تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۴
کد مطلب : ۴۰۵۹۸۲
در بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از پروژه بزرگترین بازار جنوب کشور مطرح شد

آقای استاندار انتظار داریم، فقط حاشیه‌ها را از ما دور کنی / احمدی: مهم قانون است ( + عکس و فیلم )

۰
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد، شهردار یاسوج، مدیرکل دفتر فنی استاندار، رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج و جمعی از مسوولان از پروژه بزرگ بازار سنتی و محلی یاسوج بازدید کردند. علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این بازدید از بخش‌های مختلف این پروژه دیدن کرد.
 به گزارش کبنا، در استان کهگیلویه و بویراحمد سرمایه‌گذاران واقعی کم آمده است که با سرمایه، پول خودش، امکانات خودش، زمین شخصی‌اش اشتغالزایی امنی را برای جوانان، مردان و زنان این دیار رقم زده باشد. هر سرمایه‌گذاری که می‌آید ابتدا باید زمین، آب، برق و گاز را برایش آماده کنی و وام کلانی هم به او بدهی تا با هزاران زحمت برای 10 نفر اشتغال ایجاد کند.
اما سید محمد دلباز سرمایه‌گذار جوان دهدشتی که این روزها سر گرم احداث بزرگترین بازار محلی، سنتی و گردشگری جنوب کشور در یاسوج است تا کاری برای بازار این استان کند، گاهی هم مجبور است که به حواشی ساختگی افرادی که عمداً، آگاهانه و یا ناآگاهانه درست می‌کنند، پاسخ داد.
دلباز سرمایه‌گذار بومی است که سرمایه‌دار شدن را از بار کشی با «گاری» شروع کرد و نه ارث پدری به او رسیده و نه گنجی پیدا کرده، الفبای کار اقتصادی را می‌داند و بدون دریافت ریالی از دولت بیش از 40 نفر را در شرکتی که به نام «آزادگان» به ثبت رسانده به کار گرفته است.
سرمایه‌گذاری که بدون حواشی و سر و صدا در حال ساخت بزرگترین بازار با بهترین سازه‌ها و تجهیزات مدرن است که آن را بر اساس آنچه که مسوولان بر گردن او گذاشته‌اند، جایگزین جمعه بازار فعلی یاسوج یا به قولی همان «حلبی‌آباد» ناامن و آبستن به حادثه نماید.
پروژه بزرگ بازار یاسوج در زمینی به مساحت 17 هزار و 100 متر در حال ساخت است، دلباز سرمایه گذار این پروژه می‌گوید: این پروژه 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تمام تلاش خودمان را می‌کنیم که تا ماه‌های آینده برای خدمات رسانی هر چه بهتر به مردم به بهره‌برداری برسد.
دلباز ادامه داد: پروژه بازار سنتی، محلی و گردشگری یاسوج یکی از فعالترین پروژه‌های مرکز استان است که برای احداث این پروژه از بهترین سازه‌های دنیا استفاده کردیم و از محکمترین بناهای ساخته شده در استان کهگیلویه و بویراحمد است.
سرمایه‌گذار این پروژه گفت: 6500 مترمربع پارکینگ در این پروژه احداث می‌شود که به لحاظ موقعیت پروژه بازار سنتی، محلی و گردشگری یاسوج با مشکل ترافیکی مواجه نیست.
دلباز تصریح کرد: 700 باب مغازه در این پروژه احداث می‌شود، ضمن اینکه مکان‌های تفریحی، آموزشی و گردشگری در این پروژه تدارک دیده می‌شود.

https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000405/nf00405982-1.mp4
 
سید محمد دلباز سرمایه گذار پروژه بزرگ بازار سنتی، محلی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از صحبت‌هایش با قدردانی از شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج، اظهار کرد: آقای مقدم شهردار یاسوج و آقای آشنا رئیس شورا همکاری لازم را با ما دارند، اما بعضی‌ها بی دلیل برای ما حاشیه ایجاد می‌کنند.
دلباز اضافه کرد: حتی دیروز به ما گفته‌اند، باید پروژه را تعطیل کنید، این در حالی است که ما قول داده‌ایم که باید دو ماه دیگر آن را تحویل بدهیم. بر اساس کدام دلیل قانونی می‌خواهند، جلوی کار ما را بگیرند. آقایان می گویند همسایه‌ها ایراد گرفته‌اند.
در ادامه استاندار کهگیلویه و بویراحمد به سرمایه گذار گفت، کی از شما خواسته است که کارتان را تعطیل کنید، دلباز گفت: از شهرداری آمده‌اند و گفته‌اند، شهرداری یاسوج کتباً نامه‌ی زده است که باید کارتان را تعطیل کنید.
سرمایه گذار پروژه بازار بزرگ یاسوج ادامه داد: نقشه این پروژه توسط نظام مهندسی تأیید گردیده و در کمیسیون ماده 5 تصویب شده است، اگر قرار است ما کاری را انجام بدهیم در کمیسیون ماده 5 مصوب کنند و رأی بدهند تا ما هم انجام بدهیم.
دلباز افزود: اگر بدون نظر و رأی کمیسیون ماده 5 کاری انجام بدهیم، تخلف است و ما را جریمه هم می‌کنند.
سرمایه گذار این پروژه بزرگ خطاب به استاندار گفت: از شما انتظار داریم که حاشیه‌ها را از ما دور کنید تا بتوانیم کارمان را به راحتی انجام بدهیم.
علی محمد احمدی بعد از شنیدن صحبت‌های سرمایه گذار پروژه بزرگ یاسوج، گفت: در کارهای بزرگ معمولاً همچنین مسائلی هست. بالاخره اگر الان این معارضه‌ها نیاید، شاید دو ماه دیگر باشد. آنچه مهم است این است که همه ماها در قالب قانون باید کارمان را انجام بدهیم. شما هر مجوزی گرفته‌اید از کمیسیون ماده 5 و یا در ساز و کار دیگری، اگر در چارچوب قانون بوده، حق شما محفوظ است.
وی افزود: تا زمانی یک زمینی خالی است، کسی هیچ کاری ندارد و به مجرد اینکه دولت و یا بخش خصوصی می‌خواهد کاری انجام بدهد سرو کله معارضین پیدا می‌شود و این ادعاها شروع می‌شود. اگر پل بخواهیم، بسازیم همین مسئله است، بیمارستان همین مسئله است، اما آنچه مهم است این است که همه در چارچوب قانون کارش را انجام بدهد و اگر کسی حق دارد باید در چارچوب قانون پیگیری شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه خطاب به شهردار یاسوج گفت: آقای شهردار، حضرتعالی هم کمک کنید.
به گزارش کبنا، همچنین محمود باقری مدیرکل گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد و خانم آذر صفایی‌نیا از این پروژه بازدید کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما

یاسوج
Iran, Islamic Republic of
اذر صفایی، اونجا چه میخاد؟؟ چه ربطی به کار ایشون داره..
Iran, Islamic Republic of
احسنت دلباز
عشایر
Iran, Islamic Republic of
باید دست همیاری و همکاری با این سرمایه گذار جوان را در دستور کار قرار دهید حیف است جوانی با این همه پتانسیل از سزمایه گذاری در استان سرخورده شود دست مریزاد مهندس
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
فایل های مرتبط
1