تاریخ انتشار
شنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۰۱
کد مطلب : ۴۱۲۹۵۵
ماجرای تعطیلی و قفل نماینده بر درب مرکز «ام آر آی» گچساران؛

رابطه شکر آبی «تاجگردون» و صیدی

۸
۰
کبنا ؛مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران در نشست با اصحاب رسانه این شهرستان به تشریح عملکردش در 14 ماه گذشته  در شبکه بهداشت و درمان گچساران پرداخت.
  در این نشست رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران با بیان اینکه بیش از 14 ماه از حضورش در شبکه بهداشت و درمان گچساران می‌گذرد، اظهار کرد:در این مدت سعی ام بر این بود که روابط صمیمانه و دوستانه ای با معاونین و پرسنل شبکه برقرار کنیم.
  سهراب صیدی افزود: هدف اصلی ما  در شبکه بهداشت و درمان رعایت و اجرای قانون و دستورالعمل های بهداشتی و همچنین صرفه جویی در همه موارد، ارتباط بیشتر با برون بخشی(ادارات)، جلوگیری از جذب نیروی مازاد و....بوده است..
 ایجاد ارتباط در بین بخش‌های شبکه بهداشت و درمان
  صیدی بیان کرد: علاوه برایجاد ارتباط در بین بخش‌های شبکه بهداشت و درمان سعی برآن شد که با بخش‌های برون بخشی و دستگاه‌های دیگر در زمینه مسائل درمانی و بهداشتی ارتباط برقرار شود.
 رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران عنوان کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی، انجام پایش، بازرسی از واحدهای صنفی، برگزاری سمینار سلامت برای دانش آموزان و دانشجویان، حضور پزشک و دندان پزشکان در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته از جمله برنامه‌های اجرا شده است.
 مشارکت 90درصدی جامعه هدف گچساران در طرح ملی سنجش فشارخون
  صیدی با بیان اینکه 3 هزار نفر در زمینه سلامت آموزش یافته‌اند، گفت: در طرح ملی سنجش فشار خون بیش از 90درصد از شهروندان در این طرح شرکت داشته‌اند.
  وی تصریح کرد: براساس شاخص تعیین شده از سوی وزارت بهداشت، در هر استان ۵۰ درصد جمعیت بایستی تحت کنترل فشار خون قرار بگیرند که این مهم در گچساران بیش از این میزان تحقق یافته است.
 انتشار100 خبر از سوی روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان
صیدی با اشاره به اینکه در این مدت قریب بر 100 خبر از سوی روابط عمومی منتشر شده است، ابراز کرد:برگزاری اردوهای سیاحتی و زیارتی،  اعزام 20 مورد تیم پزشکی به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته و برگزاری نشست‌های شورای سلامت از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این مدت است.
 ثبت 10مورد تخلف  در داروخانه‌ها
  وی با اشاره به اینکه تاکنون 30مورد حواله دارو در بین داروخانه‌های شهرستان توزیع شده است، ابراز کرد: در این مدت  10 مورد تخلف گران‌فروشی دارو و پنج مورد تخلف آرایشی و بهداشتی پیگیری شد.
 معدوم سازی 750کیلوگرم داروهای تاریخ گذشته و لوازم آرایشی و  بهداشتی
 صیدی با بیان اینکه 30مورد گشت‌های نامحسوس از مراکزبهداشتی و دارویی انجام گرفته است، افزود: تا کنون 750 کیلوگرم  اقلام غیربهداشتی و قاچاق داروهای تاریخ گذشته و لوازم آرایشی و  بهداشتی در سطح شهر کشف و معدوم سازی شد.
 معدوم سازی 30تن موادغذایی فاسد
 رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران با بیان اینکه ۳۰ تن مواد غذایی فاسد، تاریخ گذشته و فاقد نشان استاندارد در این شهرستان کشف و معدوم سازی شد، گفت:  این میزان مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته از تیرماه سال گذشته تاکنون در اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی، گشت های مشترک و مستقل ماه رمضان و همچنین بازرسی های روزانه ماموران بهداشت محیط از مراکز تهیه و توزیع شهر گچساران کشف شده بود.
