تاریخ انتشار
سه شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۹
کد مطلب : ۴۲۰۳۴۲
با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد در رزمایش کمک مؤمنانه:

توزیع ۲۵ هزار بسته معیشتی در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

۰
کبنا ؛25 هزار بسته معیشتی امروز و با حضور حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج، سردار خرم دل فرمانده سپاه فتح استان و جمعی از مسئولان میان اقشار آسیب پذیر استان توزیع شد.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد ىر اين رزمایش که در محل مصلی امام خمینی (ره) شهر یاسوج برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری رزمایش کمک مؤمنانه در حقیقت لبیک به فرموده رهبری فرزانه انقلاب برای کمک به افراد نیازمند و کم بضاعتی  است که به دلیل بروز و ظهور بحران کرونا در تنگنای معیشتی و اقتصادی قرار گرفته‌اند.
کلانتری با بیان اینکه پیش از این ۱۵ هزار بسته حمایتی بین نیازمندان توزیع شد، گفت: امروز نیز ۲۵ هزار بسته بین نیازمندان توزیع خواهد شد.
وی مهمترین اصل در زمینه توزیع این بسته‌های معیشتی را در وهله نخست شناسایی نیازمندان واقعی و آسیب دیده ناشی از بحران کرونا در سطح استان دانست و گفت: تلاش خواهد شد توزیع این بسته‌های حمایتی به ۱۱۴ هزار بسته افزایش یابد و در صورت امکان بین خانواده‌های نیازمند دو سری بسته حمایتی توزیع شود.
استاندار از نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج، پرویز فتاح رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور، سپاه فتح استان، هلال احمر، بهزیستی و همچنین مردم قدرشناس، ولایتمدار و نوع دوست استان، خیرین و نیکوکاران و سایر ارکان و سازمان‌ها که توانستند با راه اندازی پویش‌های مردمی موجی از همدلی مؤمنانه در راستای کمک به افراد نیازمند را فراهم آورند نیز قدردانی کرد.
نماینده ارشد اجرایی استان، بیان کرد: با حلول ماه پر خیر و برکت رمضان بدون شک این کمک‌ها و انفاق‌های مؤمنانه در سطح استان بیش از پیش خواهد بود اما نکته اساسی و پیش شرط مهم در زمینه این کمک‌ها شناسایی آسیب دیدگان واقعی و توزیع عادلانه این کمک‌ها و بسته‌های معیشتی بین نیازمندان واقعی است.
 سردار حمید خرم دل نیز گفت: سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد مرحله نخست رزمایش کمک مؤمنانه را با همکاری استانداری، کمیته امداد، بهزیستی، هلال احمر و سایر نهادها انجام داد.
 وی تصریح کرد: اقلام  معیشتی امروز شامل  برنج، روغن، ماکارونی، رب گوجه، خرما، مرغ، گوشت و ماسک بین نیازمندان و افراد آسیب دیده از ویروس کرونا توزیع خواهد شد.
 خرم دل با بیان اینکه ارزش ریالی هر بسته معیشتی سه میلیون ریال است، و این بسته‌ها از امروز توزیع می‌شوند، گفت: علاوه بر این بسته‌های معیشتی کمک‌های نقدی سه تا چهار میلیون ریالی نیز در اختیار رانندگان تاکسی و سایر صنوفی که کسب و کار آنها آسیب دیده قرار داده می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1