تاریخ انتشار
سه شنبه ۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۱۰
کد مطلب : ۴۱۴۳۰۶
با حضور مسئولان

همایش هفته بیمه سلامت در گچساران برگزار شد(+تصاویر)

۰
کبنا ؛هفته بیمه سلامت با حضور غلامرضا کاضمی مدیرکل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد، علی خوانپایه فرماندار گچساران، محسن عزیزی معاون بیمه سلامت استان ،سید نجف مسعودی رئیس اداره بیمه سلامت گچساران، روسای ستادی بیمه سلامت استان، جمعی از پزشکان، موسسات طرف قرار داد، مدیران ادارات در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان گچساران برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز: مدیر کل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد در این همایش گفت: بیش از ۵۲۰ هزار نفر از جمعیت استان معادل ۶۵ درصد زیر پوشش بیمه سلامت هستند.
غلامرضا کاظمی افزود: از این تعداد ۳۳۰ هزار نفر بصورت رایگان دفترچه دریافت کردند.
کاظمی  بیان کرد: هم اکنون ۳۴۰ هزار نفر روستایی، ۹۰ هزار نفر از کارکنان دولت و ۴۸ هزار نفر از بیمه همگانی استفاده می کنند.
کاظمی تصریح کرد: در بخش سرپایی از جمله دارو نیز پوشش بیمه به میزان ۷۰ درصد است که این میزان برای بیماران سرطانی، صعب العلاج و خاص رایگان یا تا سقف ۹۰ درصد است.
مدیر کل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: ۷۹۳ مؤسسه تشخیصی درمانی دولتی و خصوصی در استان طرف قرارداد این سازمان است.
کاظمی ابراز کرد: ۴۱ دفتر پیشخوان در مناطق مختلف این استان کار صدور و تعویض دفترچه و سایر خدمات مورد نیاز بیمه شدگان را انجام می‌دهند.
وی بیان کرد: بیش از یکهزارو ۵۳ بیار خاص اعم از تالاسمی، هموفیلی، کلیوی و دیالیزی  زیر پوشش بیمه سلامت است.
 مدیر کل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد افزود: طرح نسخه الکترونیکی بیمه سلامت در این استان در حال اجراست که  با اجرای این طرح، نیازی به دفترچه کاغذی بیمه سلامت وجود ندارد و بیماران می‌توانند با کارت ملی ویزیت شده و دارو و خدمات دیگر را از داروخانه یا مرکز تصویربرداری دریافت کنند.

در ادامه رئیس اداره بیمه سلامت گچساران بیش از 80 هزار نفردر شهرستان گچساران و باشت زیر پوشش بیمه سلامت می باشند که از این تعداد قریب به 60 هزار نفر در شهرستان گچساران و 20 هزار نفردر شهرستان باشت ساکن می باشند.
 سید نجف مسعودی افزود: 76 درصد از این بیمه شدگان دارای دفترچه روستایی و یا بیمه همگانی می باشند که به صورت رایگان دفترچه دریافت کرده اند.
مسعودی عنوان کرد: 69 موسسه تشخیصی و درمانی شامل( بیمارستان، پزشک متخصص و فوق متخصص، پزشک عمومی، سونوگرافی، فیزیوتراپی، سی تی اسکن، ام آر آی، کلینک، درمانگاه، داروخانه، آزمایشگاه ) طرف قرار داد بیمه سلامت می باشند.
وی بیان کرد: پنج مرکز خدمات سلامت در روستاها  طرف قرارداد می باشند که خدمات درمانی و پیشگیرانه با تعرفه پایین به روستائیان ارائه می دهند.
رئیس اداره بیمه سلامت گچساران در پایان خاطر نشان کرد: بیمه سلامت در شهرستان گچساران  جهت سهولت در امر صدور دفترچه و سایر خدمات بیمه گری با 5 دفتر پیشخوان طرف قرار داد می باشد.
فرماندار گچساران در این همایش  با گرامیداشت هفته بیمه سلامت، گفت: افتخار این سازمان بیمه ای، القای حس آرامش به مردم است.
علی خوان پایه افزود: دولت تدبیر و امید تاکنون خدمات ارزنده ای را در زمینه بخش سلامت برداشته است.
وی با بیان اینکه سلامت و امنیت بزرگ ‌ترین نعمت‌های خداوند هستند، نقش سازمان‌های بیمه ‌گر را دراین ‌خصوص بسیار مهم ارزیابی و ابراز امیدواری کرد با همدلی همه نهادها، شاخص‌ های سلامت در جامعه افزایش یابد.
 
گفتنی است: در پایان این آیین از پزشک نمونه، داروخانه نمونه، بیمه شده نمونه ، کارمند نمونه، دفتر پیشخوان نمونه تجلیل بعمل آمد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

بیمه سلامت
Iran, Islamic Republic of
این چه بیمه ای است که هزینه های بیمارستانی بیماران را به موقع پرداخت نمی کند.. ویا ماه ها طول می کشد..!!!!!
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
این همون بیمه ای است که از لحاظ پرداختی از همه ی بیمه ها جلوتر هست...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1