تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۸
کد مطلب : ۴۱۶۱۶۲
در نشست هم‌اندیشی جمعی از رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی با نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده مطرح شد

آنان که برای حفاظت از انقلاب حتی یک سیلی نخورده‌اند، شایسته نشستن بر کرسی مجلس نیستند

۱
کبنا ؛نشست هم اندیشی تعدادی از رزمندگان، فرماندهان، پیشکسوتان هشت سال جنگ تحمیلی با حضور عدل هاشمی نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده برگزار شد.
به گزارش کبنا، در این نشست که شامگاه (چهارشنبه 11 دی ماه 98) برگزار شد، ابتدا آیاتی از کلام وحی «قرآن مجید» تلاوت شد و بعد چند نفر از حاضرین نقطه نظرات خودشان را بیان کردند.
سرهنگ پاسدار پیلارام در این نشست ضمن خیرمقدم هدف از تشکیل جلسه را همفکری در خصوص پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب در راستای خدمتگزاری بهتر و بیشتر به مردم با انتخاب اصلح در انتخابات پیش رو عنوان کرد.
سردار واهبی زاده از یادگاران هشت سال دفاع مقدس در این نشست صمیمی، گفت: «همچون زمان جنگ باید سختی‌ها را تحمل نماییم تا به پیروزی برسیم.»
این یادگار جبهه و جنگ به مسئله انتخابات گریزی زد و اظهار داشت: «آنان که برای حفاظت از انقلاب حتی یک سیلی نخورده‌اند، هیچ رنجی برای انقلاب نکشیده‌اند، خطوط دفاعی و پایگاه‌های ما را بلد نبوده‌اند، لطفی به رزمندگان نداشته‌اند، شایسته نشستن بر کرسی مجلس شورای اسلامی نیستند. اگر امام شناس و امام دوست بودند چرا به جبهه نیامدند؟!»
سردار واهبی زاده ضمن گلایه به لیست منتشره در فضای مجازی به دلیل درج عناوین نظامی غیر واقعی، گفت: «بزرگ‌ترین افتخار ماها پاسداری هست و نماینده و کاندیدای ما هم پاسدار است.»
وی اظهار داشت: «جمع شده‌ایم برنامه ریزی کنیم تا همچون عملیات در جبهه‌ها، عملیات اسفند 98 را چون 94 پیروز و سربلند باشیم.»
سردار حسن پور یکی دیگر از رزمندگان دوران جنگ تحمیلی در این نشست سخنرانی کرد و با قرائت آیه «من یتوکل علی الله فهو حسبه»، اظهار داشت: «عده‌ای دنبال عدم حضورم در این جمع بودند وقتی که مقاومتم را متوجه شدند درخواست داشتند که سخنرانی نکنم که در جواب گفته و می گویم: واقعیات را باید گفت هرچند برایم هزینه داشته باشد. آمده‌ام بگویم به هاشمی پور رأی دهید چون دلسوز و عملگرا است.»
وی در ادامه افزود: «سردار هاشمی پور با وجود شرایط نامتعادل داخلی و خارجی، توجه جدی به زیر ساخت‌ها داشته، با فقر و بی عدالتی و قومگرا یی مبارزه نموده، به مردم خدمت صادقانه کرده پس شایسته حمایت است.»
روستاد یکی دیگر از سخنران این برنامه نیز گفت: «قبل از حضورم حتی یکی از کاندیداهای نمایندگی مجلس چندین بار با من تماس گرفت تا منصرفم کند آما آمدم تا بگویم: توکلتان بر خدا باشد و شک نداشته باشید که پیروز هستید.»
وی بر رعایت اخلاق در جامعه تأکید و همگان را به اخلاق مداری توصیه کرد.
روستاد پیروزی در انتخابات 98 را نوید داد و گفت: انتخابات 98 والفجر 8 دیگری است که قطعاً پیروز خواهیم شد.
عدل هاشمی پور نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده ضمن سپاسگزاری از فرماندهان و پیشکسوتان جبهه و جنگ، عملکرد خود در مجلس را دفاع از کیان انقلاب و نظام و رهبری معظم عنوان کرد و گفت: هرآنچه خدمت در مناصب مختلف انجام داده‌ام همه از برکات خون شهیدان، جانبازی ایثارگران و آزادکان، همه نقش آفرینان دفاع مقدس و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند که بر آن افتخار می‌کنم.
نماینده مردم شریف کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی در این نشست هدف از حضور دوباره خود در انتخابات را تکمیل و به بهره برداری رساندن پروژه‌های نیمه تمام و در دست اجرا در شهرستانهای 4 گانه دانست و افزود: «یقین بدانید که به لطف خدا و همت مردم امیدوارم و استقبال قاطبه مردم از اقشار و صنوف مختلف به ویژه جوانان، تکلیف بنده را سنگین و جدی‌تر می‌نماید که یقین بدانید پیروزی از آن شماست.»
نام شما

