تاریخ انتشار
شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۲۹
کد مطلب : ۴۰۶۸۶۷
در دیدار مدیرکل منابع طبیعی و فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد؛

گشت‌های شبانه منابع طبیعی برای جلوگیری از قاچاق هیزم (+ تصاویر)

۰
کبنا ؛مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد با سردار مهدی انصاری فرماندهی انتطامی استان دیدار کرد.
به گزارش کبنا، در این دیدار سردار انصاری با اشاره به ارتباط تنگاتنگ میان نیروی انتظامی و منابع طبیعی گفت: لازم است هر چند وقت یک بار نشستی میان منابع طبیعی و نیروی انتظامی برای رصد اقدامات صورت گرفته انجام شود.
فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: منابع طبیعی، منابع ملی و سرمایه‌های خدادادی مردم شرایطی دارد که مستلزم همکاری، همدلی و وقت گذاشتن در راستای حمایت و صیانت از این سرمایه عظیم است.
وی ادامه داد: نیروی انتظامی مشغله کاری فراوانی دارد اما علی‌رغم شلوغی کار، آمادگی خود را در مقاطع مختلف با منابع طبیعی اعلام می‌کنم.
وی به ماموریت نیروی انتظامی در مبارزه با قاچاق کالا، مبارزه با مواد مخدر، جلوگیری از سرقت و سایر موارد اشاره کرد و افزود: قبلاً گفتم در این استان پول برای ساز و نقاره است اما برای امنیت مردم پول نیست که امیدواریم سال آینده وضعیت بهتر شود.
در ادامه غلام‌حسین حکمتیان اصل مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد با گرامیداشت دهه فجر و تسلیت ایام فاطمیه (س) گفت: ماموریت این دو حوزه شبیه به هم است که منابع طبیعی در حفاظت انفال و نیروی انتظامی در حفاظت از امنیت مردم تلاش می‌کنند.
وی بیان کرد: هر جایی که نیروی انتظامی در کنار منابع طبیعی حضور داشت احکام به خوبی اجرا شده و جلوی تخلفات گرفته شده است. ضمن اینکه امیدوارم تعامل منابع طبیعی و پلیس در شهرستان‌ها بیش از پیش شود.
این مسوول از راه‌اندازی گشت‌های شبانه برای جلوگیری از قطع درختان خبر داد و گفت: قطع شبانه درختان یک معضل شده است، ماشین‌های شوتی که در گذشته قاچاق کالا را انجام می‌دادند در حال حاضر هیزم جابه‌جا می‌کنند و ما در محور یاسوج-اصفهان یاسوج-شیراز و محور خوزستان این معضل را شاهد هستیم که درختان قطع می‌کنند و ذغال را با قیمت‌های مختلف به فروش می‌رساندند.
حکمتیان یکی ار مشکلات اساسی منابع طبیعی را در دو محور میمند وتنگ سرخ دانست و گفت: به طور مداوم در این محورها هیزم از استان کهگیلویه و بویراحمد به استان فارس جابه‌جا می‌شود که استقرار ایستگاه‌های ایست وبازرسی نیروی انتظامی خبر خوب و اقدامات ارزشمندی است.
حکمتیان در پایان بر تلاش شبانه‌روزی منابع طبیعی برای جلوگیری از زمین‌خواری در اراضی ملی تأکید کرد و گفت: انشاالله نیروی انتظامی در این حوزه هم مثل همیشه کنار منابع طبیعی باشد
 
نام شما

آدرس ايميل شما

احمدی
Iran, Islamic Republic of
جنگل های کوه تیر احمد پراشکفت شبانه توسط افراد سود جو قطع میشوند چه کسی پاسخگو است
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1