تاریخ انتشار
شنبه ۸ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : ۴۱۰۶۶۷
حقوق و مطالبات پرسنل شهرداری دوگنبدان به زلف سیاست گره خورده؛

بحران حقوق در شهرداری دوگنبدان / برادران ناتنی دست از سر «ظفری» بر نمی‌دارند / آیا بلایی که سر «زینل‌زاده» آوردند، تکرار می‌شود

۴۳
۱
بحران حقوق در شهرداری دوگنبدان  / برادران ناتنی دست از سر «ظفری» بر نمی‌دارند / آیا بلایی که سر «زینل‌زاده» آوردند، تکرار می‌شود
کبنا ؛نشستی به منظور بررسی احکام پرسنل شهرداری دوگنبدان [کلیک کنید] با حضور فرماندار، نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت، مدیرکل کار، تعاون و امور اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد، شهردار و اعضای شورای شهر دوگنبدان برگزار شد.
حبیب الله عاملی مقدم عضو شورای اسلامی شهر دوگنبدان در این نشست که روز پنجشنبه (6 تیرماه 98) در محل فرمانداری گچساران برگزار شد، با تبریک هفته قوه قضائیه و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای مظلوم 7 تیر، اظهار کرد: غفلت از حق و حقوق کارگران و پرسنل زحمت کش شهرداری قابل بخشش نیست. و هر کس باید به اندازه توانش برای حل مشکلات این قشر خدوم تلاش کند.
عاملی مقدم در ادامه با بیان اینکه باید مطابق با واقعیت از شهرداری دوگنبدان انتظار داشته باشیم، افزود: شهرداری دوگنبدان نه کارخانه‌ای دارد و نه هیچ منبع درآمد پایداری. و ماهانه باید بیش از 2 میلیارد و 500 میلیون تومان بابت حقوق کارکنان و پرسنل خودش پرداخت کند. و هزینه ماشین آلات از رده خارج این شهرداری هم بسیار بالا است.
این عضو شورای شهر دوگنبدان با تاکید بر اینکه وظیفه همه ماها این است که از این قشر زحمت کش حمایت کنیم و اصلاح احکام حقوقی آنها هم ضرورت دارد، چرا که شرایط اقتصادی کشور زندگی را برای اقشار کم درآمد بسیار سخت کرده، تصریح کرد: باید تمام تلاشمان این باشد که از حقوق آنها کسر نشود.
وی در ادامه با بیان اینکه بر این باورم که همه باید وظیفه حقوقی، قانونی و انسانی خودمان را در مقابل آنها انجام بدهیم، اضافه کرد: اعتبارات شهرداری دوگنبدان 30 میلیارد تومان در نظر گرفته شد که بر اساس تصمیم مسئولان وقت و مربوطه این 30 میلیارد تومان صرفاً به پروژه‌های عمرانی اختصاص یافت، در حالی که همواره 60 درصد اعتبارات شهرداری برای پرداخت حقوق و مطالبات کارکنان و پرسنل شهرداری و سایر هزینه‌های جاری در نظر گرفته می‌شد و 40 درصد آن هم به کارهای عمرانی اختصاص پیدا می‌کرد. اما الان کل اعتبارات شهرداری به کارهای عمرانی اختصاص داده شد و این موضوع، شهرداری دوگنبدان را با مشکل مواجه کرده است. و در آینده این مشکلات بیشتر هم خواهد شد.
وی افزود: دست شهرداری برای پرداخت حقوق کارکنان و کارگرانش از محل‌های دیگر هم بسته شده است و وقتی هیچ منبع درآمدی هم نباشد، شهرداری دوگنبدان با مشکل جدی در آینده روبرو خواهد شد و باید فکری در این باره کرد. از طرفی ما هم در شورای شهر دوگنبدان برای رفاه حال مردم مصوب کردیم که عوارض کمتری از آنها گرفته شود.
عضو شورای اسلامی شهر دوگنبدان در بخش پایانی صحبت‌‍های خود گفت: برخی از اعضای شورای اسلامی شهر دوگنبدان متأسفانه به جلسات شورا در این باره بی‌توجه هستند و کمترین حضور را در جلسات دارند و هنگامی هم که حضور پیدا می‌کنند، صحبت‌های دقیق و کارشناسی شده‌ای ندارند.
