تاریخ انتشار
پنجشنبه ۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۵
کد مطلب : ۴۱۳۱۷۷
در گفت و گو با کبنا مطرح شد

پایانی بر گردن کلفتی ها؛نصب کوره لاشه سوز در طرح های پرورش ماهی موگرمون لنده

۲
کبنا ؛رئیس محیط زیست کهگیلویه و لنده در گفت و گو با کبنا در خصوص تخلف طرح های پرورش ماهی اطراف رودخانه موگرمون لنده گفت:با پیگیری و رصد های مداوم رئیس دادگستری لنده و محیط زیست به ویژه در طی یک ماه اخیر،طرح های پرورش ماهی ملزم به نصب دستگاه کوره لاشه سوز برای معدوم سازی ماهی های تلف شده در طول دوره رشد شدند.
 عزیزی افزود:به همراه سعادتیان،رئییس دادگستری لنده از این طرح های پرورش ماهی بازدید میدانی نیز به عمل آمد که کوره لاشه سوز نصب کرده اند.
وی گفت:متصدیان پرورش ماهی ملزم شدند لاشه ماهی های تلف شده طرح های خود را در این کوره ها بسوزانند و خاکستر باقیمانده که بسیار ناچیز است نیز دفن شود.
پیشتر کبنا گزارشی از فاجعه زیست محیطی در رودخانه موگرمون لنده داده بود که متصدیان پرورش ماهی با گردن کلفتی هرچه تمام و در سایه سکوت مسوولان،ماهی های تلف شده طرح های خود را به رودخانه می ریختند!(کلیک کنید)
بوی متعفن ماهی‌های مرده برای گردشگران غیر قابل تحمل شده بود، اعتراضات کشاورزانی که از این آب استفاده می‌کنند هم بلند بود.
گفته میشد مردم بارها به مسوولان مراجعه کردند و پیگیری‌های آنها در خصوص مبارزه با این فاجعه زیست محیطی ره به جایی نبرده است.
رئیس محیط زیست کهگیلویه و لنده نیز در گفت و گو با کبنا گفته بود:متاسفانه بقیه ادارات متولی سلامت در شهرستان لنده اعم از دامپزشکی، شبکه بهداشت و امور آب و .... پای کار با من نیستند و یک تنه دارم مقابله به مثل می‌کنم واقعت را به شما می گویم.»
عزیزی گفته بود: «بنده یک تنه، یک ماه پیش مسوولان سه طرح ماهی را به جرم آلودگی آب رودخانه، دفع غیر اصولی پسماندها که ماهی‌های تلف شده هستند و باعث ایجاد بو متعفن رودخانه می‌شود، وجود معارض در آن منطقه کشاورزهایی که از آن قسمت استفاده می‌کند، گردشگرانی که بوی متعفن ماهی مرده و لاشه نمی‌گذارد کسی آنجا بماند شکایت کردم».


 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
واقعا درود خدا بر این انسان مومن و خدا ترس ومردمی جناب سعادتیان واقعا اینچنین انسانهای امروز در جامه کم هستند که هم قاضی باشند وهم اصلاح گر درود براشفت وانسانیت که خصلت جناب سعادتیان بود
علی حقوردی
Iran, Islamic Republic of
کافر همه را به کیش خود پندارد،تولید کنندگاه گردن کلفت نیستند بلکه زیر چرخهای مدیریت مدیران نالایق خرد شده و توان تجهیز تولیدی خود را ندارن،اگر واقعا هدف تجهیز مرغداری ها به لاشه سوز بود راههای بسیاری میتوان شمرد منجمله با اختصاص تسهیلات با درصد پایین که تولید کننده محتم توان باز ورداخت داشته باشد،گردن کلفت به تولید کننده بدبخت نمیچسبد،گردن کلفت برازنده خود این مسئولین هست.
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1