 انجام12 هزار مورد بازرسی از امکان تهیه و توزیع موادغذایی، بهداشتی و آرایشی، نانوایی‌ها و اماکن صنفی
 وی با اشاره به اینکه در این مدت  ۱۲هزار مورد بازرسی بهداشتی از مکان‌های تهیه و توزیع مواد غذایی، بهداشتی و آرایشی، نانوایی‌ها و اماکن صنفی مرتبط به بهداشت عمومی این شهرستان از اواخر تیرماه سال گذشته تاکنون انجام گرفته است، افزود: ۷۰مورد از مکان‌های بازرسی شده  در این مدت توسط کارشناسان بهداشت محیط پلمب شد.
  صیدی با بیان اینکه   11 هزار مورد سنجش در این مدت صورت گرفته است، عنوان کرد:  از تیرماه سال گذشته تاکنون 12 هزار و ۲۷۰ نوبت کلرسنجی و نمونه برداری  از آب شرب گچساران انجام شده است.
 انجام30هزار مورد کلرسنجی
 رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران بیان کرد: همچنین در این مدت 30هزار مورد کلرسنجی صورت گرفته است.
 وی اذغان کرد: به‌منظور حفظ سلامت شهروندان، پایش و نظارت مستمر بر تأسیسات آب آشامیدنی (مخازن ذخیره و دستگاه کلرزن) شبکه توزیع و ایستگاه‌های تصفیه آب در سطح شهر و روستاهای شهرستان گچساران به‌صورت شبانه روزی از سوی بازرسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان انجام می‌شود.
 تعطیلی 6 مرکز خدمات زیبایی و لیزر پوست
 صیدی در ادامه به تعطیلی 6 مرکز خدمات زیبایی و لیزر پوست اشاره کرد و افزود: همچنین در این مدت 2 مطب مامایی  به دلیل فعالیت غیرمجاز تعطیل  و هفت مطب دیگر به دلیل عدم رعایت تعرفه جریمه شدند.
  فعالیت 205 پزشک در گچساران
 رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران  تعداد کل پزشکان عمومی، متخصص،دندانپزشک و داروساز شهرستان گچساران را ۲۰۵ نفر عنوان کرد و گفت: ۶۴ نفر از این تعداد پزشک متخصص،  ۶۹ نفر پزشک عمومی،۵۵نفر دندانپزشک و بقیه داروساز هستند.
 وی با بیان اینکه قریب بر ۵۵ درصد پزشکان متخصص گچساران  دارای مطب در شهر دوگنبدان هستند، ابراز کرد:  تعداد پزشکان عمومی شهرستان گچساران ۶۹نفر که ۵۵نفر آنان  معادل 80 درصد مطب ندارند.
  فعالیت 17 داروخانه در گچساران
 صیدی با اشاره به اینکه ۱۷ داروخانه در گچساران مجوز فعالیت دارند، اظهار کرد:  از این تعداد داروخانه ها 3مورد شبانه روزی و در سه شیف کاری صبح و عصر و شب به طور مستمر خدمات ارائه می‌دهند.
  شناسایی 200 بیمار خاص در شهرستان
 رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران  به شناسایی ۲۰۰ بیمار خاص در شهرستان گچساران اشاره کرد و گفت:  ازخرداد سال گذشته تاکنون 100 میلیون تومان تخفیف  به برای تامین داروهای خاص پرداخت شده است.
 صیدی افزود: معاینه و مشاوره‌های تخصصی، تامین دارو‌های تخصصی، انجام آزمایشات و خدمات تصویر برداری مشخص شده، خدمات توان‌بخشی، تزریق خون و فاکتور‌های انعقادی خونی از خدمات مورد حمایت بیماران خاص است که به صورت رایگان در مراکز درمانی شهرستان ارائه می‌شود.
 وی خاطرنشان کرد: تالاسمی، بیماری‌های کلیوی دیالیزی، هموفیلی، ام اس و ای بی از جمله بیماری های خاص هستند.
  بهره‌برداری از بیمارستان 148 تخت خوابی نرگسی تا پایان سال
 رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران به بهره‌برداری از بیمارستان 148 تخت خوابی نرگسی این شهرستان اشاره کرد و گفت: تا کنون این پروژه 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با تامین اعتبار تجهیزات این پروژه تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.
