تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۸
کد مطلب : ۴۰۴۰۲۴
کبنا گزارش می‌دهد

سفر استاندار کهگیلویه و بویراحمد به چرام / احمدی: اعتبارات را درگیر اختلافات سلیقه‌ای نکنید / (+تصاویر)

۰
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز پنجشنبه 3 آبان ماه 97 در رأس هیئتی به شهرستان چرام سفر کرد. در این سفر عدل هاشمی‌پور نماینده کهگیلویه نیز حضور داشت. همچنین در این سفر بعضی از مدیران ارشد کهگیلویه و بویراحمد از جمله معاون عمرانی استاندار، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت، مدیرعامل شرکت برق احمدی را همراهی می‌کردند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بعد از اینکه مورد استقبال مدیران قرار گرفت از پروژه‌‌های شهرستان (ایستگاه برق، دشت‌های سایه خش‌القچین سفلی، دمدره چرام) بازدید کرد و در آخر در جلسه شورای اداری چرام حضور یافت.
علی‌محمد احمدی در نشست شورای اداری چرام با اشاره به سفر خود چرام بیان کرد: در این سفرها با بررسی مشکلات و بازدید از پروژه‌ها، شیوه خدمت‌رسانی دولت را از زبان مسؤولان شنیدیم و با تشکیل شورای اداری، مصوبات خوبی داشتیم تا بتوانیم فرایند خدمت‌گذاری را به نحو احسن دنبال کنیم.
  استاندار گفت: این موضوع می‌طلبد که همه ما هوشیاری و آگاهی خودمان را حفظ کنیم، دولت نیز مصمم هست در بحث خدمت‌رسانی به مردم به نحوی عمل کند که رضایت مردم در این فرآیند برآورده شود و ما باید نیز تلاش کنیم تا این خدمت‌رسانی دچار اختلال نشود.
 احمدی با تاکید بر این مطلب که فشار متمرکز بر معیشت مردم است و بسیاری از گروه‌های آسیب پذیر سفره‌شان تحت فشار قرار می‌گیرد، گفت: دولت برنامه‌هایی دارد که به زودی این فشار را در حد معقولی کنترل کنند، در کنارش سران سه قوا مصمم هستند که با تصویب قوانین اجرایی فرآیند خدمت‌رسانی به مردم تسریع شود، در این شرایط یک استراتژی منطقی و اصولی این است که ما در کنار هم باشیم.
 نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش بعدی از سخنان خود به مشکلات شهرستان چرام اشاره داشت و ابراز کرد: شهرستان چرام یکی از مناطق کم برخوردار ماست اما در این شرایط سخت به لطف خداوند سرمایه‌گذاری‌های خوبی ایجاد شده چه در حوزه آموزش عالی، راه‌ها، کشاورزی و خدمات شهری اما این کفایت نمی‌کند و ما باید بیشتر تلاش کنیم به خصوص پروژه‌هایی که در دست اجراست در دستور کار قرار دهیم و به نتیجه خوبی برسانیم.
 وی با اشاره به اینکه عمده مشکلات در بحث راه‌هاست که به یاری خداوند با رویکرد جدیدی که در راه و شهرسازی داریم دنبال می‌کنیم تسریع خواهد شد گفت: در بحث پروژه‌های کشاورزی دنبال این هستیم با یک فرصت جدید مسیر جدیدی ایجاد کنیم که یک مسیر خوب باشد.
احمدی اظهار داشت: در حوزه ورزشی نیز با پیگیری‌های نماینده محترم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، اعتبارات خوبی گذاشته‌ایم و در حال حاضر چه از محل منابع ملی، چه اعتبار شاخص‌ها و توازن منطقه‌ای و استانی در همین روزها قریب ۲۸ میلیارد تومان اعتبار به چرام اختصاص می‌دهیم.
احمدی بیان کرد: این اعتبار در بخش‌های مختلف ملی به راه‌های مواصلاتی اختصاص پیدا می‌کند که ختم به این شهرستان است، بخشی هم به پروژه‌هایی مثل آب، اداری و بیمارستانی که در همین راستا حدود ۲ میلیارد تومان برای بیمارستان چرام در هفته آینده تخصیص خواهد شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه خودم بودجه‌ای هستم در خصوص تخصیص بودجه نسبت به سال‌های گذشته گفت: در طول ۱۰ سال گذشته موردی نبوده که تا این وقت از سال بالای ۵۰ درصد تخصیص اعتبارات تملک دارایی داشته باشیم اما با وجود همه مشکلات دولت امسال این برنامه را با اولویت پروژه‌هایی که هم راستا با اقتصاد مقاومتی هستند در دستور کار قرار داد.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: از همه مدیران توقع داریم این اعتبارات را درگیر اختلاف نظرها و اختلاف سلیقه‌های اداری نکنند و اگر مشکلی بین دو دستگاه اجرایی وجود دارد اجازه ندهند باعث فرسایش بهره‌برداری از پروژه شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1