تاریخ انتشار
پنجشنبه ۷ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۲۹
کد مطلب : ۴۱۲۲۶۰
با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر دوگنبدان و جمعی از مسئولان استان انجام گرفت

افتتاح و کلنگ‌زنی 8 پروژه عمرانی شهرداری دوگنبدان / تصاویر

۰
کبنا ؛شهردار دوگنبدان گفت: همزمان با هفته دولت هشت پروژه از پروژه های شهرداری دوگنبدان با اعتباری به میزان 314 میلیارد ریال به بهره برداری و کلنگ زنی شد.
به گزارش کبنا از دوگنبدان، همزمان با  هفته دولت و با حضور مسئولان ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مردم گچساران و روسای ادارات  این شهرستان هشت پروژه از پروژه های شهرداری دوگنبدان  افتتاح و کلنگ زنی شد.
در این آیین مسعود ظفری با بیان اینکه هشت پروژه عمران شهری به نمایندگی از 14 پروژه شهری  به ارزش ریالی314 میلیارد ریال به بهره برداری و کلنگ زنی شدند، اظهار کرد: از مجموع این تعداد پنج پروژه افتتاح و 3 پروژه کلنگ‌زنی شد.
شهردار دوگنبدان با اشاره به اعتبارات  تخصیص داده شده برای پروژه‌ها گفت: از مجموع 314 میلیارد ریال،مبلغ ۸۴میلیارد ریال از اعتبارات عمرانی استانی و  230میلیارد ریال از درآمد داخلی شهرداری تامین اعتبار شدند.
وی به پروژه‌های افتتاحیه شهرداری دوگنبدان اشاره کرد و افزود: افتتاح فاز اول بلوار اندیشه به طول  ۲/۲ کیلومتر و  عرض۲۶ متر مربع با اعتباری به میزان 40 میلیارد ریال افتتاح شد.
ظفری به محل تامین اعتبار اشاره کرد وگفت: مبلغ ۳۰ میلیارد ریال هزینه مخلوط ریزی، زیرسازی، بیس ریزی و اجرای آسفالت، جدولگذاری،کف پوش از محل درآمد داخلی و ۱۰میلیارد ریال تامین قیر بوده است.
شهردار دوگنبدان خاطرنشان کرد: کاهش ترافیک بلوار ولی عصر، ایجاد دسترسی پلاک‌های مسکونی ضلع جنوبی کوی کارکنان دولت،  ایجاد رضایت شهروندان و بهبود وضعیت معبر و ارزش افزوده پلاک های مسکونی و توسعه شبکه کمربندی شهری از اهداف اجرایی این طرح است.
وی در ادامه به  افتتاح مرکز مانیتورینگ دوربین‌های مداربسته و پایش تصویری شهر دوگنبدان اشاره کرد و گفت: فاز اول این طرح با اعتباری به میزان 32 میلیارد ریال  از محل اعتبارات عمرانی استانی به بهره برداری رسید.
ظفری ابراز کرد: در این طرح جانمایی ۱۴ دوربین در هفت نقطه در سطح شهر  در 11 کیلومتر در قالب دوربین های سرعت سنج و کنترلی نظارتی صورت گرفته است.
 شهردار دوگنبدان با بیان اینکه  آغاز عملیات اجرایی فاز دوم مرکز مانیتورینگ با 20 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات استانی اجرایی می‌شود،  اذعان کرد: کنترل ترافیک،کاهش خطر تصادف، بهبود عبور و مرور و جلوگیری از حرکات مارپیچ رانندگان، ثبت تخلفات جاده ای و کنترل بر روان بودن ترافیک شهری و بین شهری و  موارد امنیتی، ثبت پلاک اتومبیل ها  از اهداف این طرح است.
وی در ادامه به افتتاح بلوار آفتابگردان به طول یک کیلومتر اشاره کرد و افزود:  مبلغ ۱۷ میلیارد ریال که از این میزان 13 میلیارد از محل درآمد داخلی شهرداری و چهار میلیارد ریال تامین قیر رایگان بوده است.
ظفری اذعان کرد: ایجاد دسترسی ضلع جنوبی کوی کارکنان دولت به مرکز شهر، خروج پلاکهای مسکونی تپه آفتابگردان از بن بست ارتباطی، بهبهود وضعیت عبور و مرور در حمل و نقل شهری و ایجاده پیاده راه و سواره راه ایمن و مناسب از اهداف اجرایی این طرح بوده است.
