تاریخ انتشار
جمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۳
کد مطلب : ۴۱۵۷۲۵
کبنا گزارش می دهد

حمله شدیداللحن تاجگردون به رقبایش؛ این صبح همانند صبح‌های دیگر است، فقط گنجشک‌ها کمی بیشتر سر و صدا می‌کنند

۰
کبنا ؛غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت در جمع تعدادی از اهالی باباکلان (روز جمعه 29 آذر ماه 98) سخنرانی کرد.
تاجگردون در جمع مردم گفت: از خدمت‌هایی که نظام نصیب مردم این خطه کرده و موحب خوشحالی آنها شده ما را نیز خرسند و خوشحال می‌کند.
وی بیان کرد: یک روز باباکلان مجموعه‌ای از نخلستانها و مرکبات بود و روز دیگر همچون خرمشهر جنگ دیده، کم کم این دیار فراموش شد و مردم از این خاک هجرت کردند.
نماینده مردم گچساران و باشت تصریح کرد: برای اینکه دوباره زندگی و امید به دل مردم برگردانده شود کار ساده‌ای نیست، کم کم امید در دل مردم باباکلان زنده خواهد شد، نباید فراموش کنیم حق مردم ما همین است.
وی ابراز کرد: شاید برای برخی آبرسانی، ساخت راه، سالن و حتی کتابخانه سخت باشد، روزی کسی می‌گفت رأی شما فقط در حد یک آمبولانس بود و به رأی مردم قیمت گذاری می‌کردند، بدانند دل و قلب مردم قیمت گذاری شدنی نیست.
تاجگردون عنوان کرد: علیرغم وجود مشکلاتی که سد راه مردم این منطقه است مردم این منطقه می‌دانند من در ظهر گرمای تابستان بیشتر کوچه‌های این منطقه را دیده‌ام و برخی نگویند تنها در هوای خوب زمستان آمده است.
نمایده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت افزود: امروز صبح وقتی در نزدیک بی بی حکیمه عزیزی که من را دوست دارد از من انتقاد کرد که آقای تاجگردون در سخنرانی‌هایت پیرزن باباکلان و خیرآبادی را می گویی ولی پیرزن بی بی حکیمه‌ای را نمی‌گویی، این نقد برای من پسندیده است، زیرا با این حرف می دانم امید به دل پیرزن بی بی حکیمه‌ای نیز نفوذ پیدا کرده است. ما خوب زندگی کردن و با مهر زندگی کردن را در مردم باباکلان دیده‌ایم.
وی خطاب به کسانی که شعار رفع تبعیض را سرداده اند یادآور شد و گفت: وقت کردید به خودتان و نزدیکانتان بگویید سری به باباکلان و پبچاب بزنید.
وی افزود: یک رأی برای من در باباکلان ارزش یک میلیون رأی را دارد زیرا می دانم دلش با من است.
تاجگردون ابراز کرد: هرچهار سال یکبار انتخاباتی برگزار می‌شود و انتظار می‌رود حرف‌هایی زده شود.
نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت بیان کرد: در دور گذشته انتخابات بدون حرف و شعاری برگزار شد و نه توهینی شد و به انتخاب هم احترام گذاشتند، کسانی که امروز به من توهین می‌کنند و شعار ترک و لر می‌دهند یادشان باشد که وقتی در کنار من بودید به تمسخر به مهندس فولادی چه گفتید. من اگر تبعیض گر باشم،  شما بدانید فولادی را در کجا (هواپیما) تغییر دادید.
تاجگردون عنوان کرد: اگر قرار باشد رفع تبعیض شود شعار رفع تبعیض را به آنها نخواهم داد، ما در این مسیر هر کجی باشی گردنش را با شمشیر می‌زنیم.
وی تصریح کرد: هیچ چیز لذت بخش تر از این برای من نبود که در کتابخانه نمونه باباکلان حضور پیدا کنم و ببینم نونهالان و نوجوانان در حال کتابخوانی هستند.
تاجگردون اضافه کرد: درست است فصل انتخابات است ولی یادتان نرود این دیدارها برای نماینده شما ۴ سالی یکبار نبود و سالیانه چندین بار به این منطقه می‌آییم. تأمین مطالبات مردم یک وظیفه است که همراه آن لذت است.
نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت بیان کرد: رقیبان این دوره تمام ترفند و توطئه‌های شیطانی خود را بکار گرفتند تا  که رأی من را بشکنند خودشان هم می‌دانند و یقین دارند که موفق نخواهند شد.
وی خاطر نشان کرد: برای همایش‌های خود اتوبوس در اختیار مردم قرار می‌دهند و قشون کشی می‌کنند و حتی  افغانی جمع می‌کنند و من را هم  اشتباهی دعوت می‌کنند.
نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت ابراز کرد: مردم ساده دل ما و مردمی که تحت فشار هستند فراموش نکنید وگذشته انها را فراموش نکنید، و گول فریب و توطئه‌های شیطانی این افراد را نخورید.
وی با اشاره به در کنار هم قرار گرفتن طوایف مختلف لر و ترک گفت: مردم گچساران و باشت و قشقایی‌ها شما انسان هستید نه قابل معامله.