آدرس ايميل شما

همشهری
Iran, Islamic Republic of
"آنان که برای حفاظت از انقلاب حتی یک سیلی نخورده‌اند، ....شایسته نشستن بر کرسی مجلس شورای اسلامی نیستند." جناب هاشمی فکر می کنم اگر شما واقعا خواستار پیشرفت و آبادانی کشور باشید باید محترمانه جای خود را به نسل بعدی بسپارید. آن نسل دهه شصتی که از امثال شماها متخصص تر، کاربلدتر و متعهدتر است چرا نباید به مجلس راه پیدا کند؟ ملاک تعهد تنها سیلی نیست. تعهد بدون تخصص هم کافی نیست. دل کندن از این صندلی ها و موقعیت ها کار ساده ای نیست اما بدانید که برای مانایی ایران عزیز ضروری و اجتناب ناپذیر است.
قلیمحمد
Iran, Islamic Republic of
گزارش میدانی از شعارهای مرد عمل
۱_ ۱۰۰۰ نفر در پتروشیمی کلاچو مشغول به کار هستند و محصولات این پتروشیمی به کشورهای ترکیه و اردن و یمن و کره جنوبی و هنگ کنگ صادر میشه.
۲_ همچنین ۱۳۵۲ نفر در سیمان سپو مشغول کار هستند و محصول درجه یک سیمان این کارخانه به کشور اسپانیا و مراکش صادر میشه.
۳_ فسفات چرام تنها با افتتاح فاز اول ۵۰۰ نفر را بومی بکار گرفته و فسفات با درجه خلوص بالا به ارژانتین و بولیوی صادر میشود‌.
۴_ نیترات دیشموک ۷۶۰ نفر فقط از ایل غیور بهمئی را شاغل نموده و و محصول ترکیبات نیترات این معدن به کشورهای تانزانیا و لیرتلخک صادر میشه.

۵_ تمام ورودیهای شهر دهدشت به سبک ورودی شهرهای مگا سیتی دنیا از جمله بمبئی و توکیو و میلان و استکهلم سوئد طراحی و اجرا شده اند بطوریکه بعد از ساعت ۸ شب عبور و مرور به قیمت جان انسانها تمام میشود.
۶_ هدیه ی مرد عمل به مردم غیور ضرغام آباد زیرسازی و اسفالت جاده بین ضرغان آباد وتنگ سپو بوده بطوریکه مسابقات دوچرخه سواری جنوب ایران در آن قابل اجراست.

۷_ کارخانه لوله سازی بهمئی در حال اتمام است و در حال حاضر ۷۶۰ مفر جوشکار و بتن کار و پیمانکار و کباب کار و ذرت بلال کار در آن مشغول بوده و همه از ایا سترگ گرمسیر هستند.

۸_ فرودگاه دهدشت از نوع فرودگاه چهار بانده به سبک فرودگاه بین المللی سنگاپور است و ز همین جا از راننده گریدر اداره راه تشکر میکنم که با یه رفت و برگشت و تسطیح ۱۰ سانتی متری افق بالایی خاک توانستن این فرودگاه را طراحی و اجرا و حتی افتتاح نمایند.

این بود مجموعه شعارهای انتخاباتی مردی از جنس عمل.
چنگلوا ی امروز
Iran, Islamic Republic of
سلام
جناب هاشمی
شرایط خراب یعنی چه؟
زیرساخت و کار عمرانی یعنی چه؟
اگر اولین شاخص توسعه فرهنگ است چرا شما هیچ گونه کار فرهنگی و بقول خودتان زیرساخت فرهنگی انجام ندادید؟
چرا بجای ادمهای دانشگاهی و نخبه دهدشت در دانشگاه دولتی و آزاد ، بعضا ادمهای غیر تحلیلی و غیر تخصصی اما پولدار و پیمانکار دور و ور شما هستند؟
جناب هاشمی
برای کشوری که چوب بستنی از آلمان وارد میکند ساخت تجهیزات و بقول شما متریال پتروشیمی غیر ممکن است.
شما که میفرمایید مولا علی گفته حقیقت اصل است. حقیقت را در مورد پتروشیمی بگویید که یه خاکبرداری ساده انجام دادیم و سود خوبی عاید پیمانکار و من شد. بگویید ساخت پتروشیمی با دلار ۶۰۰ تومان نشد با دلار ۱۵۰۰۰ تومان و شرایط خراب بقول خودتان نشدنی است.