 شهردار دوگنبدان به افتتاح  پارک محله‌ای کوی هدایت  اشاره و اظهار کرد:  مساحت  این طرح 3هزار متر مربع و با اعتباری به مبلغ ۳ میلیارد ریال که یک میلیارد ریال از محل درآمد داخلی شهرداری و ۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی استانی  امروز به بهره‌برداری رسید.
 ظفری در ادامه به  افتتاح  بلوار فردوسی به طول ۳/۲ کیلومتر و عرض  ۴۵ متر مربع اشاره کرد و گفت:  این پروژه با اعتباری به میزان 60 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.
وی ادامه داد: در این طرح  ۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی (یک میلیارد ریال تامین قیر اهدایی توسط نماینده ) و ۳میلیارد اعتبارات عمرانی استانی تامین اعتبار شده است.
ظفری بیان کرد:ایجاد فضای پیاده روی ،ایجاد فضای مطلوب و کیفیت محیط شهری،توسعه شبکه ارتباطی جمع و پخش کننده و بستر مناسب جهت ورزش و سلامت خانواده‌ها از اهداف این طرح است.
ظفری در ادامه به پروژه‌هایی که به مناسبت هفته دولت کلنگ زنی شده اشاره کرد و گفت:  کلنگ زنی بلوار شهید جلیل پور  به طول  ۲/۷ کیلومتر و  عرض  ۴۵متر با اعتباری به میزان  ۶۷/۵میلیارد ریال کلنگ زنی شد.
شهردار دوگنبدان با بیان اینکه محل تامین  اعتبارات از درآمد داخلی شهرداری است، عنوان کرد:کاهش بار ترافیک چهار راه نماز، توزیع بار ترافیکی و کاهش خطر تصادف، بهبود عبور و مرور، ایجاد بستر توسعه مدیریت شهری و کاهش زمان امداد رسانی در مواقع بحران از جمله اهداف این طرح خواهد بود.
وی در ادامه به کلنگ زنی بازارچه کوی سادات  اشاره کرد و گفت:  احدا ث ۴۲ واحد تجاری محله ای با اعتباری به مبلغ 2 میلیارد ریال  از دیگر پروژه‌های کلنگ‌زنی بود.
شهردار دوگنبدان با اشاره به اینکه  محل اعتبار این پروژه از محل درآمد داخلی است، ابراز کرد: خدمات رسانی بهتر به کوی سادات و اسلام آباد، ایجاد رقابت در توزیع کالاهای اساسی، تشویق ساکنین به تولید صنایع دستی، ایجاد اشتغال و ایجاد محیط مطلوب و کاهش میزان بناهای ناکارآمد و آسیب پذیر از اهداف اجرایی این طرح در محله سادات دوگنبدان است.
ظفری به کلنگ‌زنی فاز دوم بلوار اندیشه اشاره و خاطرنشان کرد: فاز ۲ بلوار اندیشه به  طول  ۲ کیلومتر و  عرض  ۲۴ متر است، افزود:  این پروژه با اعتباری به میزان 50  میلیارد ریال کلنگ‌زنی شد.
ظفری با بیان اینکه محل تامین این پروژه از درآمد داخلی است، خاطرنشان کرد:  توزیع بار ترافیکی،کاهش بار ترافیکی بلوار وایعصر (عج)، تقویت بهسازی و نوسازی بافت ناکارآمد، کاهش خطر تصادف و  اتصال کوی کارکنان به بافت فرسوده از اهداف این طرح است.
نام شما

آدرس ايميل شما

سلام بر شهردار دلسوز و توانمند وفعال در عرصه سازندگی
Iran, Islamic Republic of
خسته نباشید شهردار توانمند پاکدست و مردمی دکتر ظفری خدا قوت
گچساران
Iran, Islamic Republic of
واقعا. اخه ترمیم اسفالت بلوار گلستان یاضلع جنوبی کارکنان افتتاح کردن داره زمان زینل زاده کل شهرو روکش اسفالت زدن ی بارم نشد بگن واسه افتتاح روکش اسفالت ی خیابون رفتن
Iran, Islamic Republic of
آخ چه پروژهای بزرگی
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1