تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۴۳
کد مطلب : ۴۱۳۷۰۸
بازدید سرزده مدیر کل بازرسی از شبکه بهداشت کهگیلویه

دهدشت؛ شهری زیر آب که مردمش احساس خفگی می کنند!

۰
کبنا ؛مدیر کل بازرسی استانداری کهگیلویه وبویراحمد روز دوشنبه (15 مهرماه 98)به صورت سرزده از شبکه بهداشت کهگیلویه بازدید و با طیب زادگان دیدار و گفتگو کرد.
محمود مومن نسب،مدیرکل بازرسی استانداری در این بازدید خطاب به رئیس شبکه بهداشت کهگیلویه اظهار کرد:جایگاه حوزه بهداشت و درمان حتی بالاتر از بحث مسائل امنیتی،سیاسی و آموزش و پرورش است چرا که این حوزه راه حل های مناسب تری را برای چگونگی زنده ماندن انسان ها جایگزین می کنند و کار پدافند غیر عاملی انجام می دهند.
محمود مومن نسب با بیان اینکه امروز باید بتوانیم پوشش های امنیتی را در بخش های مختلف افزایش دهیم تصریح کرد:اگر ما وقتی وارد بیمارستان شویم تا مدیریت بیمارستان شما،رویکرد بیمارستان شما  و بخش های  بیمارستانی شما با وجود امکانات  محدود متفاوت است، این یک امتیا ز است برای ما که که به هر حال اینجا یک مدیریت خوبی استوار است.
مومن نسب با اشاره به اینکه مدیریت شما در این مدت کوتاه حضورتان خوب بود و نارضایتی خاصی تا الان مشاهده نکردیم تصریح کرد: ولی کاستی ها همیشه هست و انتظار داریم دوستان شما در حوزه بهداشت مسائل و مشکلات را برای شما توجیه نکنند.
وی ادامه داد:در شهر دهدشت یک تمدن،عظمت و جایگاهی داشتیم،الان واقعا هم در ورودی های شهر که توجه کردم،وضعیت خود شهر را که دیدم واقعا نیاز است که به این شهر کمک شود،ادم احساس می کند این شهر زیر آب دارد شنا می کند،احساس خفگی می کند با این وضعیتی که در این شهر وجود دارد.
این مسئول افزود:مدیران خوبی این شهر دارد که باید دست به دست هم بدهند تا این شهر را متحول کنند،نیاز به همت و تلاش همه مدیران داردمخصوصا رسالت شما در راستای ارتقای بهداشت و سلامت و امنیت شهرستان بسیار بالا است.
مومن نسب خطاب به طیب زادگان گفت:باید مامورین بهداشتی و سلامتی را بیشتر بسیج کنید، جلساتی با اینها داشته باشید و گزارش نتیجه محور از اینها بخواهید چون صرفا کار شما،تخت بیمارستان و محیط اورژانس تنها نیست شما در مسائل اجتماعی بسیار وظایف سنگینی دارید.
وی عنوان کرد: پیرامون داروهای خاص بررسی که داشتم ،شما فقط یک داروخانه دولتی داروهای خاص دارید ،خدمات هم خوب بود و موارد نقص کم داشت.
مومن نسب به پخت غذای بیمارستان اشاره کرد و گفت:پیمانکاری که این مسئولیت را برعهده دارد،حتما دقت شود  که غذایی که تهیه می کند سالم باشد و عوامل شما بر پخت تا مرحله توزیع نظارت داشته باشند.  
طیب زادگان،رئیس شبکه بهداشت کهگیلویه نیز بازرسی را امری مهم و ضروری دانست و گفت :ممکن است مشکلاتی که از دید ما پنهان شده را بازرس یاداور شود که جای خوشحالی است.  
طیب زادگان با اشاره به اینکه بهداشت ودرمان مشکلات زیاد دارد به خصوص در بدهکاری ها هم دربیمارستان،هم حوزه مرکز بهداشت بیان کرد:سعی کردیم در پرداخت مطالبات نظم و ترتیب داشته باشیم،اولویت بندی کنیم که دارو،تجهیزات پزشکی،مطالبات پزشکان و پرسنل جز اولویت است.
 وی برخی مشکلات داروخانه ها را در سراسر کشور مشترک دانست و عنوان کرد:با این حال همیشه سعی می کنیم خدمت به موقع ارائه شود علی رغم اینکه مشکلات هست ولی سعی می کنیم خدمت رسانی متوقف نشود.
رئیس شبکه بهداشت کهگیلویه ادامه داد:خودمان نیز به غذا اعتراض داریم و دو بار به پیمانکار تذکر دادیم که این موضوع  سامان دهی می شود.
طیب زادگان افزود:با این شعار روی کار امدم که قوم گرا نیستم،گرایش سیاسی خود را دارم ولی سیاست را در کار و خدمت رسانی به مردم دخیل نمی کنم،هدفم به کارگیری نیروهای توانمند وهم سو است.
وی ادامه داد:در حوزه مسائل بهداشتی شاخص ها را واقعی کردیم،آمارها را تجزیه تحلیل کردیم،نقاط ضعف در هر حوزه ای که باشد برنامه عملیاتی تهیه میشود و میدانی پایش می شود،پایش ها باید واقعی باشد نظارت ها باید محیطی باشند.
طیب زادگان در پایان گفت:بازدید سر زده از مراکز درمانی در دستور کارم است و در این بازدیدها به موارد و اعتراضات مردم هم دقت میکنم و بررسی می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

مهقلی
Iran, Islamic Republic of
مومن نسب کییه ده
جمنتا
Iran, Islamic Republic of
مدیر بازرسی که تو باشی دهدشت هم باید زیر اب خفه بشه. اصلا ته نشین بشه.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1