تاریخ انتشار
شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۰۳
کد مطلب : ۴۰۳۸۵۵
کبنا گزارش می‌دهد

تحولی عظیم در حیطه‌ی سلامت کهگیلویه / داوری: استخدام 150 نفر در اورژانس بزرگ دهدشت

۰
کبنا ؛معاون توسعه و مدیریت دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد و رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه از پروژه بزرگترین اورژانس جنوب کشور در دهدشت بازدید کردند.
به گزارش کبنا از دهدشت، امین بابویی سرپرست معاونت توسعه و مدیریت دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد عصر روز جمعه (27 مهرماه 97) از پروژه بزرگترین اورانس جنوب کشور در دهدشت بازدید کرد.
بنا بر این گزارش، سرانجام پس از مدت‌ها انتظار و تلاش‌های طاقت فرسا و زحمات شبانه روزی پروژه‌ی عظیم اورژانس بیمارستان امام خمینی دهدشت اماده‌ی بهره برداری شد این پروژه به مساحت ۲۲۰۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومن با مدرن‌ترین وپیشرفته ترین تجهیزات پزشکی در دوبخش سر پایی و بستری با دارا بودن هفتاد تخت که تا ۱۱۰ تخت نیز قابل ارتقا می‌باشد مراحل نهایی وتکمیل عمرانی خود را پشت سر گذاشته و در هفته‌های آتی پس از انتقال ونصب تجهیزات پزشکی رسماً افتتاح و خدمات اورژانسی را به مردم شهرستان‌های کهگیلویه بزرگ ارائه خواهد داد.
امین بابویی معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این پروژه، اظهار امیدواری کرد که با راه‌اندازی این پروژه و تآمین تجهیزات و نیروی انسانی شاهد تحولی عظیم در ارائه خدمات اورژانسی به مردم شهرستان باشیم.
بابویی با بیان اینکه به لحاظ استاندارد اورژانس دهدشت یکی از معتبرترین اورژانس‌های جنوب کشور است، 70 تخت مصوب دارد و انشاء الله در سفر وزیر بهداشت به بهره‌برداری خواهد رسید، بیان داشت: از حمایت‌های ریاست محترم دانشگاه و پیگیری‌های مکرر و حمایت‌های بی دریغ نماینده شهرستان‌های کهگیلویه بزرگ ‌و تلاش‌های مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان و مجموعه عوامل اجرایی سلامت از خدمات فنی، مهارتی، دقت نظر، سرعت عمل، حسن سلیقه و نهایت دلسوزی و پاکدستی پیمانکار این پروژه آقای صمیمی دوست، کمال تشکر و قدردانی را دارم که با وجود شرایط خاص اقتصادی، پیمانکار این پروژه با شایستگی و تلاش اورژانس دهدشت را به مرحله بهره برداری رساند.
این مسوول ادامه داد: شرایط خاص این پروژه از نظر دارا بودن اتاق عمل و دیگر تجهیزات استاندارد ضریب اطمینان و امید به زندگی را در بیمارانی که به این واحد مراجعه می کنند بالا خواهد برد چرا که موقیت اورژانس و سبک ارتباطات عمرانی با بیمارستان اتاق‌های عمل و بخش‌های بستری به گونه ای است که در حداقل زمان ممکن حداکثر خدمات اورژانسی به بیماران نیازمند ارائه می شود و از طرفی گستردگی بخش‌های بستری و سر پایی شرایطی خوبی را برای خدمات رسانی فراهم خواهد کرد.
بابویی با بیان اینکه اورژانس دهدشت به عنوان انقلاب درمانی در این شهرستان تلقی می شود، تصریح کرد: تجهیزات اورژانس با پیگیری همکاران بارگیری و تا هفته آینده تأمین خواهد شد.
کوروش داوری رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه در این بازدید با بیان اینکه با راه اندازی اورژانس جدید دهدشت برای 150 نیرو اشتغالزایی می‌شود، اظهار کرد: این اورژانس 70 تختخوابی به لحاظ ساختمان 100 درصد تکمیل شده و هم اکنون تجهیزات مورد نیاز آن در حال تأمین است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه ظرفیت اورژانس در شرایط خاص تا 150 تخت قابل افزایش دانست و گفت: این اورژانس دو بخش خدمات سرپایی و بستری دارد و تجهیزات آن از استانداردهای لازم برخوردار است.
وی تاکید کرد: نیروی مورد نیاز برای اورژانس جدید دهدشت 150 نیرو می باشد که از طریق آزمون استخدامی جذب خواهد شد که 50 نیرو در قالب رشته‌های پرستاری و مابقی اداری و خدماتی هستند.
داوری با بیان اینکه بزرگترین تهدید برای بیماران در اورژانس قدیم حمل از اورژانس تا اتاق عمل بود،تصریح کرد:در این اورژانس همه بخش‌ها به اورژانس راه دارد و هیچ مشکلی در زمینه رساندن بیمار  وجود ندارد.
وی،اورژانس را قلب تپنده هر سیستم درمانی خواند و گفت: بیمار در مرحله اول به اورژانس مراجعه می‌کند، اگر اورژانس تجهیزات و فضای مناسبی باشد 50 تا 60 درصد سلامت بیمار همان ابتدا رقم می‌خورد.
این مسوول با اشاره به اینکه یک میلیارد و 500 میلیون تومان جهت  تأمین سیستم گرمایشی وسرمایشی و یک میلیارد و 500 میلیون تومان جهت برق اورژاسن هزینه شده است، گفت: بیش از 5 میلیارد تومان برای سایر تجهیزات این بیمارستان اعتبار لازم هست.
رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه با بیان اینکه اورژانس امر حیاتی در فرایند درمان و بهبود بیماران است، افزود: به طور ویژه از رئیس دانشگاه علوم پزشکی، معاونت توسعه، پیمانکار و معاون درمان در پیگیری پروژه اورژانس تشکر می‌کنم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اورژانسی که توان خدمت به مردم را ندارد! بود و نبودش برای مردم چه فرقی دارد؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ابته برای بعضی هم نام دارد و هم نان!!!!!!!!!!!!!!!!! ولی با فلسفه اش بیگانه هست!
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1