 بنا بر این گزارش، ذکر چند نکته قابل توجه است؛
اولاً) شهرداری دوگنبدان زیر فشار مخالفان مسعود ظفری و اعضای شورای شهر دوگنبدان است. مخالفان ظفری به هیج وجه دوست ندارند که او در شهرداری موفق باشد. آدم یاد فیلم افسانه جومونگ می‌افتد که برادران ناتنی‌اش برای او مشکلات زیادی را به وجود می‌آوردند تا از چشم امپراطور بیفتد، حتی دست به دامان کشور دشمن همسایه هم شدند، اما جومونگ رویای نجات مردم سرزمین آبا و اجدادی‌اش را داشت. به نظر می‌رسد عده‌ای تصمیم دارند که منافع شهرداری به خودشان و نورچشمی‌هایشان برسد و ظفری و تیمش را از چشم مردم بیندازند. ظفری مجبور است که برای سربلندی شهرداری مبارزه و برنامه‌ریزی کند.
دوماً) بر اساس اطلاعات به دست آمده رئیس و اعضای وقت شورای برنامه ریزی گچساران اعتبارات شهرداری گچساران را که 30 میلیارد تومان بود را فقط برای کارهای عمرانی شهر در نظر گرفته‌اند تا احیاناً کسی این پول را جابجا یا تصرف عدوانی نکند. و اگر کسی هم دست به این اعتبارات زد همان بلایی که بر سر زینل زاده آوردند، بر سر ظفری هم بیاورند. آنها با علم اینکه شهرداری دوگنبدان هیچ منبع درآمد پایداری ندارد، هیچ پولی را برای پرداخت مطالبات و حقوق کارگران و پرسنل شهرداری نمی‌گذارند و معیشت کارگران را به زلف سیاست گره می‌زنند.
اخیراً هم شنیده شد که با شکایت نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت شهرداری دوگنبدان حق ندارد از محل اعتبارات آلایندگی حقوق پرسنل و کارکناش را بدهد.
سوماً) اختلافات گروه اکثریت و اقلیت شورای دوگنبدان موجب شده تا جلسه‌ای برای تعیین و تکلیف حقوق کارگران و پرسنل شهرداری برگزار نشود، عاملی مقدم، حسینی، بلوطی و عباسی چهار عضو شورای شهر دوگنبدان هستند که تلاش دارند جلسه‌ای را برگزار و در آن جلسه مصوب کنند که بخشی از اعتبارات را برای حقوق و هزینه‌های جاری شهرداری در نظر بگیرند. اما سه عضو دیگر شهر حاضر نیستند که همچنین جلسه‌ای برگزار شود. حتی بر اساس اطلاعات کبنا نیوز برخی از اعضای شورای شهر دوگنبدان سوگند یاد کرده‌اند که اجازه نمی‌دهند همچنین جلسه‌ای برگزار شود، اگر چه دست قانون در همچنین مواقعی باز است.
چهارماً)، آتش دامنه اختلافات اعضای شورای شهر دوگنبدان نباید بر معیشت پرسنل  و کارکنان شهرداری تأثیر بگذارد، هر چند که مردم بالاخره از نمایندگانی که منافع سیاسی و گروهی شان را بر منافع مردم ترجیح می‌دهند خیلی زود عبور می‌کنند، اما باید این را بدانند که آنها هویت شان را از مردم گرفته اند و باید به رأی مردم احترام بگذارند.
نام شما

آدرس ايميل شما

خورشیدی خان احمدی
Iran, Islamic Republic of
تشکرازسرکارخانم نرگس زارعیان بابت سکوت همیشگی درجلسات ومخالفت باشهردارونتیجه شورایی که با......انتخاب بشوندهمین است که کاری به مصالح شهری نداشته باشندوفقطبه فکر منافع شخصی خودهستند.ازماست که برماست
فرشید
Iran, Islamic Republic of
شورای شهر ادوارمختلف.هیچ یک از اعضای شورا کارنمیکنندوفقط خوب حرف میزنند.فقط خوشم میادخانم زارعیان همیشه ساکت و اصلاکاری به این کارهانداره.
