تاریخ انتشار
جمعه ۱۵ تير ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۵۳
کد مطلب : ۴۰۱۲۹۶
در بازدید مسوولان از اردوگاه تفریحی کهگیلویه مطرح شد

اتمام فاز اول اردوگاه تفریحی گردشگری «آبشار کمر دوغ» کهگیلویه

۱
کبنا ؛ظهر امروز بخشدار چاروسا به همراه اصحاب رسانه با حضور در روستای کمردوغ از نزدیک طرح در دست اقدام اردوگاهی و تفریحی کمردوغ را مورد بازدید قرار داد.
علی محمودی در حاشیه بازدید از این طرح عنوان کرد: بخش چاروسا یکی از مناطق زیبا و دارای مناطق گردشگری و زیارتی استان است که هرساله در ایام نوروز و در فصل تابستان گردشگران زیادی به این منطقه سفر می کنند که یکی از این مناطق زیبا آبشار کمردوغ است.
بخشدار چاروسا به زیبای و وجود آبشار کمردوغ در استان اشاره و گفت: آبشار کمردوغ یکی از آبشارهای بی بدیل و بسیار زیبای استان که دومین آبشار استان است و این آبشار همچنین هفتمین آبشار از نظر ارتفاع در کشور است که ارتفاع آن به قریب به ۷۰متر می رسد.
وی تاکید کرد: اثر ارزشمند آبشار کمردوغ در سال ۸۹ در فهرست آثار طبیعی ایران به ثبت ملی رسید. محمودی به ساماندهی و اجرای طرح اردوگاهی کمردوغ اشاره و خاطرنشان کرد: از سال ۹۶ اداره میراث و فرهنگی و گردشگری استان و شهرستان کهگیلویه اقدام به ساخت طرح اردوگاه و تفرجگاه کمردوغ کرد که با ساخت این طرح آبشار کمردوغ و محیط اردوگاه به یکی از زیباترین مناطق کردشگری شهرستان کهگیلویه استان به حساب می آید.
بخشدار چاروسا گفت: طرح اردوگاه کمردوغ در دو فاز عملیات اجرایی آن آغاز شد که فاز اول آن در سال گذشته آغاز شد که عملیات پایانی آن در حال کار است و امیداریم با پیگیری و سرعت کار به پایان برسد.
وی با تقدیر از زحمات مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان و شهرستان کهگیلویه بیان کرد: لازم است از رئیس میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان کهگیلویه به دلیل تلاش و همتی که برای ساخت این اردوگاه بکار بستند تشکر کنم و امیدوار هستیم عملیات فاز دوم آن هم هر چه سریع تر آغاز شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

پالار سعید
Iran, Islamic Republic of
از زحمات اداره گردشگری و میراث فرهنگی بالاخص دفتر فنی اداره فوق کمال تشکر را داریم همچنین از بخشدار جوان جناب دکتر محمودی که با حساسیت خاصی به موضوع گردشگری و این مکان طبیعی پرداخته از طرف خود و اهالی مردم روستای کمردوغ سپاسگزاری میکنیم ،از خبرنگار گرامی جناب ارمند به خاطر بازتاب این خبر و پوشش تصویری ممنون وبرای همه عزیزان عزت و سربلندی از درگاه احدیت خواهانیم....سعید پالار
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1