تاریخ انتشار
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۹
کد مطلب : ۴۷۵۲۰۶
کبنا گزارش می‌دهد

رئیس جدید بیمارستان شهید جلیل معارفه شد + تصاویر

۰
کبنا ؛آئین تکریم و معارفه سرپرستان سابق و جدید مرکز آموزشی - درمانی شهدای دولت آباد و بیمارستان شهید جلیل یاسوج برگزار شد.
به گزارش کبنا، محمود شهامت؛ معاونت درمان دانشگاه در این آیین از زحمات و تلاش‌های رئیس اسبق بیمارستان تقدیر و برای سرپرست جدید این بیمارستان آرزوی موفقیت نمود.
وی همچنین ضمن تبریک هفته سلامت، گفت: سلامت بالاترین نعمتی است که خداوند به انسان داده و اهمیت این موضوع حساسیت مسئولیت در حوزه درمان را برجسته‌تر می‌کند.
وی با اشاره به جایگاه حساس اورژانس در بیمارستان‌ها گفت: انتظار می‌رود در هفته سلامت کارگروه کارشناسی سلامت برای آسیب‌شناسی مسائل پیش آمده در اورژانس‌ها تشکیل شود.
وی اظهار داشت: در خصوص تنش‌زا شدن اورژانس‌ها، مشکل از بیمارستان نیست و در این باره باید حوزه فرهنگی جهت پیشگیری و ارائه راهکار ورود کند.
وی افزود: ۲۵ درصد سلامت جامعه را علوم پزشکی می‌تواند تأمین کند و مابقی را باید در حوزه‌های مختلف آسیب‌شناسی کنیم.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه نگاه ما به مسائل بهداشت و درمان استان و کشور باید نگاه کارشناسی باشد تأکید کرد: نیاز است که با تدبیر و چشم‌اندازی مناسب مشکلات حوزه سلامت را حل و فصل نمود.
محمود شهامت در ادامه گفت: روزانه ۳ نفر در استان به طور میانگین به سرطان مبتلا می‌شوند.
وی ابراز داشت: تغذیه، محوری‌ترین مسأله در بحث سرطان است.

شهامت با تأکید بر نظارت بر تولید محصولات غذایی، تصریح کرد: مواد غذایی که به عنوان ضد سرطان و آنتی اکسیدان مطرح است، خود عامل سرطان است.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: چرا در بخش سلامت فقط دانشگاه علوم پزشکی محور است و باید دید نقش سایر بخش‌ها و دستگاه‌ها به چه شکل است؟
شهامت خواستار تشکیل کارگروهی در محور سلامت شد و ابراز داشت: کمبود این کارگروه در استان احساس می‌شود.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان خاطرنشان کرد: در بحث مطالبات بیمه‌ای باید اقدامات مطلوب و مناسبی شکل بگیرد و مشکلات و موانع برطرف شود.
وی افزود: در حیطه دانشگاهی تأمین‌کننده ۹۰ درصد در آمد بیمارستان‌ها از بیمه‌ها هستند لذا عدم پرداخت مطالبات توسط بیمه‌ها یکی از دغدغه‌های دانشگاه علوم پزشکی است.
دکتر شهامت با اشاره به تلاش برای رفع مشکلات معوقات پرسنل بیمارستان‌ها، گفت: در بخش کارانه‌ها و معوقات بروزرسانی از مواردی است که هدف‌گذاری شد.
در این آئین دکتر معصومه علیزاده به عنوان سرپرست بیمارستان معرفی و از خدمات دکتر علیرضا جلیل‌زاده؛ سرپرست سابق این بیمارستان تجلیل شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1