Iran, Islamic Republic of
شورای شهری که با برنج ومرغ وشارژتلفن رای بیاره نتیجه اش همینه
میر درویش علی
Iran, Islamic Republic of
درود بر نماینده پر توان شهرمان حاج غلام
Romania
نظری کرمی زارعیان با این کارشون خیانت میکنندبه شهر هرچند انتظار بیجاست. و صدالبته نورچمش تاجگردون به این شورا راه یافتن
شهروند
Iran, Islamic Republic of
با این تفاسیر شهردار محترم باید کت جادویی داشته باشد تا بتواند حقوق کارگران شهرداری را پرداخت کند آخه میانگین حقوق حقوق فرهنگیان عزیز به دو میلیون نمی رسد چطور کارگران شهرداری یک بند یا آیتم از آنها حذف شده به مبلغ سه میلیون تومان است کارگران شهرداری که اکثریت با مدرک پایین هستند واقعا شهرداری که درآمد نداره از کجا باید سه میلیارد تومان حقوق پرداخت شود
Iran, Islamic Republic of
دقیقا.خداییش یه کارگرفضای سبزبامدرک دیپلم ظاهرزندگی ودرآمدش ازمن فرهنگی فوق لیسانس بیست سال کار بیشتره.
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه تا نظری کرمی و خانم زارعیان عضو شورای شهر هستند همین آش و همین کاسه است هر چه پیمان کاری تو شهر هست مال برادران هست از اون طرف بیت المال را .حرام کرده و کسی نیست پیگیری کنه جناب. هم وضعیتش برای همه مشخصه
حسینی
Iran, Islamic Republic of
خوش به حال کارگران شهرداری که این همه حقوق می گیرند آیتم سه میلیونی دارند
Romania
هم نظری هم کرمی و هم زارعیان همشون مهره سوخته هستن و فقط دارن خودشونو نزد مردم .
شهروند
Romania
درود بر مسلم‌کرمی اتاق فکر جریان اصلاحات و حامی تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
مهره سوخته که میگن. حتی خانوادش هم قبولش نداره
مسعود
Romania
مسلم‌کرمی ضعیف ترین عضو شورا حتی از زارعیان هم ضعیف تر هست
سعید
Romania
احسنت‌به زارعیان . مسلم کرمی و نظری حامیان سرسخت تاجگرون‌اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
حاضرم شرط ببندم خود. میاد برا خودش هم کامنت میزاره وقتی یه عضو شورا تا این حد ناکارامد که پست های یه پیج فیک را لایک میکنه شهر روی ارمش نخواهد دید
نعیم
Romania
مسلم کرمی اصلاح‌طلب و‌متعصب
ابی
Romania
سلام.بنگاهی ک اقای دکتر ظفری تو رزمندگان داشتن واقعا سکوی پرتاب خوبی بود واسشون.کسی ادرسشو نداره من یکسال اجارش کنم شاید منم شهردار شم.البته باید با دمپایی داخلش بشینم.
Iran, Islamic Republic of
تا چشت دربیاد لیاقت داشت به اینجا رسیده حالا شما هی حرص بخور
Iran, Islamic Republic of
والله تو بحدی که جای نماینده هم بزارنت درک و.هم نمیرسه
شهروند بی طرف
Romania
خدا و مون نخو وا خومون و شورا انتخاب کردنمون. شورایی از این شورا ضعیف تر ندیده ام
این هم دست پخت دفتر نماینده وباید به مردم پاسخگو باشن
نگهبان یک پارک
Iran, Islamic Republic of
بعضی ازعزیزان به اشتباه فکرکرده اندآیتم سه ملیونی داریم.نه عزیز.ماحقوقمانامسال شده بودسه ودویست که سیصدهزارتومانش کم شد.جریان اینه اشتباه نکنید.درموردشوراهم منم نظرم مثل همه مردمه مقصرخودمانیم که موقع انتخابات ملاکمان چه چیزهایی میشودوبعدش به دلیل اعضای شپرای شهرضعیف کل شهرضررمیکند.خدایی اسم نمیاورم ولی سه چهارم این شورای پرحرف وحدیث کوچکترین سودی وتفکری برای شهرندارند.تنهاچیزی که سادگرفته انددم زدن ازاصلاحطلب واصولگرایی است.گروهی پاچه خواری نماینده میکنندوگروهی باکل کل کردن وچانه زنی بانماینده درفکرامتیازگرفتن حداکثری هستند.
