دوران خدمت شما بعد از ادای سوگند ودراینده شروع میشود اما شما اینقد ذوق زده شده اید که با یک عکاس اختصاصی جلسات وملاقات هایی فقط در حد حرف وعکس برای انتشار دارید که هیچ خروجی مثبتی نداشته وندارد.وقتی میخواهی از کوه بالابروی نباید از اغاز شروع به دویدن کرد زیرا در همان ابتدای مسیر دچار گرفتگی عضلات ومشکلات تنفسی خواهید شد وادامه مسیر یا سخت ویا منجر به اورژانسی شدن میشود.حال شما اهسته وپیوسته بروید در گذشته این ملاقاتها وبازدیدها بوده وانجام شده ولی نه با این تبلیغات وشعارهای مبتدیانه.شما هنوز وارد سیستم مجلس ونحوه کارکرد ان نشده اید وحوزه کاری شما واختیارات شما در این حد نیست که حرفهایی را که می زنید انجام دهید .شما بجای این مانور ها به مطالعه ایین نامه های مجلس شرح وظایف نمایندگان ودستورات وقوانین داخلی مجلس وعملکرد کمسیونها وتاثیر انها وکمکی که میتواند به حوزه انتخابیه بپردازید تا فردا در مجلس بتوانید نطقی قانونی وموافقت ومخالفت درستی با لوایح وبرنامه های جاری روز مجلس داشته باشید.چون نماینده مرکز استان باید اگاهی لازم را داشته باشد وفرق بین ان پرور واین پرور را به راحتی تمیز دهد .به امید رشد وتعالی جنابعالی در جایگاه وکالت مردم بویراحمد ودنا ومارگون وخدمت صادقانه بدون حاشیه وخط کشی به موکلین محترمتان
جهانبخش
Iran, Islamic Republic of
برادر محترم از دغدغه ای که دارید ممنون
ولی برادر عزیز تا چشم به هم بزنی 4 سال نمایندگی آقای روشنفکر تمام شده. لازم و ضروری است تا قبل از شروع مجلس یازدهم نمایندگان منتخب به بررسی مشکلات و موانع موجود در همه زمینه ها در شهرستان مربوطه پرداخته و نسبت به اراده راهکار به کمک کارشناسان مربوطه در هر حوزه پرداخته شود. چرا که با شروع کار مجلس دیگر این فرصت ها برا نمایندگان بوجود نمیاید. اتفاقا باید این اعمال و دغدغه نماینده منتخب را ارج نهاده و به فال نیک گرفت و امیدوار به تغییر و رونق و پیشرفت منطقه بود. اگه دلسوز منطقه ایم همه باید به نماینده منتخب کمک نماییم.
Iran, Islamic Republic of
دقیقا
Iran, Islamic Republic of
کاش میدونستم /در تصویر دنبال چیست. تا روز آخر با زارع شب آخر با منتظریان سوگند خورد. خوب مردن بهتر از د زندگی کردن است.
Iran, Islamic Republic of
خیلی خوب بیان فرمودیدید
Iran, Islamic Republic of
اقای روشنفکر جدا کلاس کاری و احترام رو نگه نداشتین.
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1