تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۶
کد مطلب : ۴۰۰۹۳۳
یادواره شهدای پایگاه شهید محلاتی بوستان برگزار شد+تصاویر 

یادواره شهدای پایگاه شهید محلاتی بوستان برگزار شد+تصاویر 

۰
کبنا ؛یادواره شهدای پایگاه شهید محلاتی بوستان برگزار شد+تصاویر 

یادواره شهدای پایگاه شهید محلاتی بوستان با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان، بخشدار و شورای اسلامی و همچنین خانواده معظم شهدا و به همت سپاه ناحیه باشت در مسجد صاحب الزمان (عج)بوستان برگزار شد. 
سرهنگ پاسدار سید علی رضا زاده فرمانده سپاه ناحیه شهرستان باشت در این مراسم حاضران را دعوت شدگان به مهمانی شهدا دانست و گفت: شرکت در یادواره شهدا و زنده نگه داشتن یاد آنها تکلیف است و ادای این تکلیف نیز عبادت است. 
وی ادامه داد: شهدا خدایی بودند و خدا آنان را انتخاب کرد و امانت هایی بودند که خانواده شهدا آنان را به خدا بازگرداندند.
رضازاده با بیان اینکه خداوند از هر کسی هدیه نمی پذیرد، ابراز داشت: شهدا سراسر اخلاص بودند و رنگ خدایی گرفتند و بنابراین هم هدیه دهنده ارزشمند بوده و هم هدیه، هدیه ای گرانبها بود. 
وی اخلاص را راز ماندگاری شهدا دانست و بیان داشت: راز پذیرش شهدا از سوی باریتعالی خدایی شدن آنها است. 
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان باشت انجام عمل برای رضای خدا را از راه های کسب لیاقت شهید شدن عنوان کرد و گفت: اگر کارها برای رضای حق تعالی انجام شود مورد پذیرش است و حضور در این یادواره نیز عبادت است. 
سرهنگ رضازاده برگزاری این مراسم را توفیق برای ادای دین به مقام شامخ شهدا ارزیابی کرد و افزود: خدا را به خاطر این نعمت و حضور در این مراسم سپاس می گوییم.
وی شهدا را مؤلفه اصلی نظام جمهوری اسلامی دانست و ادامه داد: مؤلفه اصلی انقلاب اسلامی ولایت فقیه و ارزش های اسلامی است و شهدا نیز در وصیت های خود به ملت ایران این موضوع را متذکر شده اند. 
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان باشت زنده نگه داشتن یاد شهداء ، حجاب، عفاف، اخلاص در عمل و چنگ زدن به حبل المتین الهی را از جمله ارزش های انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: شهدا نقطه وصل اند و بنابراین باید به ولایت چنگ بزنیم و به گفته امام راحل نباید ولی فقیه را تنها گذاشت و نگذاریم سخن و تدبیر ولی فقیه زمین بماند تا بتوان انقلاب اسلامی را از گردنه های سخت عبور داده و به سلامت به دست صاحب آن امام عصر «عج» برسانیم. 
رضازاده با بیان اینکه باید قدردان انقلاب اسلامی بود، تصریح کرد: مولود انقلاب اسلامی، نظام مقدس جمهوری اسلامی است که ما باید به وظایف خود عمل کنیم و با زنده نگه داشتن دوران دفاع مقدس و عمل به وصایای شهدای عزیز می توانیم ادامه دهنده راه آنها باشیم. 
وی بیان داشت: اگر ناشکر باشیم حتما خداوند مانند اقوام گذشته ما را عذاب خواهد داد.
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان باشت مردم را شایسته خدمتگزاری دانست و خطاب به مسئولین گفت: مردمی داریم که شایسته خدمت کردن هستند و همان گونه که امام خمینی «ره» فرمودند مسئولین نوکر مردم هستند. 
سرهنگ رضاراده در پایان از مسئولین ادارات و نهادها، بخشدار، فرمانده انتظامی شهرستان، فرمانده گردان 484، مردم انقلابی بخش بوستان، اصحاب رسانه ، فرهنگیان، پایگاه های بسیج ، حوزه های مقاومت خواهران و خانواده محترم و معظم شهداء تقدیر و تشکر به کمال نمود.
خبر از فتح الله پوران پور
برچسب ها :
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1