Iran, Islamic Republic of
از روزی که دکترزینلزاده سکان شهرداری ترک کرد این شهرهمواره دچارحاشیه وعدم کارایی بوده است.جالبه اون زمان بابودجه کمترازدومیلیاردچه کارهای عمرانی انجام دادولی الان شصت میلیاردبودجه میادنصفش به دلیل پایین بودن سطح دانش کادرشوراوشهرداربه پایتخت آخرسال برمیگردد.
همشهری208
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه کبنا نیوز از حالت یک رسانه تبدیل به طرفداری از یک سو پرداخته است. اولا ظفری جومونگ نیست چون جومونگ حداقل توانست مردم خودش رو نجات بده . دوما:شما هیچ وقت پولی را که برای خرید نان میبرید برای آبنبات چوبی به هدر نمیدهید. پس هر اعتباری باید در همان محل صرف شود. اگر قرار باشد با بودجه عمرانی حقوق بدهد پس عملیات عمرانی را با چه راه بی اندازد. اگر اینطور بود. که سر چهار راه پانصد می ایستد هم میتوتند شهردار باشد
جوان گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
ضمن سلام و احترام به خبرگزاری کبنا و کاربران عزیز
متاسفانه شهرداری گچساران در سال های اخیر اقدام به افزایش نرخ عوارض ساخت و ساز شهری نمود که تبعات زیان بار آن الان به بار نشسته است. نتیجه حاصل از آن کاهش و توقف ساخت و ساز در شهرمان و نیز راکد ماندن پرونده های تجاری و مسکونی بی شماری که به دلیل نرخ عوارض بسیار بالا بدون صدور پروانه ساختمان و پایان کار باقی مانده استو
آیا جوان گچسارانی که با هزاران بدبختی و تلاش و آرزو اقدام به ساخت خانه میکند و در میانه کار حتی هزینه خرید شیشه برای پنچره هایش را ندار چطور میوتواند با عوارض ده ها ملیونی شهرداری مدارا کند.
آیا این جفا نیست د رحق مردم محروم شهرستان گچساران.
البته این بدعهدی از دوره آقای زینل زاده باب شد و آقای ظفری نیز همان راه را بدون تغییر ادامه دادند. فراموش کردند که حال مردم ما بد است....
ختم کلام. این حق و حقوق مردمی است که ظالمانه از مورد تاراج شهرداری قرار گرفتند. انشالله حال مردم من خوب شود.
علی
Iran, Islamic Republic of
بیچاره کارگران که قربانی سیاست بچه گانه این افراد شده اند.گناه اینا گردن اونایی که به اینا رای دادند
Iran, Islamic Republic of
خدایی حق نیست که این همه حقوق بگیرن.خودآقایون بچه هاشون دانش آموزای ماهستندومی بینندزندگی من معلم را
شهروند
Iran, Islamic Republic of
واقعا با یه نگاه سطحی میشه فهمید. فقط و فقط زمانی که مدیری بله چشم قربان گوش باشه و برا فامیلش کار کنه اون مدیر مدیر خوبی میشه ولی کسی که دنبال عدالت و حقوق شهروندی باشه دنبال پاپوش و خراب کردنش میوفته به هر شیوه که دستش بر بیاد ، ولی خدا را شکر دستش برا مردم رو شده ، وقتی دو عضو شورا مث.. با پیشینه درخشان بخوان برا شهر تصمیم بگیرن در اون شهر باید گل گرفت
شهرداری
Iran, Islamic Republic of
. ضعیف ترین عضو شورا شهر واقعا جای تاسف داره برا ایشون اخه بنده خدا از روز اول داره سنگ اندازی میکنه تو شورا و شهرداری فک نکنم ایشون رنگ سیاست رو ببینند البته پارچه فروشی یا لباس محلی میتونه اجاره بده
شهرزاد
Iran, Islamic Republic of
حضور سرکارخانم نرگس زارعیان به مثابه وجود گل نرگس درمیا شوراست.سپاس از بانوی فرهیخته وزیبارو وزیبامنش شهرم نرگس خانم دوستت دارم
Iran, Islamic Republic of
کی گفته ایتم 3 میلیونی دارند ....چرا حرف درمیارید ...ا
شهردارهای قبلی چیکار میکردن این شهردار همون کار رو بکنه ..چهار ماهی یک حقوق میده ....
