تاریخ انتشار
جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۱
کد مطلب : ۴۱۷۴۷۰
جشن انقلاب در دهدشت برگزار شد؛

دهدشت | عدل هاشمی‌پور: من با مردم عجین هستم آن‌ وقت می‌گویند که مردم من را نمی‌خواهند، درود بر انصافتان / در چهل ماه گذشته حتی یک نصف روز را از مجلس مرخصی نگرفتم

۹
۰
کبنا ؛امروز ( جمعه 18 بهمن ماه 98)، جشن انقلاب با حضور عدل هاشمی پور نماینده مردم شریف کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده و جمعی از مردم ایل سادات و ایل بابکان در شهر دهدشت برگزار شد.
به گزارش کبنا از دهدشت، عدل هاشمی‌پور در این جشن ضمن تبریک دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: افرادی که زمانی کنار بنده بودند و الآن در کنار شما عکس گرفتند به این خاطر هست که چون بنده منافع مردم را بر منافع آن‌ها تشخیص دادم، از من جدا شدند؛ خداوندا تو شاهد باش که همواره منافع مردم بر منافع فردی ترجیح می‌دادم و ترجیح خواهم داد.
وی در ادامه گفت: به جوانان کهگیلویه بزرگ نوید می‌دهم به یاری خداوند متعال که در نیمه اول سال 99، شاهد یک تحول عظیم در پتروشیمی دهدشت برای جذب نیروی انسانی خواهید بود دیگر همه‌چیز شفاف و تکمیل‌شده و زیرساخت‌های پتروشیمی آماده هست؛ حدود 200 میلیارد تومان در پتروشیمی دهدشت در سه سال گذشته هزینه شد.
الآن هم پتروپارس وابسته به وزارت نفت با 3 هزار میلیارد قرارداد وارد شهرستان کهگیلویه شده و به دنبال مکان و تجهیزات برای تجهیز کارگاه ساختمان‌های صنعتی است و به‌زودی آماده می‌شود؛ در نیمه اول سال آینده، با چشمانم می‌بینم و می‌بینید که اتوبوس به اتوبوس جوانان بیکار مشغول به کار می‌شوند و آن چیزی که آرزوی دیرینه‌ام بوده‌ را خواهم دید.
وی خطاب به منتقدین خود، گفت: ای برادر عزیز خودت میدانی که صرفاً برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام آمده‌ام، بنده صرفاً نیتم این هست که این طرح‌های بزرگ همچون سد آبریزی، آب چهار شهر از سد کوثر، فسفات چرام، باند اضطراری فرودگاه دهدشت را که شروع کرده‌ام را به اتمام برسانم.
خداوند تو شاهد باش که صرفاً برای تکمیل این طرح‌ها اینجا هستم، برادر عزیز اگر این مردم را دوست داری برای یک‌بار هم اجازه بده و مزاحم ما نشو؛ بگذارید برای مردم کارکنیم، انصاف داشته باشید، مردم چهار دوره به شما مهلت دادند، شما هم یک‌بار دیگر به ما مهلت دهید و بگذارید که این طرح‌ها را تکمیل کنم.
جاده پاتاوه به دهدشت به‌زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.
عدل هاشمی پور اظهار داشت: در چهل ماه گذشته نمایندگی حتی یک نصف روز را هم مرخصی از 90 روزه‌ی مجلس استفاده نکردم، اما همیشه در بین مردم بودم، اطلاعات قوی از حوزه‌ی انتخابیه دارم. اعلام می‌کنم و مثل گذشته توصیه می‌کنم به حرف اطرافیان گوش ندهید.
وی خطاب به یکی از کاندیدای این شهرستان گفت: «من به تو احترام گذاشتم و احترام می‌گذارم؛ احترام نگذاشتی اما احترام می‌گذارم. همین‌جا توصیه می‌کنم؛ حیف است که توی این فشارهای اقتصادی عروس و دامادها، محتاج یک جهیزیه باشند. من و شما و دیگران مبالغی را برای این زوج‌ها هزینه کنیم، برای یک‌بار انصاف به خرج دهید از آقایان دیگر عبرت بگیرید.»
من با مردم عجین هستم آن‌وقت می‌گوید که مردم دیگر من را نمی‌خواهند درود بر انصافتان. هزینه‌هایی که در این راستا انجام می‌دهید از شما خواهش می‌کنم که این پول‌ها را اگر به ما نمی‌دهید به یک خیریه بده تا جهیزیه برای عروس و دامادهای مستمند بدهد عندالله این به نفع ماست.
هاشمی پور با تبریک دهه فجر، اظهار داشت: امام خمینی (ره) با مدیریت جهادی، اخلاص، خداترسی، دین‌داری و شجاعت به معنای قوت قلبی که داشت حکومت ستم‌شاهی را برکنار کرد و دین آمریکایی را کنار زد و دین اسلام ناب محمدی و عاشورایی را جایگزین کردند باید بر این امام درود بفرستیم.
و خداوند را بابت این‌همه امنیت که یکی از شاخص‌های توسعه هست شاکریم و این امنیت پایداری به برکت خون شهدا و فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس و عزیز دلمان، سرورمان و فرمانده‌مان شهید سپهبد سلیمانی که این امنیت امروز را به ارمغان آورد و خداوند را باید شاکر باشیم که زیر این سایه امنیت، توفیق خدمات‌رسانی پیدا کردیم بنا بر این همواره باید از اندیشه‌ها پاسداری کنیم آرمان‌های امام (ره) را قدر بدانیم.
باید هم مواظب جهاد اطرافمان و هم مواظب داخل باشیم و قدردان مسئولین ایران باشیم و از صبر و بردباری مردم علیرغم همه‌ی مشکلاتی که دارند تشکر کتیم و باید برای یک‌بار باخرد جمعی و کار تیمی به مردمان و کشورمان کمک کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
آقای هاشمی در این چهار سال کجا بودی ، وعده های شما مثل وعده هایگ. در این چند سال کم به مردم ندادی که حالا وعده چهار سال بعدی را می دهی.
محمد رضا
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرفت هاشمی قهرمان
الهام
Iran, Islamic Republic of
ب امید پیروزی
کشاورز
Iran, Islamic Republic of
من اصلاح طلب امروز ب تو پیوستم اصلاح طلبان همه هوادارتن ایشالا شکست عامل.
کامران آ
Iran, Islamic Republic of
جمعیت کلایه برنده رو مشخص کرد زنده باد سردار سازندگی
موحدی سابق
Iran, Islamic Republic of
دوره قبل ب موحد رای دادیم اما این دوره ب هاشمی رای میدیم
محمد
Iran, Islamic Republic of
درود بر سردار سازندگی عدل هاشمی پور انصافا عملکرد شما در این 4 سال از عملگرد موحد در 20 سال بهتر هست.
قابقبتن
Iran, Islamic Republic of
چهارسال در اختیارت بود عملکردت را بگو...میگی گاز دیشموک ..که بودجه و اعتبار استان بود و از قبل برنامه اش بود...برا بهمیی چه کردی؟
آب سد کوثر کو؟
گاز و جاده ممبی کو؟
پتروشیمی دهدشت کو؟
مردم آگاهن و میدونن کسانی که سوار ماشین های میلیاردی و دارای آپارتمانه های میلیاردی میشن محرومیت و فقر را درک نمیکنن...
Iran, Islamic Republic of
تو این چهار سالت ب اندازه ۲۰ سال موحد کار کردی دمت گرم
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1