تاجگردون تصریح کرد: اما شک نکنید اگر نمی‌دانستم این دوره حداقل ۷۰ درصد مردم قشقایی به من رأی می‌دهند و همچنین  اختلافم با نفر بعدی 25 هزار رأی نبود هرگز وارد گود انتخابات نمی‌شدم حداقل ۲۵ هزار نفر بیشتر از نفر بعد ندارم وارد انتخابات نمی‌شدم.
نماینده مردم گچساران و باشت گفت: در جمع تعدادی از اهالی آرخلو هم گفتم این صبح هم مانند صبح‌های دیگر است اما فقط گنجشک‌ها کمی بیشتر سر و صدا می‌کنند، ولی مردم باید بدانند که فریب آنها را نخورند.
وی  اضافه کرد: قشقایی و مردم بدانند شما انسان هستید و قابل معامله نیستید، قشقایی خیالش راحت باشد باوی فرزند خود را نمی‌کشد و معامله نمی‌کند.
نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت خاطر نشان کرد: آن‌ها مدیر قشقایی را در هواپیما و در پستو و با قران معامله می‌کنند و حتماً شما را هم ذبح خواهد کرد.
تاجگردون ابراز کرد: ما به زور شمشیر را از آنها گرفتیم و شکستیم و قلم را به دست گرفتیم، انها هزار ترفند را به کار می‌برند و ۲ ماه پیش گفتند تاجگردون را رد صلاحیت می‌کنیم، هیات نظارت و شورای نگهبان این چه حرفی است که می گویند تاجگردون با شورای نگهبان و هیات نظارت معامله می‌کند.
وی تصریح کرد: ما در عمل تابع ولایت فقیه و آرمانهای آن هستم نه با تظاهر و ریا و حقوق مردم را معامله نمی‌کنم، ما قرار نیست بخاطر اینکه به نیت مقصد شخصی خود برسیم آنچه را داریم ببازیم.
وی افزود: امروز ما با همیم و فردا و فرداها هم با همیم. شک نکنید این مسیر مسیر موفقیت ماست.
وی گفت: عزت ما همین است عزت فراموش شده ما امروز تبلور یافته آن را خاموش نکنیم. خودتان قضاوت کنید و انتخاب کنید که چه کسی می‌تواند این خدمت را فزون کند.
گفتنی است: حضور و همراهی کردن دو تن از قشقایی‌های گچساران «محمود کریمی» و «افراسیاب پرویزی»  یکی از نکات مشهود این همایش بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
ترکهای عزی به هوش باشید.تاجگردون دربین لرهارای نداره وداره ازشمایارگیری می کنه.تنهادوره ای که شانس قبولی داشته باشین این دوره است زیارباشکستن آرای لرهایک ترک هم شانس قبولی داره.خودتون روفدای کریمی هاوپرویزی نکنید
Iran, Islamic Republic of
اینا که ۷۰ درصدش لر بودن
خورشیدی
Iran, Islamic Republic of
به عکس ها که نگاه میکنم همیشه یک سری همراه تاجگردون هستند ( سرمایه دار یا پیمانکار ) میباشند
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
نه قدرت حسینی نه کریمینه زینل زاده هیچ کدومشون رای نمیارند شک نکنیید تاجگردون برنده هسن%
Iran, Islamic Republic of
همه چیزش خوبه فقط لرش زیاده
محمدی
Iran, Islamic Republic of
اینا که اغلب از اهالی دوگنبدانن. هرجا هم آقای نماینده تشریف میبرن دنبالشن.
Iran, Islamic Republic of
این دوستمون منظورش از سرمایه دار و پیمانکار همون آدم حسابیه درسته دور و وره آقای حسینی هم همیشه.
یادتون باشه مردم اگر حتی به تاجگردون رای ندن حاضر نیستن به حسینی رای بدن و شهرشونو به دست خودشون خراب کنن
باانصاف
Iran, Islamic Republic of
جناب تاجگردون تنها همایشی که اتوبوس وکمپرسی داشت همایش شما درباباکلان بود درخصوص لشکرکشی ما نمی دانستیم درباباکلان هرنفر حداقل 5 ماشین دارد کاش به حرفهای که میزنی کمی توحه میکردی
Iran, Islamic Republic of
لعنت برشما چطور عکسای سید رودر تالار قصر سفید فقط چهارتاشو زدین لعنت برشما باد که رسالت خبرنگاری رو به فساد کشوندین
همراه
Iran, Islamic Republic of
بهنام برازنده قشقایی همیشه اماده جهت تحویل گرفتن پست چون عملکردش درشهرداری باشت موردتوجه بوده
کشکولی بزرگ
Iran, Islamic Republic of
نوددرصدشون لرزبان وشاغلهای پتروشیمی هستن این جمع جمع بودکه از گچساران آمده بودند.اگه از پیروزی مطمعن بوداین همه ماشین دنبال خودش نمیبردتاشلوغ بشه.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
مرد گرون آدمای گرون باید باهاش باشه
ارغوان
Iran, Islamic Republic of
فکر کنم باباکلان شهرستان شده چطور این همه ماشین و قشون از کجا اومدن
Iran, Islamic Republic of
میگم باباکلانه یا گچساران
چون همش گچسارانین
قلعه کهنه ای ها هم هستن
الان یعنی باید گول بخوریم؟
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1