تاریخ انتشار
شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱
کد مطلب : ۴۰۴۹۹۹
کبنا گزارش می دهد

جلسه کارگروه تنظیم بازار گچساران برگزار شد/ تعیین نرخ جدید فروش شن و ماسه برای کارخانه داران

۰
کبنا ؛جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان گچساران با حضور رضا شریفی رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت گچساران، سید فرزام پورالحسینی نماینده فرماندار، فرود پور عبدی رئیس اتاق اصناف، نمایندگان کارخانه داران شن و ماسه و دیگر اعضای کار گروه تنظیم بازار در سالن اداره صنعت،معدن و تجارت گچساران برگزار شد.
رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت گچساران در این نشست با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: نوسانات قیمت ارز باعث افزایش غیر منطقی  قیمت کالاها در سطح بازار شد.
رضا شریفی افزود:  بخشی ازاین آشفتگی در بازار مربوط به عوامل خارجی و بخش مهمی از ان داخلی بود که موجب افزایش قیمت کالاهای پر مصرف مردم شد.
شریفی عنوان کرد:برای  بازرسی و کنترل و نظارت بر بازار اقدام به راه اندازی دو گشت ویژه مشترک کردیم که از 1688 مورد بازرسی119 تخلف اقتصادی کشف که مبلغ آن 430 میلیون ریال می باشد.
وی تصریح کرد: با مجموع اقدامات انجام شده التهاب بازار از حالت اولیه فروکش کرده که بنوعی شاهد اثبات قیمت هادر بازار و حتی در بعضی از کالا ها افت قیمت(2 تا 10 درصد) داشته ایم.
رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت گچساران در ادامه افزود: درخصوص تهیه لاستیک  برای خودروهای سنگین  و نیمه سنگین با توزیع لاستیک به نرخ دولتی  و اولویت دادن به حمل و نقل عمومی خوشبختانه بخش عمده ای از این معضل حل شد.
شریفی بیان کرد: در بخش گوشت قرمز 36 تن به نرخ مصوب توزیع کردیم و همچنین 34 تن شکر و برنج در آینده نزدیک توزیع خواهیم کرد.
گفتنی است: درپایان اعضای کارگروه تنظیم بازار با بحث و تبادل نظر و بررسی پیشنهادات، فروش  هرتن ماسه شکسته را 15 هزار تومان،ماسه شسته 16 هزار تومان، شن نخودی 11400تومان، شن بادامی 11400 تومان و بیس 13 هزار تومان  در شهرستان گچساران مصوب کردند.
 
 
گزارش: حبیب قلندری
 
نام شما

آدرس ايميل شما

سپهدارعلیزاده
Iran, Islamic Republic of
ضمن عرض سلام وادب خدمت جناب اقای شریفی عرض کنم اول که ۳۴ تن گوشت درگچساران به یک یادوفروشگاه تعلق گرفت وشکر هم به همان قیمتی که دریاسوج عمده میفروشن به مغازدار باهزینه حمل پس همان قیمت بدون از منت مابین مردم توزیع میکنیم ادرس ماهم که سیتی سنتر نبش ۴ جنوبی اما از محمع امورصنفی وبازرگانی خواهش میکنیم توزیع گوشت حق همه بجه های گچساران هست نه فقط یک فروشگاه کمی بیشتر بررسی نمایید وتقسیمات راعادلانه کتید
مهران حسینی
Iran, Islamic Republic of
خبری عزیز کارخونه ها بیش از ۲ماهه که خودشون قیمت ماسهدرا بردن بالا. دیگه چه نیازی به جلسه بوده ؟
لااقل وقتشون را صرف یه کار دیگه میکردن
گچساران
Iran, Islamic Republic of
ببرید بالا بفکر درامد مردم نیستید
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1