تاریخ انتشار
يکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۲:۱۰
کد مطلب : ۴۷۱۸۹۷
در جمع هواداران خود در چنگلوا مطرح کرد

اندرزیان: ساختار مالکیتی و عشیره‌ای کهگیلویه را به عقب رانده است/ شرایط کهگیلویه به لحاظ آسیب‌های اجتماعی نگران کننده است

۲
۱
اندرزیان: ساختار مالکیتی و عشیره‌ای کهگیلویه را به عقب رانده است/ شرایط کهگیلویه به لحاظ آسیب‌های اجتماعی نگران کننده است
کبنا ؛فعال سیاسی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آنچه که این شرایط را برای کهگیلویه ایجاد کرده و به عقب رانده ساختار مالکیتی است.
به گزارش کبنا، مجتبی اندرزیان در جمع هواداران خود در چنگلوا، با اشاره به اینکه چرا به صحنه انتخابات آمده است، اظهار کرد: سخت‌ترین مبارزه سیاسی در طول تاریخ مبارزه با ساختار مالکیتی و عشیره‌ای بوده است، در سیاست نه فرهنگ. و ما برای این آمده‌ایم. آنچه که این شرایط را برای کهگیلویه ایجاد کرده و به عقب رانده ساختار مالکیتی است.
وی ادامه داد: اینکه یک سری افراد فکر می‌کنند که تمام شئونات زندگی دیگران را بایستی مدیریت بکنند و اینکه فکر می‌کنند اگر کسی کارگر‌زاده شد باید کارگر بمیرد و خودشان حق دارند که به فرصت‌ها دسترسی داشته باشند.
اندرزیان تصریح کرد: پر واضح است برای شهرستان کهگیلویه که از لحاظ فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی وضعیت نگران کننده‌ای دارد و در همین قبرستانی که کنار ما قرار دارد چه جوان‌هایی که برای کسب و کار و مبازره با رویا‌هایی که داشتند و آرزو‌هایی که داشتند ناامید شدند.
   
این کاندید مدعی شد که همین روز گذشته زنی ۱۷ ساله در یکی از مناطق کهگیلویه چون توان پرداخت هزینه فرزندش در بیمارستان را نداشت خودکشی و خودسوزی کرد این درد‌ها را کی باید جواب بدهد.
نامزد انتخابات مجلس حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ گفت: چرا در بقیه استان‌ها و شهرستان‌های همجوار این‌گونه نیست‌. اصلاً مقایسه کهگیلویه با دوگنبدان و بهبهان وجود ندارد و حالا یاسوج به کنار.
آنجا که خودشان ادعا می‌کنند فلان مدیر را ما خودمان می‌گذاریم و ما فلان ساختار مدیریتی را تغییر می‌دهیم اما زمان مشکلات چرا مسئولیت قبول نمی‌کننند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
علمو برو دست خدا جمع کن
محمد ولایی
Iran, Islamic Republic of
وقتی پول واعتبار و فرمانی از مرکز به این استان داده نمی شود::: حتی اگه فرد یا افرادی ادعای حقوق این استان را دارند ::: سیاست خارج از استان تردشان میکند:::: وتنها افرادی بله قربان را تحسین والقا می کنند به مردم:: وتمام منابع ومنافع استان صادر ومردم بیکار فقط تما شاگرند:: که در این بین رسانه ها اطلاع رسانی وبا بیان ضمیر میدان::: مورد هجمه قرار می گیرند:::(( عشیره وقوم وووو))) مغلوب سیاستهایی چون حزب واصول وچپ وراست میشود ««سوره احزاب را نگاه کن
افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

به گفته موسسه مطالعات استراتژیک یک اندیشکده دفاعی مستقر در لندن، کره شمالی در آغاز سال ...
مصوبه عجیب نمایندگان مجلس

مصوبه عجیب نمایندگان مجلس

 محمد حسین فرهنگی نماینده مجلس گفت: مجلس به حکم بسیار عجیبی در جریان رسیدگی به بودجه ...
دعای پدرها ردخور ندارد

دعای پدرها ردخور ندارد

با اینکه تصور می‌کنیم مادر جایگاه بالاتری نسبت به پدر دارد اما بسیاری از ما از جایگاه ...
فایل های مرتبط
1