تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۴
کد مطلب : ۴۱۷۹۴۹
در همایش با کارکنان شرکت نفت در تالار قصر سفید مطرح شد

حسینی: چطور می توانستم پسر خود را سر کار بگذارم وقتی یک خانه ۵ نفر بیکار داشت / پاکدل: از 11 مدیر، 9 مدیرم به آقای حسینی رای نداده بود

۱
کبنا ؛روز یکشنبه (27 بهمن ماه 98) سیدقدرت حسینی در همایش روستای آبریگون و همایشی با کارکنان شرکت نفت حضور یافت.
در همایش با کارکنان شرکت نفت، که با حضور غلامرصا پاکدل مدیرعامل اسبق نفت و گاز گچساران در تالار قصر سفید گچساران برگزار شد، پاکدل به سخنرانی پرداخته و گفت: شرکت نفت و گاز گچساران به اندازه یک وزارت است، شرکت نفت موتور قطار توسعه ماست.این موتور چند سال است که از کار افتاده و ناتوان است. زمان زیادی فرصت داشتند تا پیشرفت و توسعه را رقم بزنند، چرا پیشرفتی نمی بینیم؟ آیا زمان آن نرسیده که شرکت نفت تغییر ایجاد کند؟
پاکدل افزود: اگر از نظر بنده عملکرد نماینده فعلی خوب بود با احترامی که برای آقای حسینی قائلم، حتما از نماینده حمایت می کردم. برخی از دوستان شرکت نفتی سالهاست که فعالیت انتخاباتی نداشته اند، اما اکنون در کنار سیدقدرت حسینی حضور یافته اند.
پاکدل تصریح کرد: شرکت نفتی هایی که قطار توسعه این شهر را به راه انداخته اند، می توانند با رای خود که رقم بالایی است سرنوشت خود را تغییر دهند.
پاکدل گفت: زمانی که مدیرعامل شرکت نفت بودم و مدیر انتخاب می کردم از 11 مدیر، 9 مدیرم به آقای حسینی رای نداده بود و این را آقای حسینی گفتند. ولی این مسئله خللی در مدیریت نفت ایجاد نکرد و ایشان دخالتی در شرکت نفت نکرد.
پاکدل بیان کرد: در طول این ۸ سال  که نماینده بودید آیا یک نطق در حمایت از نفتی ها انجام دادید؟ کارکنان شرکت نفت جان شان در خطر است، چرا نماینده همدان گفته است حق کارکنان نفت اجحاف شده است.
در ادامه همایش، سید قدرت حسینی گفت: آقای پاکدل فردی قوی هم از بعد تخصص و تعهد است و بنده افتخار می ککنم و خوشحالم که مدتی مدیریت شرکت نفت و گاز گچساران  را بر عهده داشت. منتی بر آقای پاکدل و شرکت نفتی که 30 شهید تقدیم به انقلاب اسلامی کرده است ندارم، من افتخار می کنم به امثال جانبازان بیش از 70درصد که در مدیریت شرکت نفت بودند و هیج خیانتی نکردند و استوار بودند.
حسینی با اشاره به اجحاف در حق برخی از کارکنان شرکت نفت تصریح کرد: چرا برخی افرادی که چهل سال عمر و جوانی خود را در آتش داغ سپری کرده اند اینگونه در حق شان اجحاف می شود؟
 نماینده پیشین گچساران و باشت گفت: بنده آرام هستم و مطمئنم که شما برادران و خواهران در انتخابات دوم اسفند انتخاب پرشوری خواهید داشت. بنده به خودم اطمینان دارم، نیازی ندارم در آینه به خودم نگاه کنم، من چون تزلزلی ندارم با مردم صادقم و ترسی هم ندارم.
حسینی در ادامه گفت: خواهشم این است که با مردم روراست باشید، راست بگویید. من اگر نقطه سیاهی در زندگی ام بود  مثل بقیه الان رادیو ها و شبکه های بیگانه آن را اعلام کرده بودند.
حسینی تصریح کرد: مردم تصمیم خواهند گرفت چه کسی باشد و مردم کسی را که نخواهند کنار می زنند. مردم خواهند فهمید، بصیرت دارند و آگاه هستند که چرا برخی ها نگران قطع درختان هستند، هر هزینه ای که کنند و هر  اقدامی که می خواهند انجام دهند مردم پیروز انتخابات خواهند بود.
حسینی افزود: من چطور می توانستم پسر خود را سر کار بگذارم وقتی یک خانه ۵نفر بیکار داشت. گفته اند قرآن به خانه مردم می برم، یک نفر را بیاورید که ما داخل خانه او قرآن برده ایم، ما که نیازی نداریم و به یاری خدا و مردم پیروز انتخابات هستیم.
سید قدرت حسینی  افزود: ما برای این انقلاب و این مردم وارد صحنه شده ایم، ما با این مردم هستیم و این مردم را درک می کنیم و در کنار این مردم خواهیم بود.

  

همایش نفتی ها
   
همایش انتخاباتی آبریگون

فیلم‌های فوق در ستاد انتخاباتی سید قدرت حسینی تولید شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
. چند نفر از فرزندان با جناغت را در شرکت نفت استخدام کردید زمان شما تمام سرایه دار های که مخالف بودند .اقای با 28 سال سابقه را از اداره بیرون کردید و او را آواره دورترین روستا کردید کاش کمی انصاف داشتیم و واقعیت ها را بدون حزب جناح می گفتیم ورضای خداوند را بر غیر ترجیح می دادیم
باوی
Iran, Islamic Republic of
خودت نذاشتی اما دو طرف که نشستن که دلت بخواد نیرو گذاشتن سرکار
ما سناس
Iran, Islamic Republic of
همانطوری که از یک خانواده 5 نفر و گذاشتی سر کار پسر خودت هم می‌داشتی س. کار
حالا پشیمونن
میخوای جبران کنی
غلام
United States
انشالا نفر اول خواهد شد
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1