Iran, Islamic Republic of
ماشالا به وجود عاملی مقدم تمام تصمیمات درست شورا رومیگیره.تمام کله اش پرمغزه فقط نمیتونه درست صحبت کنه
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
همش برمیگرده زیر سر تاجگردون. از یه طرف میگه شهردار نباید از فلان بودجه به پرسنل بدهد. از یه طرف متینگ میزاره و پولشو باید شهرداری بده. از یه طرف شکایت میکند که شهرداری نتواند از بودجه.... به پرسنل پول بدهد . از یه طرف جلسه میزارد برای حقوق پرسنل. شورا را هم سیاسی کرده که بیا و بنگر. به نظری و حسینی و زارعیان و کرمی و عباسی رای دادم ولی بجز عباسی از رای دادنم پشیمانم.
Iran, Islamic Republic of
شورای این دوره ضعیفترین بوده اند عده ای دستبوس نماینده اند وباقی هم عملا بلدنیستندصحبت کنند
Iran, Islamic Republic of
بنازمت آملی کر خوب وجدانا ان مرتبه فقط تبلیغ وسفاش ایکردم ای دفعه خوم وهمه آشنایان و دوستان وفامیل در خدمتتیم و از جان ودل حمایت وت ایکنیم وت دیار قوم خوب وبا غیرتی و باید و جون دل وحمایت کنیم بنازمت عیال بابک خدا رحمت کند پدر ت را که خیلی با صفا بود
Iran, Islamic Republic of
بنازمت آملی کر خوب وجدانا ان مرتبه فقط تبلیغ وسفاش ایکردم ای دفعه خوم وهمه آشنایان و دوستان وفامیل در خدمتتیم و از جان ودل حمایت وت ایکنیم وت دیار قوم خوب وبا غیرتی و باید و جون دل وحمایت کنیم بنازمت عیال بابک خدا رحمت کند پدر ت را که خیلی با صفا بود
Iran, Islamic Republic of
شورای شهری. به زور فارسی صحبت میکنه و الکی میگه. دانشگاه بوده وبه این خاطرفارسیش ضعیفه دیگه میخواهیدچطورباشه
عبدیزاده
Iran, Islamic Republic of
بابک کیه ماکه بابک توشورانداریم.همه شون ضعیفند.عاملی همیشه ساکت کرمی وزارعیان نظری که زیرصفر عباسی خوبه بلوطی صفر وحسینی هم که کارش مکالمه تلفنی درموردصلواته ودیگه کاری نداره.ایناشورای شهربرآمده از وطایفه گرایی هستند.هروقت براساس شایستگی رای دادید بعدش انتظار کارایی داشته باشید.
افتخاری
Iran, Islamic Republic of
این قدراین شوراضعیف بوده که اگردوره بعدشرکت کنند حتی باهمان آش ودوغشان وپولشان صدنفر بهشان رای نمیدهد.واقعاباعث خجالتمان شده این شورای شهر تک تکشان اصلامال این صحبت هانیستند.
سرآشپز
Iran, Islamic Republic of
. شهر باندبازی وبرآمده از طبخ غذا درتالارهای شهر بهتر ازاین نمیشدولی خوبیش این بود همین نفرات شوراهرشب سه ملیون بهم میدادن براپخت هفت مدل غذا حتی یکیشون بهم گفت رای زیادبستگی به پخت خوب وکیفیت غذادارد.حالامیفهمم چی گفت.
علیجانی
Iran, Islamic Republic of
اگه به غضنفر رای میدادیم بهترازاین هفت نفرکارمیکرد
ذوالفقاری
Iran, Islamic Republic of
ظفری مدیر لایقی هست .با این وضعیتی هم که هست داره خوب کار میکنه.ما که دوستش داریم .خداوند انشاالله در پناه محکم خودش حفظش کنه .آمین
Iran, Islamic Republic of
آملی انسان شایسته وبا تجربه وکارشناس است تا الان بدون کوچکترین سنگ اندازی جهت پیشرفت و آبادانی شهر تلاش نموده بدون هیچ گونه وابستگی قیومیتی وسیاسی با تمام وجود از شهردار حمایت کرداین نشانه شخصیت وبزرگواری وبدون توقع ایشان است که صرفا جهت پیشرفت وآبادانی تلاش بر جلوگیری از سنگ اندازی ورانت خواری های دیگر اعضای شورای شهر داشت در حقیقت کیسه ای برای بیت المال وشهرداری ندوخته وانسانی پاک دست است
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1