تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۶
کد مطلب : ۴۱۸۵۰۸
کبنا خبر می دهد؛

تقدیر فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از مدیر عامل شرکت آب منطقه ای

۰
کبنا ؛
به نقل از روابط عمومی شرکت اب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد، در این نشست که معاونین و مدیران شرکت آب منطقه ای نیز حضور داشتند، علی داودی مهر، مدیرعامل شرکت، ضمن ابراز خرسندی از حضور سردار انصاری فرمانده نیروی انتظامی استان در شرکت آب منطقه ای، به برخی از طرح ها و فعالیت های شرکت اب منطقه ای که مشارکت و حضور نیروی انتظامی در پیشبرد آنها نقش اساسی داشتند، اشاره کرد و گفت: این حمایت ها و همکاری های خوبی که مجموعه نیروهای انتظامی در سطح استان با بخش آب داشته اند، برای ما تکیه گاهی ارزشمند بوده و مطمئن هستیم که با وجود فرمانده پرتلاش و بزرگی همچون سردار انصاری، این کمک و حمایت ها مضاعف خواهد شد و انشاالله با تعاملات نزدیکتر و کارشناسی، در حل مشکلات بخش آب، به خوبی عمل کنیم.
وی افزود: یکی از پایه های اصلی در وجود امنیت در همه بخش ها، وجود نیروی خدوم انتظامی است و در بخش آب نیز واقف هستیم و اذعان داریم که نیروی انتظامی کمکی پیشبرنده برای ما بوده و امیدواریم این تعاملات و همکاری ها گسترده تر شود.
همچنین، سردار مهدی انصاری، فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد، ضمن تبریک روز 13 اسفند که روز ملی آب نامگذاری شده، به اهمیت آب در زندگی انسانها و در توسعه جوامع اشاره کرد و گفت: این نعمت الهی را باید قدر بدانیم و در حفاظت از آنها کوشا باشیم.
وی افزود: نیروی انتظامی خود را موظف می داند تا از همه امکانات و ظرفیت های خود در کمک به دستگاهها و سازمانها برای پیشبرد اهدافشان که یقینا همگی در مسیر اهداف نظام اسلامی است، دریغ نکند و آماده هستیم تا زمینه های همکاری با بخش آب را گسترده تر و بیشتر کنیم.
شایان ذکر است که در پایان این نشست و پس از ارایه پیشنهادات و بررسی مشکلات و چالش ها، لوح سپاسی از سوی فرمانده نیروی انتظامی استان به مدیرعامل شرکت آب منطقه ای به جهت تلاشها و ایجاد فضای مناسب برای همکاری های دوجانبه با نیروی انتظامی، اهدا شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
تقدير و تشكر كرده از هم طايفه اى خودش داودى هم يه لوح تقدير بده به انصارى
فرج
Iran, Islamic Republic of
بالاخره ادم باید هوای همشهری اش داشته باشه
بویر احمد گرمسیر
Iran, Islamic Republic of
اب در یک متری روستای ارو بود ولی اب سد کوثر را دویست کیلومتر برده خداوند جواب. را میگیرد چون بیشتر این کشاورزان به نون شب محتاج هستند اقای مدیر کل
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1