  فعالیت چهار مرکز خدمات جامع سلامت در روستاها
 صیدی در ادامه با اشاره به اینکه چهار مرکز خدمات جامع سلامت و 27 خانه بهداشت در سطح روستاهای این شهرستان خدمات درمانی ارائه می‌دهند، گفت: 28 هزار و 888 نفر از جمعیت روستایی این شهرستان تحت پوشش بیمه هستند.
  وی بیان کرد: هفت پزشک متخصص در مراکز بهداشتی و درمانی روستایی خدمات ارائه می‌دهند.
 رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران عنوان کرد: در 6 ماه گذشته 570مورد آزمایش  در مرکز پیشرفته ام.آر.آی گچساران صورت گرفته است.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گچساران در خصوص ماجرای تعطیلی و قفل کردن درب مرکز ام آر آی گچساران توسط نماینده شهرستان های گچساران و باشت و اینکه این موضوع باعث کدورت و بقولی شکرآب شدن رابطه شما با تاجگردون شده است؟ عنوان کرد: دستگاه ام آر آی هر ماه نیاز به تزریق گاز هلیوم دارذ بطوریکه برای ترزیق گاز عملا باید دستگاه از مدار و سرویس دهی خارج شود تا تزریق گاز انجام شود.
سهراب صیدی تصریح کرد: با توجه به تحریم ها هم گاز دستگاه گران شده است و همچنین گاز این دستگاه به سختی تهیه می شود.
وی گفت: بحث کدورت و شکرآب شدن رابطه بنده با نماینده دلسوز و سختکوش شهرستان صحت ندارد و کاملا کذب است و مرکز ام آر آی گچساران با پیگیری های انجام شده در مهرماه آماده خدمات دهی به همشهریان عزیز خواهد شد.
  • تصاویر نشست خبری مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران با اصحاب رسانه

    تصاویر نشست خبری مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران با اصحاب رسانه

نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
ابی هم ازت گرم نمیشه. همش حرف حرف حرف. ببین کیا دور و برت نشستن خخخخخخخخخخخخخخ
Iran, Islamic Republic of
خدا قوت. خوب این کارها در زمان دکتر حافظ قران ولی با گستردگی بیشتر هم انجام می شد. بساط این تعطیلی ها و قفل و ............ را هم نداشتیم.
Iran, Islamic Republic of
نمی توانستید یک عنوان بهتری انتخاب کنبد؟؟؟؟؟؟؟
حبیب وشکویی گچساران
Iran, Islamic Republic of
دکتر صیدی از پزشکان خوشنام وخیر شهرستان واستان میباشد که در رشته تخصصی خود بسیار حاذق و توانمند است. در زمان مدیریت ایشان بخش بهداشت و درمان شهرستان سروسامان گرفته،انشااله که تمامی مدیران شهرستان بر اساس لیاقت و شایستگی انتخاب شوند ومشکلات مردم را حل کنند.
درود بر دکتر صیدی چرا با حافظ قران مقایسه میکنی/ هرچه نماینده میگفت بدون اون اب نمیخورد هیچ کاری هم نکرد وکاش زودتر رفته بود
شبکه
Iran, Islamic Republic of
/که یه بچه متولد68غیربومی نه خوش نام رو یه جای مهم شبکه که درمانه میذاره معلوم کلاش پس معرکست و مدیریتش چطوره
حسین
Iran, Islamic Republic of
تنها کاری که خوب انجام داد ، جمع آوری طایفه بامی شیخی در ستاد شبکه بود !!
آقای علینژاد رو از بیمارستان ، آقای رضاپور رو از مرکز 2 ، محمد امیان از مرکز 1 و .... !!!!
اینهایی که بعنوان عملکرد ذکر کرده ، کارهای روتین و تکراری اداره شبکه بهداشت و درمان هست که در زمان ایشون ، کمترین میزان رو داشته !!!!
در پاسخ به پیام حسین شما که نمیدانم از کجا میسوزید ولی خدایی تنها کسانی که توی این اداره کار میکنند هم اینهای هستند که نام بردید
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1