تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۷
کد مطلب : ۴۱۷۵۶۲
در نشست پرسش و پاسخ با دانشجویان مطرح شد

یاسوج| بهرامی؛ برجام بهترین فرصت برای ایران بود / گاهاً از عملکرد دولت راضی نیستم / باید بتوانیم بر اساس سه اصل عزت، استقلال و مصلحت این مردم، تعامل داشته باشیم

۰
کبنا ؛محمد بهرامی نامزد انتخابات مجلس حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا در نشست پرسش و پاسخ با دانشجویان دانشگاههای یاسوج اظهار کرد: دانشجویان باید در زمینه‌های متفاوت، آینده کشور را اداره کنند این‌ها باید از دایره شخصی خودشان بیرون روند.
به گزارش کبنا از یاسوج، شنبه (20 بهمن‌ماه 98) محمد بهرامی نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا با دانشجویان دیدار کرد، متن صحبت‌های بهرامی به شرح زیر است:
متأسفانه فرهنگ غلط قوم‌گرایی بر انتخابات این استان حاکم است؛ شما دانشجویان به‌عنوان نخبگان جامعه باید چراغ راه جامعه باشید و شرایط را عوض کنید؛ نباید هنوز دانشجویان ما همچون جوانان قرن 14 فکر کنند.
هنوز در استان مسائل تیره، طایفه و نژاد در انتخابات ما هم قائل هست و برخی هم می‌خواهند راه دیگران را ادامه دهند و نماینده‌ای را انتخاب می‌کنند که از یک طایفه خاص باشد.
نماینده وقتی صدای مردم می‌شنود فرقی ندارد از چه طایفه‌ای باشد مهم این است که چه اندازه تأثیرگذار و تسلط داشته باشد و از حق این ملت دفاع کند نماینده را باید در سطح ملی انتخاب کنیم.
مافیای خودرو و لایحه شفافیت آرای نمایندگان بحث ملی است؛ نماینده باید منطقی و اصولی دفاع کند. اگر نماینده در مقیاس ملی و مسائل کلان انتخاب نکردیم کشور ضرر می‌کند و ماهم اشتباه می‌کنیم؛ و متأسفانه در استان ما نمایندگی را در احداث جدول و آسفالت تعریف می‌کنیم اگر نماینده قوی باشد قطعاً می‌تواند در شاخص‌های مختلف تأثیرگذار باشد، اگر مشکلاتی در جامعه وجود دارد دلیل این هست که در شاخص‌های مختلف نماینده تأثیرگذار نبوده است.
دانشجویان باید در زمینه‌های متفاوت، آینده کشور را اداره کنند این‌ها باید از دایره شخصی خودشان بیرون روند و مسئولیت بپذیرند و سربار جامعه نباشند. دوست داریم دانشجویان در جامعه فعال باشند و مسائل کلان جامعه را تعیین تکلیف کنند.
با لایحه شفافیت موافق هستم و در هر کاری باید سعی کنیم تا پرده‌ها را کنار بزنیم.
در رابطه با دولت و اینکه چه شرایطی در کشور داریم از دانشجویان این توقع را دارم که تحلیل‌های کوچه‌بازاری نداشته باشند و عاملی باشند که روی شاخص‌ها تأثیر بگذارند.
من از دولت راضی نیستم اما همه‌ی تقصیرها بر عهده دولت نیست، ما حاکمیت و مردم را داریم و سهم هرکدام مشخص هست امروز بخش مهمی از اقتصاد هم حتی به‌اندازه بخش خصوصی، تحت کنترل دولت نیست.
گاهاً از عملکرد دولت راضی نیستم اما نیاز هست برای خروج از این وضعیت، مؤلفه‌های بین‌المللی برطرف شود مبادلاتی داشته باشیم باید بتوانیم بر اساس سه اصل عزت، استقلال و مصلحت این مردم تعامل داشته باشیم، نباید به عزت و استقلال کشور خدشه‌ای وارد شود اما با توجه به تعاملات مصلحت مردم را در نظر بگیریم برخی کشورها استقلال خود را از دست می‌دهند.
در رابطه با مافیای خودرو، واقعاً باید این شرایط عوض شود. سیاست‌هایی در تولیدات داخلی داریم که اگر یک خودرو هم به کشور وارد شود به اقتصاد و صنعت خسارت وارد می‌کند اما این قیمت‌هایی که دولت تنظیم می‌کند قیمت واقعی نیست و باید صنعت خودرو به استانداردهای جهانی برسد؛ متأسفانه مافیایی که وجود دارد نمی‌گذارد و باید برخورد شود.
شهرداری بدون بدهکاری نمی‌شود، اقدامات زیادی در شهرداری یاسوج صورت گرفت، بگذارید بدهکار هم شود بر اساس طرح بدون اینکه یک ریال هزینه کنیم مشکلات مردم را برطرف کردیم؛ اگر شایسته‌سالاری نبود خیلی از کارهای ما در شهرداری انجام نمی‌شد.
بهرامی در پایان گفت: برجام بهترین فرصت برای ایران بود اما نگذاشتند ما هم برای آن‌ها متأسف هستیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

صدای لر
دستاورد برجام چله بود آقای بهرامی .تو برای رسیدن به نام و نشان خود گم نکن که شدی
Iran, Islamic Republic of
من از دولت راضی نیستم اما همه‌ی تقصیرها بر عهده دولت نیست، ما مردم را داریم و سهم هرکدام مشخص هست امروز بخش مهمی از اقتصاد هم حتی به‌اندازه بخش خصوصی، تحت کنترل دولت نیست.تو هم همان حرفها را تکرار می کنی جناب بهرامی. اگر دستشان نیس که سرانجام مردم این نبود برجام نافرجام چه گلی بر سر این مردم داشته است.
Iran, Islamic Republic of
آقای بهرامی
دودور قبل آن افرادی که به نام تو در جلوی ستادت سخنرانی کردند وعقده دل خودشان را گفتند.
آن عکس گرفتن هایت با عارف وافتخار کردن به آن
واین بار هم اظهار نظرت در مورد برجام
شاید شما موافق برجام باشید اما مردم از جان ودل می دانند که برجام به زندگی آنها چه کرد
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

«شهرداری دیگر مماشات نکند و منابعی که در اختیارشان گذاشتیم را هرچه سریع‌تر برای رفع نقص ...
1