جناب هاشمی
تمام دیوار وفنسهای قبلی کارخانه ییمان را طلبکاران بردند
شما خبر دارید؟
جناب هاشمی بگویید معدن فسفات چرام فقط و فقط یه کانتیتر و یه تانکر اب گذاشتیم .
نیترات دیشموک فقط حرف و شعار بود حتی جاده مالرو هم ندارد.
سد تغذیه ایی ضر غام آباد و جاده بین ضرغام آباد و تنگ سپو حتی یه سرویس بیس هم ریخته نشده فقط و فقط شعار بود.
جناب هاشمی
شما ورودیهای شهر دهدشت را با ورودیهای شهر بهبهان و گچساران مقایسه کرده ای؟
ورودیهای دهدشت به شهرهای جنگزده و فلاکت زده شبیه نیست؟
جناب هاشمی
تا حال چند جلسه مشورتی با اعضا هیات علمی دهدشت داشته اید؟
سوال آخر
شما کتابهایی در موضوعات پراکنده ادبی و علمی و خاطره نویسی و مذهبی نوشته اید.
آیا در یه رشته قلم بزنید بیشتر تمرکز ندارید؟
خسرو
Iran, Islamic Republic of
پ اقی پیلارام دونی که فرودگاه بین المللینه دیروز گندم کاشتن؟
تلفن خاموش
Iran, Islamic Republic of
دیروز باتد بین المللی فرودگاه دهدشت زیر کشت باقلا و جو گندی رفت.
رزمنده دفاع مقدس
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه رزمندگان دفاع مقدس نبابد آن شان خدایی جبهه ها. و حیف و صد حیف از آن فکر و حلقومی که می گوید همچون ولفجر 8باید در اسفند 98 حماسه آفرید و پیروز شد نکند می خواهید در عملیات ولفجر 8 ما به خط شکن و روی مین رو و آرپی جی زن و ... نیاز داشتیم که علاوه بر عرق ملی داشتن و هدف والای خدایی داشتن وظیفه تان (به خاطرنظامی بودن) هم بود حالا شما می آیید آن را با دل پاک مردم فقیر و پابرهنه و مستضعف مقایسه می کنید که می خواهند خود تصمیم بگیرند و نماینده باب طبع خود را به مجلس بفرستند اینگونه نقشه عملیاتی طرح می کنید؟!!!ما ملت قدر شناس و قدردان رزمندگان دفاع مقدس هستیم ولی آنهایی که از آن جو دفاع مقدس بیرون آیند دیگر پیش ملت ایران ارزش ندارند شما چه شده است که اینگونه حرف می زنید؟!!!! شما می توانید به عنوان یک ایرانی و فرد معمولی جلسه تشکیل دهید و اعلام موضع کنید و از هر کاندیدی حمایت کنید اما حق ندارید به عنوان رزمنده دفاع مقدس و سپاهی از کسی حمایت کنید!!!!!!!!!!! بروید و توبه کنید و اعلام کنید که از هیچکس حمایت نمی کنید و روز رای گیری به هرکس دوست دارید رای دهید
شهروند
Iran, Islamic Republic of
جناب پیل آرام شما تو شورا که می‌شد به 5 نفر رای بدی چند رای آوردی؟ برای هاشمی و حرفهای تنش زا دور و بر هاشمی را خالی نکنید لطفا به انتخابات خودت نگاه کن فراموش نکن اینجا فقط یه رای میشه بدی نه 5 رای
زهرا
Romania
متعصفم . دیروز که واین نوع حمایت
Iran, Islamic Republic of
شما که به قول خود سیلی خورده اید هم خوب وارید استفاده میبرید
خرامان
Iran, Islamic Republic of
صرف زندگی باعث سیلی که سهله بلکه باعث له شدن افراد گردیده است.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
آقای حسن پور گویا
فرزند شهيد اهل كهگيلويه بزرگ
Iran, Islamic Republic of
جمع باصفاي بازماندگان هشت سال ايثار و اخلاص ، ساده زيست ، انقلابي ، كه امروز همچنان بر آرمان هاي تان محكم تر از گذشته ايستاده ايد و با فرمانده صادق و بيزار از دنيا و صرفا به دنبال خدمت به مردم و دفاع از مستضعفان و پابرهنگان به دنبال خدمت رساني هستيد
خدا پشت پناه تان ياران عزيز كه مصداق اسابقون ايد
سايه تان مستدام
توسل به اهل بيت ( ع ) در سيما و جمع با صفاي تان موج مي زند
انسان به حال شان غبطه مي خورد .
امروز شما عزيزان حجت هاي خدا بر زمين ايد تا ما فريب خوردگان و بندگان غافل ، به خود آييم و دريابيم كه پشت فرمانده وكيل مردم و دلير و حماسه ساز ديروز و امروزمان وفادار بمانيم
و به سبك ايشان و فرزندان ساده زيست و مردمي و ساده پوش اش كه تازه از سوريه برگشتند و انجا مدافعان حقيقي حرم بودند، بهترين الگويي واقعي برا ما هستيد
حقا كه بصيرت واقعي را شما از اين فرمانده صادق درك كرديد
خوشا به سعادت تان به حريت مجاهدت هاي امروز تان
ما به خود مي باليم
شما فرماندهان عزيز با اين همه دغدغه مندي بر دل هاي ما فرزندان شهدا جاي داريد
جمع بي رياي تان اخلاص و معنويت شب هاي بي تكرار عمليات جبهه ها را تداعي مي كند

اجركم عندالله.
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1