تاریخ انتشار
شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۵
کد مطلب : ۴۱۳۵۳۰
کبنا گزارش می‌دهد

نشست بررسی مسائل صنعت آب و برق کهگیلویه و بویراحمد با حضور وزیر نیرو / جلسه بدون قرائت قرآن و سرود جمهوری اسلامی آغاز شد / تصاویر اختصاصی کبنانیوز

۰
کبنا ؛نشست بررسی مسائل صنعت آب و برق استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور وزیر نیرو در سالن ساختمان دولت برگزار شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، عصر امروز (شنبه 13 مهر ماه 98) نشست بررسی مسائل صنعت آب و برق استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور وزیر نیرو برگزار شد.
حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه با بیان اینکه در جریان سفر وزیر نیرو 47 پروژه افتتاح و کلنگ زنی شد، اظهار کرد: 70 پروژه هم در دست اجرا داریم که همه اینها در حوزه آب و برق است.
وی استقبال مردم را فوق العاده دانست و گفت: استقبال مردم با لباس‌های محلی، تفنگ و آداب و رسوم سنتی بسیار جالب بود. و در واقع نشان دهنده حضور پرشور مردم همگام با مسئولان است.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد سفر وزیر نیرو را ارزشمند خواند و گفت: این سفر با این حجم برنامه برای ما درس است که صمیمانه از وزیر محترم و سایر مسئولان وزارتخانه تشکر می‌کنم.
وی به پروژه تنگ سرخ گریزی زد و گفت: انتظار همکاری از نمایندگان مجلس و مسئولان وزارتخانه را داریم که برای پیشرفت و توسعه این پروژه کمک کار ما باشند.
رضا اردکانیان وزیر نیرو در این نشست، اظهار کرد: کارهای خوبی در استان کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفته است که این نشانه همدلی و وحدت بین مسئولان و نمایندگان مجلس است. در واقع هر سه نماینده شما افراد پیگیر هستند. و ما از همدلی و وحدت بین آنها بهره می‌بریم.
بنابر این گزارش، این جلسه بدون قرائت آیاتی از قرآن کریم و سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد که قطعاً استاندار کهگیلویه و بویراحمد باید به برگزار کنندگان این جلسه تذکر لازم را بدهد.
همچنین این جلسه که قرار بود ساعت 16 عصر برگزار شود، با یک ساعت تأخیر برگزار شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
باید به حال این نامسئولان تاسف خورد .
الف
Iran, Islamic Republic of
این جلسات نفس مصنوعی به نمایندگان فعلی است چون در حال موت هستن روزهای آخرشونه
قلی
Iran, Islamic Republic of
گپ درمانی مستمر تا سوم اسفند +انتصاب دوستان واقارب+ کلنگ زنی بدون اعتبار+شرکت در فاتحه خوانی ها+ وعده ایجاد دهستان بخش وشهرستان + وعده پست واستخدام بعله بعله بعله ببلی ببه ببلی ببه 😅😅😅😅
کارگر
Iran, Islamic Republic of
با سلام:
سفر وزیر چه سودی به حال ما کارگران دارد. وقتی ما کارگران شرکت آب منطقه ایی در سخت ترین شرایط اقتصادی مملکت با کمترین میزان حقوق و نگرفتن 3ماه حقوق و باقی معوقات گذشته در ابتدای مهر که فرزندانمون به مدرسه میرن، پول برای خرید نان هم نداریم و باید مثل گدا دستمون جلوی سایرین دراز باشه و داودی مهر الکی دستگاه نمونه بشه و لوح بگیره
محمد
Iran, Islamic Republic of
کبنا وجدانا برای هر عکس چقد میگیری؟ چرا این همه عکس از افراد خاص با آمادگی قبلی؟!!! و چرا از دیگران حتی یه عکس دست چندم ده نفری هم نمیگذارید؟!!! متاسفم براتون!!!!!
باوی
Iran, Islamic Republic of
برادر خوش خیالی ها. فکر میکنی قرآن یا سرود برای دست انرکاران و نماینده اهمیتی داره؟
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
با سلام
در این جلسه وزیر نیرو در حضور تمامی مسیولین،عملکرد مدیر عامل شرکت برق رو زیر سوال برد و حتی اجازه صحبت بهش نداد. از این بالاتر؟؟؟؟؟
خب اگر وزیر عملکرد ایشان را قبول ندارند چرا نماینده ها اجازه نمیدن کس دیگه ای رو جایگزین کنن؟ چرا با این کارها به استان و مردم ظلم میکنن؟ همین کارها و انتصابات قومی باعث پسرفت این استان شده.
Iran, Islamic Republic of
په نوروز ای عکس چنه و وزیر گروهتی! نیتره دستشم راس کنه!؟
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1