تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۰۴
کد مطلب : ۴۱۰۲۴۷
کارگران سد چم شیر همچنان پیگیر مطالبات‌شان هستند؛

نامه‌نگاری دو باره تاجگردون برای حقوق کارگران سد چم شیر / آیا صدای اعتراض کارگران شنیده می‌شود؟

۰
کبنا ؛کارگران نیروگاه سد چم‌شیر روز یکشنبه طی نامه‌ای از نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی خواسته‌اند تا با اقدامی تاثیرگذار به احقاق حقوق از دست‌رفته شان پرداخته و آنها را از وضعیت سختی که به دلیل عدم پرداخت حقوق یکسالشان درگیر آن هستند، نجات دهد.
کارگران سد چمشیر طی 12 ماه گذشته بارها صدای اعتراض و مطالبه خواهی خود را به گوش مسئولان رسانده‌اند و اخیراً در روز یکشنبه 19 خردادماه برای پرداخت معوقات خود در فرمانداری شهرستان گچساران تجمع کردند.
پس از این غلامرضا تاجگردون نماینده شهرستان‌های گچساران و باشت در نامه‌ای به وزیر نیرو نسبت به پرداخت نشدن 10ماه حقوق معوق کارگران سد چمشیر واکنش نشان داد.
متن نامه تاجگردون به وزیر نیرو به شرح زیر است:
بسمه تعالی
برادر گرامی جناب دکتر اردکانیان
وزیر محترم نیرو
با سلام و احترام
پیرو مذاکرات قبلی در خصوص وضعیت مالی پرداختی حق الزحمه کارگران زحمتکش سد چمشیر در گچساران باتوجه به تلاش برای رفع مشکلات مالی از طریق شورای اقتصادی، بانک مرکزی و تأمین اجتماعی، علیرغم قولهای اعلامی نه تنها اقدام بایسته نشده بلکه بدلیل بی توجهی، نگرانی کارگران زحمتکش و خانواده‌های محترمشان را فراهم کرده است.
ضمن تذکر مجدد مبنی بر برخورد با عوامل ذیربط خاصه شرکت آب نیرو در بی توجهی به حل مشکل، انتظار حل سریع و فوری مشکل پرداخت حقوق کارگران که قریب به یکسال است حقوق خود را دریافت نکرده‌اند را داشته و ترتیبی اتخاذ نمایید این مشکل تکرار نگردد.
بدیهی است هرگونه بحران و حادثه نامناسب در حوزه انتخابیه ناشی از این نگرانی، مسئولیتش متوجه مسئولین آب نیرو خواهد بود.
غلامرضا تاجگردون
شایان ذکر است مطالعه احداث سد چم شیر در سال ۷۷ از سوی سازمان آب منطقه‌ای فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد آغاز و در سال ۹۰ فاز اول مطالعه آن تکمیل شد.
نیروگاه و سد چم شیر در ۲۵ کیلومتری جنوب شرقی شهر دوگنبدان در استان کهگیلویه و بویراحمد و بر روی رودخانه زهره ساخته می‌شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

کارگری با ۱۴ ماه زندگی بدون حقوق
Iran, Islamic Republic of
تاج گردون فقط شو آف تبلیغاتی دارد. چرا برج یک از پول حق و حقوق کارگران چم شیر که چنان تبلیغاتی براه انداختی چهار پنجم آن پول را به پیمانکاران چم شیر دادی. الان هم قبل انتخابات داری دست و پا میزنی. اگر نصف این زمانی که در جشن های گچساران شرکت کردی و وقتی که صرف مصاحبه های تبلیغاتی میکنی را در تهران باشی و حق و حقوق مردم گچساران و باشت را پیگیری کنی همه چیز خوب میشود. یکم از پروژه گاز بهبهان. که هم کار مداوم هم حقوق ماهانه دارد. .
Iran, Islamic Republic of
اقای تاجگردون شما چرا راه گمراه کردن مردم را میروید از یک طرف با تمام توان به حمایت از خاندان خاتمی که امتیاز و پیمان تعمیر و نگهداری و بهره برداری از سد چم شیر و همه سدهای ایران را بدون هرگونه مناقصه و تشریفاتی بدست اوردند(کل سدهای ایران در اختیار شرکت متعلق به خانواده تابش خواهرزاده خاتمی هستند)می پردازید و از طرف دیگه نامه نگاری برا حمایت از کارگران انجام می دهید.
اصناف
Iran, Islamic Republic of
سلام خدمت نماینده محترم گچساران
جناب آقای تاجگردون شما که ایقدرلطف درحق مردم گچساران دارید ی سری هم به ات. گچساران بزنید.درست نیست خیلی ازصحبت هارااینجاگذاشت آبروریزی بیشترازاین شود.تا کی بی عدالتی وحق خوری.مردم که ازپشت کوه نیامدن.پیش کدام خداشکایت کنیم تابدادمون برسه.حداقل شماکه انتخاب شده مردم هستین بداد مردم برسید.ممنون ازلطف شمابرادربزرگوار
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1